Jeg havde travlt med at være frustreret mandag aften, så jeg holdt ikke øje med hvordan debutanten klarede sig - så det ok ud, det han lavede?
Ja, midt i al moradset så gjorde vores nye "forsøgstyr" et meget fint indhop, klart han så overforsigtig ud, men han slår en aflevering med lethed over 40 meter diagonalt, som om han aldrig har lavet andet. bliver spændende af følge. Nu mangler de at få styr på keeper og angriberne, så skal det nok blive godt igen.
Kan nogen fortælle hvad der er den helt særlige betingelse for at han kan komme på holdet? Specielt efter kampen imod Vejle igår så står man tilbage forundret over at han ikke spiller.
Zorniger står netop og kalder på folk der tager ansvar for holdet, det mener jeg altid Tom har gjort. Er han skadet?
Kan nogen fortælle hvad der er den helt særlige betingelse for at han kan komme på holdet? Specielt efter kampen imod Vejle igår så står man tilbage forundret over at han ikke spiller.
Zorniger står netop og kalder på folk der tager ansvar for holdet, det mener jeg altid Tom har gjort. Er han skadet?
Fordi han er langsommere og varmer bolden mere end selv JJT? Og spiller bagud?
Fordi han er langsommere og varmer bolden mere end selv JJT? Og spiller bagud?
Vil det sige at du mener Grubbe er bedre? og hvor kommer JJT ind i ligningen her.
Grubbe kan overhovedet ikke løbe, og spiller den ikke en eneste gang til en medspiller.
Tom er mindst 1,5 niveau over Grubbe, hvis man kigger på det fodboldfagligt.
Vil det sige at du mener Grubbe er bedre? og hvor kommer JJT ind i ligningen her.
Grubbe kan overhovedet ikke løbe, og spiller den ikke en eneste gang til en medspiller.
Problemet er bare at TT heller ikke er god nok. Så det er en ommer for TB. Der skal nye ind. Synes kampen i går igen viser - og det er der jo ikke noget odiøst i - at midtbanen er nøglen til balance og stabilitet. Arp ude og Ejdum på 70 % og vi rykker ned. En klog, hårdt arbejdende, boldsikker midtbane beskytter forsvaret og sætter angrebet op. Når Falk ikke har nogen at lege med, ligner han jo også lort. Forhåbentligt er Arp retur om en uge og har nået at træne med nogle gange.
Der blev spurgt til hvorfor han ikke spiller. Referencen til JJT var for at give et sammenligningsgrundlag. Og nej, jeg har aldrig forstået hvad Grubbe bidrog med på banen.
Comment