Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tom Trybull tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Lyder som en god og rigtig signing. Han klarer måske ikke 90 min+ i starten og så er det fint med Ejdum-indhop for at få mere erfaring og hår på brystet.
    Jeg er positiv og forventer en stabiliseret midtbane fremadrettet også på den korte bane.
    Hvis det bliver en succes, håber jeg vi kan forlænge og fortsætte samarbejdet.
    Last edited by Superior; 30-09-2023, 11:46.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

      Du glemmer grund nr. 4.
      - men det er måske fordi den passer dårligt ind i den nuværende debat om, at pilen skal pege et eller andet sted hen?

      Det kunne måske skyldes, at BW ikke bare "siger alle de rigtige ting", men at han rent faktisk også gør, hvad han hele tiden har sagt, at han ville gøre.
      I denne sæson har det helt sikkert været meningen, at midtbanen skulle besættes af Manneh og Sven Köhler. Når der så var mulighed for det, så ville man give nogle indhop til vores unge talent, Max Ejdum.
      For at kunne udvikle sig, så er Ejdum nødt til at få noget spilletid, men han har altså bare ikke niveauet endnu til at starte inde som 6'er.
      Hvis vi havde købt en forstærkning allerede i vinduet, så ville der have været endnu en spiller, der stod i vejen for spilletid til det unge talent. (BW har fra dag 1 sagt, at man skal forsøge at undgå den slags forhindringer)
      Nu skete der så det kedelige, at Sven lagde sig med en skade, umiddelbart efter vinduet lukkede. Det var lidt en streg i regningen.
      At man så efterfølgende har haft en ung svensker til prøvetræning, og nu signer en spiller for resten af sæsonen, det vidner vel kun om, at man godt er klar over, at Alm ikke kan sætte et slagkraftigt hold, med kun Manneh og så Ejdum eller Mustafic som starter.
      Under transfervinduet mente jeg da også, vi skulle have købt en ekstra 6'er, fordi vi var tyndt besat. Det ville så bare i realiteten have været det samme, som at sylte udviklingen af Ejdum, med mindre man på forhånd kunne have gennemskuet, at Sven ville blive skadet.​
      Hel enig i, at det nok har været BWs plan. Det viser jo så også bare, at spillerne i truppen ikke er gode nok til at tackle en situation, hvor en central spiller er ude i længere tid. Hvis Manneh var en klassespiller kunne man nok kunne have spillet med Ejdum. Men det er han ikke. Så det er altid lige til øllet. Den mindste uregelmæssighed og OB kan ikke vinde en kamp i liagen. Det er sgu et vink med vognstang om, hvilket niveau truppen har (ud over at den skal spilles sammen qua de mange udskiftninger)

      Comment


        #18
        Tja... Velkommen til.
        kaos regerer og top-6 er ikke realistisk uanset.

        Selvfølgelig vores egen skyld, men hvor er jeg dog også træt af top/bund strukturen. Løbet er jo kørt før man kommer i gang, og favoriserer klubber med mange penge, og dyre indkøb.

        Du godeste hvor jeg savner en 'spil derudaf' struktur.

        Comment


          #19
          Det har kunne ses fra månen at det ville blive kritisk, hvis enten Köhler eller Manneh blev skadet. Det skete så og så handler vi på bagkant med endnu en spiller som nok er relativt rusten og ikke for alvor bliver et aktiv før efter jul.
          Ellers er fint CV og sandsynligvis et lag over Ejdum og Mustafic. Jeg hilser det velkommen, men han kommer for sent

          Comment


            #20
            Erfaring fra klubber i England og Tyskland bl.a. de bedste rækker er vel fint. Lad os håbe han har den rette personlighed, så han kan komme ind med noget lederskab, det har holdet brug for.
            Det tog lige lovlig lang tid for dem at finde ud af at hverken Mustafic eller Ejdum er gode nok. Det var vi mange der sagde for to måneder siden. Men bedre sent end aldrig.

            Comment


              #21
              Vi skulle af med alle de gamle OB-spillere, fordi de stod for en taber-kultur.

              Nu henter vi så en masse tilfældige lottokuponer og fodboldnomader.

              Sikke en kultur, vi skaber :). Den blå tråd er tydelig…

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Vi skulle af med alle de gamle OB-spillere, fordi de stod for en taber-kultur.

                Nu henter vi så en masse tilfældige lottokuponer og fodboldnomader.

