Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB-FCN søndag den 8. oktober kl 14

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det sagtens være, at Alm ikke er den rigtige træner for OB. Men jeg kan sgu godt lide hans stil i interviews på det sidste:

    - Mange gange har jeg fået spørgsmålet, om troen var væk fra spillerne, og om spillerne stadig spillede for mig, men spillerne spillede ikke for mig i dag. De spillede for holdet og klubben.

    - Jeg tænker ikke, at der er nogen, der tænker på mig. De ville vinde uden mig alligevel, siger Andreas Alm. (bold.dk)

    Tidligere har han ofte været meget bidsk over for journalister. Synes faktisk han har været pisse velformuleret og skarp de sidste mange interviews.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Det sagtens være, at Alm ikke er den rigtige træner for OB. Men jeg kan sgu godt lide hans stil i interviews på det sidste:

      - Mange gange har jeg fået spørgsmålet, om troen var væk fra spillerne, og om spillerne stadig spillede for mig, men spillerne spillede ikke for mig i dag. De spillede for holdet og klubben.

      - Jeg tænker ikke, at der er nogen, der tænker på mig. De ville vinde uden mig alligevel, siger Andreas Alm. (bold.dk)

      Tidligere har han ofte været meget bidsk over for journalister. Synes faktisk han har været pisse velformuleret og skarp de sidste mange interviews.
      ”Svensken, han er svær at begejstre” citat Thomas Helveg.

      Jeg er enig med dig vedr. Alms stil i interviews. Jeg er dog stadig af den overbevisning at det vil være bedst for OB, hvis Alm bliver erstattet, evt. af Niels Frederiksen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        ”Svensken, han er svær at begejstre” citat Thomas Helveg.

        Jeg er enig med dig vedr. Alms stil i interviews. Jeg er dog stadig af den overbevisning at det vil være bedst for OB, hvis Alm bliver erstattet, evt. af Niels Frederiksen.
        Det er så din måde at vurdere tingene på.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Det sagtens være, at Alm ikke er den rigtige træner for OB. Men jeg kan sgu godt lide hans stil i interviews på det sidste:

          - Mange gange har jeg fået spørgsmålet, om troen var væk fra spillerne, og om spillerne stadig spillede for mig, men spillerne spillede ikke for mig i dag. De spillede for holdet og klubben.

          - Jeg tænker ikke, at der er nogen, der tænker på mig. De ville vinde uden mig alligevel, siger Andreas Alm. (bold.dk)

          Tidligere har han ofte været meget bidsk over for journalister. Synes faktisk han har været pisse velformuleret og skarp de sidste mange interviews.
          Ingen tvivl om at han er mere i knæ nu end sidste år. Sidste år, hvor vi spillede forfærdeligt var det tydeligt at truppen bare ikke var til mere før vi fik kørt BP, MH og Gigo ind, samt fik profiler tilbage fra skader. Her bed han af journalister og fik jo også rettet skuden det efterår.
          i år er casen anderledes. Krisen er reel. Han stiller med stort set det, han vurdere som de bedste hver gang, og alligevel har vi skuffet. Det synes jeg han anerkender fint i sine interviews. Nu hænger han så sin hat på signingerne af Helander og Trybull vender skuden. Er de brikkerne han har mangler, så er det jo godt for nu. Men det er godt nok skruen uden ende at vi skal halvt ind i hver sæson, hvert år, hvis vi skal præstere det man skal forvente af OB, fordi vi først kan hente ægte kvalitet i 11. time af transfervinduet eller som i Trybulls tilfælde, i transfervinduets overtid.
          Last edited by hankatten; 11-10-2023, 05:22.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            ”Svensken, han er svær at begejstre” citat Thomas Helveg.

            Jeg er enig med dig vedr. Alms stil i interviews. Jeg er dog stadig af den overbevisning at det vil være bedst for OB, hvis Alm bliver erstattet, evt. af Niels Frederiksen.
            Niels Frederiksen er mindst lige så kedelig som Alm. Jeg savner noget fandenivoldskhed a la David Nielsen eller Bomber Bo. Så må Troels Bech hentes ind som konsulent for det intellektuelle.
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

              Niels Frederiksen er mindst lige så kedelig som Alm. Jeg savner noget fandenivoldskhed a la David Nielsen eller Bomber Bo. Så må Troels Bech hentes ind som konsulent for det intellektuelle.
              Om han er kedelig eller ej betyder ikke så meget for mig. Han vil stadig være en fremragende træner at få til OB, men det vil Bo Henriksen også. Tror dog de begge har andre planer end OB.

              Comment

              Working...
              X