Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Christian Eriksen Cup

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Christian Eriksen Cup

Super fint initiativ. Både af akademi/klub og CE

Men kan der spilles på banerne i Ådalen på det tidspunkt eller har man allerede planlagt en opgradering inden ?

Er der faciliteter nok (omklædning, spisning m.m.) ?

Det må man jo åbenbart mene ! Jeg er positiv overfor ideen, men lidt skeptisk mht. det praktiske. Håber jeg tager fejl

Det er jo bare Kai Thor cup med nyt navn. Så intet nyt under solen.
    Men fedt han lægger navn til

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Det er jo bare Kai Thor cup med nyt navn. Så intet nyt under solen.
      Men fedt han lægger navn til
      Men er KT ikke en indendørsturnering ?

Troede dette var en udendørs, men jeg har måske misforstået noget ("Allerede nu har flere klubber meldt sin ankomst, når vi den 19. januar til 21. januar afholder turneringen på banerne i Ådalen.")

Edit: Beklager tog fejl
      Last edited by Online; 13-10-2023, 10:39.

Comment

Den officielle udmelding:
        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-pra...n-eriksen-cup/
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Troede dette var en udendørs, men jeg har måske misforstået noget ("Allerede nu har flere klubber meldt sin ankomst, når vi den 19. januar til 21. januar afholder turneringen på banerne i Ådalen.")

De har altid været spillet på Bane 2-4 i Ådalen mener jeg

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

De har altid været spillet på Bane 2-4 i Ådalen mener jeg
            Ja, der har du ret: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/histor...p1zzOV1KIQEDxU
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Det er en udendørs turnering. Den bliver spillet på de 3 kunstgræs baner i ådalen. Som de har gjort de andre år, bare med nyt navn. Så ikke noget nyt der.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det er en udendørs turnering. Den bliver spillet på de 3 kunstgræs baner i ådalen. Som de har gjort de andre år, bare med nyt navn. Så ikke noget nyt der.

Comment

Working...
                X