                Sikke en kultur, vi skaber :). Den blå tråd er tydelig…
                Begge dele er rigtig.
                Når man sender Tver afsted fordi han er langsom, så smed man også en del erfaring væk. Tver viser nu hvor god han havde været i OB hvis man havde givet ham bedre medspillere. Det dur ikke med Paulsen, Kasper Larsen og det niveau hvis klubben skal flytte sig. Der skal bygges RT solidt fundament af vindere og folk som giver projektet mindst 3 år.
                BW ville kunne bygge det op, men opgaven er i stedet at lave et nul resultat på bundlinjen. AA og GG bliver først gode nok når man holder skåltalen og køber kvalitet til at omringe de fynske drenge. De nuværende indkøb af kontraløse spillere virker ikke. De spillere har netop ikke noget forhold til den klub de spiller i, de skal bare høste en gevinst. Hvilke jeg godt kan forstå set med spillerens øjne, men at fylde et hold med spillere der er ligeglade skaber ikke et hold.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                  Hans seneste kamp minutter var den 8. August, så af en spiller uden kontrakt må han være i en fornuftig form.
                  De 29 minutter han fik d. 8. August er de eneste han har spillet siden Februar.

                  ​​​​​
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlæg
                    Aner intet om ham, men virker til han var vellidt i Norwich https://www.youtube.com/watch?v=Xi9b2Klt9tU
                    En tysk duelspiler som engelske fans fejrer glæder mig i hvert fald at se på banen for os.
                    Vores hold var ofte alt for "artig" og "blød" de seneste år. Med Koehler kom der allerede andre boller på suppen. Glæder mig på en hårdhitter mere.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      En tysk duelspiler som engelske fans fejrer glæder mig i hvert fald at se på banen for os.
                      Vores hold var ofte alt for "artig" og "blød" de seneste år. Med Koehler kom der allerede andre boller på suppen. Glæder mig på en hårdhitter mere.
                      Og så Ivansevic i forsvaret tak

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

                        Du glemmer grund nr. 4.
                        - men det er måske fordi den passer dårligt ind i den nuværende debat om, at pilen skal pege et eller andet sted hen?

                        Det kunne måske skyldes, at BW ikke bare "siger alle de rigtige ting", men at han rent faktisk også gør, hvad han hele tiden har sagt, at han ville gøre.
                        I denne sæson har det helt sikkert været meningen, at midtbanen skulle besættes af Manneh og Sven Köhler. Når der så var mulighed for det, så ville man give nogle indhop til vores unge talent, Max Ejdum.
                        For at kunne udvikle sig, så er Ejdum nødt til at få noget spilletid, men han har altså bare ikke niveauet endnu til at starte inde som 6'er.
                        Hvis vi havde købt en forstærkning allerede i vinduet, så ville der have været endnu en spiller, der stod i vejen for spilletid til det unge talent. (BW har fra dag 1 sagt, at man skal forsøge at undgå den slags forhindringer)
                        Nu skete der så det kedelige, at Sven lagde sig med en skade, umiddelbart efter vinduet lukkede. Det var lidt en streg i regningen.
                        At man så efterfølgende har haft en ung svensker til prøvetræning, og nu signer en spiller for resten af sæsonen, det vidner vel kun om, at man godt er klar over, at Alm ikke kan sætte et slagkraftigt hold, med kun Manneh og så Ejdum eller Mustafic som starter.
                        Under transfervinduet mente jeg da også, vi skulle have købt en ekstra 6'er, fordi vi var tyndt besat. Det ville så bare i realiteten have været det samme, som at sylte udviklingen af Ejdum, med mindre man på forhånd kunne have gennemskuet, at Sven ville blive skadet.​

                        Så er der vel også tale om en fejlvurdering i forhold til Ejdum, lige som man har overvurderet Grubbe , Hornemann og Adelgaard ?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


                          Så er der vel også tale om en fejlvurdering i forhold til Ejdum, lige som man har overvurderet Grubbe , Hornemann og Adelgaard ?
                          tja man kunne godt have overvejet et udlån til et par af dem - havde nok været bedre og lige pt ser det ud til der er skudt en stor hvid pind efter antal minutter til egne talenter.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


                            Så er der vel også tale om en fejlvurdering i forhold til Ejdum, lige som man har overvurderet Grubbe , Hornemann og Adelgaard ?
                            Problemet er vel lidt det, at når de skiftes ind eller starter skal de være bærende krafter og meningen med udvikling er vel de skal ind og læne sig op ad de bærende kræfter

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg

                              Problemet er vel lidt det, at når de skiftes ind eller starter skal de være bærende krafter og meningen med udvikling er vel de skal ind og læne sig op ad de bærende kræfter
                              Helt enig. Er også sikker på at det er en tungtvejende grund til at vi ikke ser nogle talenter udvikle sig i OB. Med Slotsager som en skøn undtagelse.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #30
                                Jeg havde travlt med at være frustreret mandag aften, så jeg holdt ikke øje med hvordan debutanten klarede sig - så det ok ud, det han lavede?

                                Comment

                                Working...
                                X