Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 21/9-23

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Jeg tror faktisk Alm kunne blive en god journalist…..det er jo ham der stiller alle spørgsmålene tilbage. Fin strategi, men det kan også blive lidt trættende når det gøres så konsekvent.

Faktum er at vi er blevet taktisk overmatchet for mange gange (og de kampe, hvor vi har kampen i vores hule hånd (Randers, FCK) smider vi det hele fordi vi ikke har noget indarbejdet modsvar, når modstanderen ændrer taktik (i Hvidovre var der også optræk til panik, men det blev ikke straffet, primært fordi Hvidovre var ekstremt uskarpe både offensivt og defensivt).
    Enig det er chokerende, at det bare fortsætter.
    Vil lige indskyde, at Alm faktisk er uddannet journalist.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

Hvor er det bare arrogant at udtale sig på den måde og samtidigt fralægge sig ansvaret- det bliver aldrig en succes med ham ved roret - en direkte fiasko i min øjne
    Ville lige skrive det samme. Nu må vi ja se at der kan god være forskel om hvad man udtaler offentligt, hvad man faktisk tænker og hvad man kommunikerer på de indre linjer bag lukkede døre.
    Men det er den samme linje han kørte under krisen sidste efterår og det virker bare arrogant og ude af pædagogisk rækkevidde. Måske der er folk som synes det er frisk, for mig er der dybt usympatisk og han pisser på mine følelser som fan.

Leave a comment:

• jesper hansen ud
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Jeg tror faktisk Alm kunne blive en god journalist…..det er jo ham der stiller alle spørgsmålene tilbage. Fin strategi, men det kan også blive lidt trættende når det gøres så konsekvent.

Faktum er at vi er blevet taktisk overmatchet for mange gange (og de kampe, hvor vi har kampen i vores hule hånd (Randers, FCK) smider vi det hele fordi vi ikke har noget indarbejdet modsvar, når modstanderen ændrer taktik (i Hvidovre var der også optræk til panik, men det blev ikke straffet, primært fordi Hvidovre var ekstremt uskarpe både offensivt og defensivt).
    Hvor er det bare arrogant at udtale sig på den måde og samtidigt fralægge sig ansvaret- det bliver aldrig en succes med ham ved roret - en direkte fiasko i min øjne

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

Det mest spændende var nok, at EkstraBladet lavede interviews med både Alm, Björn, Bjørn Paulsen og Martin Hansen.
    Det med Alm er her

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...it-job/9960017

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied

Det mest spændende var nok, at EkstraBladet lavede interviews med både Alm, Björn, Bjørn Paulsen og Martin Hansen.
    Er der nogle interviews på vej fra jer ;-)

Leave a comment:

• OBstruktion
    replied

Alm er stadig træner. Der er ikke meget at berette ellers. Ingen 11 v 11, så svært at se hvad der kommer af ændringer. Mon ikke det er til at se i morgen.
    Der blev taget holdfoto, og Kasper Hjulmand var på besøg.

Leave a comment:

• OBstruktion
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Håber nogen vil give et referat af dagens træning. Nogen ændringer, ell blot det samme. Og selvfølgelig om Alm leder træningen.
    Alm er stadig træner. Der er ikke meget at berette ellers. Ingen 11 v 11, så svært at se hvad der kommer af ændringer. Mon ikke det er til at se i morgen.
    Der blev taget holdfoto, og Kasper Hjulmand var på besøg.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    https://twitter.com/OBstruktion1887/...n2MQoAZhA&s=19

Leave a comment:

• sinus
    started a topic Træning 21/9-23

Træning 21/9-23

Håber nogen vil give et referat af dagens træning. Nogen ændringer, ell blot det samme. Og selvfølgelig om Alm leder træningen.
    Last edited by sinus; 21-09-2023, 11:49.
Working...
X