Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 21/9-23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning 21/9-23

    Håber nogen vil give et referat af dagens træning. Nogen ændringer, ell blot det samme. Og selvfølgelig om Alm leder træningen.
    Last edited by sinus; 21-09-2023, 11:49.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    #2
    https://twitter.com/OBstruktion1887/...n2MQoAZhA&s=19

    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
      Håber nogen vil give et referat af dagens træning. Nogen ændringer, ell blot det samme. Og selvfølgelig om Alm leder træningen.
      Alm er stadig træner. Der er ikke meget at berette ellers. Ingen 11 v 11, så svært at se hvad der kommer af ændringer. Mon ikke det er til at se i morgen.
      Der blev taget holdfoto, og Kasper Hjulmand var på besøg.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

        Alm er stadig træner. Der er ikke meget at berette ellers. Ingen 11 v 11, så svært at se hvad der kommer af ændringer. Mon ikke det er til at se i morgen.
        Der blev taget holdfoto, og Kasper Hjulmand var på besøg.
        Det mest spændende var nok, at EkstraBladet lavede interviews med både Alm, Björn, Bjørn Paulsen og Martin Hansen.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

          Det mest spændende var nok, at EkstraBladet lavede interviews med både Alm, Björn, Bjørn Paulsen og Martin Hansen.
          Er der nogle interviews på vej fra jer ;-)

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

            Det mest spændende var nok, at EkstraBladet lavede interviews med både Alm, Björn, Bjørn Paulsen og Martin Hansen.
            Det med Alm er her

            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...it-job/9960017

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg tror faktisk Alm kunne blive en god journalist…..det er jo ham der stiller alle spørgsmålene tilbage. Fin strategi, men det kan også blive lidt trættende når det gøres så konsekvent.

              Faktum er at vi er blevet taktisk overmatchet for mange gange (og de kampe, hvor vi har kampen i vores hule hånd (Randers, FCK) smider vi det hele fordi vi ikke har noget indarbejdet modsvar, når modstanderen ændrer taktik (i Hvidovre var der også optræk til panik, men det blev ikke straffet, primært fordi Hvidovre var ekstremt uskarpe både offensivt og defensivt).

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Jeg tror faktisk Alm kunne blive en god journalist…..det er jo ham der stiller alle spørgsmålene tilbage. Fin strategi, men det kan også blive lidt trættende når det gøres så konsekvent.

                Faktum er at vi er blevet taktisk overmatchet for mange gange (og de kampe, hvor vi har kampen i vores hule hånd (Randers, FCK) smider vi det hele fordi vi ikke har noget indarbejdet modsvar, når modstanderen ændrer taktik (i Hvidovre var der også optræk til panik, men det blev ikke straffet, primært fordi Hvidovre var ekstremt uskarpe både offensivt og defensivt).
                Hvor er det bare arrogant at udtale sig på den måde og samtidigt fralægge sig ansvaret- det bliver aldrig en succes med ham ved roret - en direkte fiasko i min øjne

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

                  Hvor er det bare arrogant at udtale sig på den måde og samtidigt fralægge sig ansvaret- det bliver aldrig en succes med ham ved roret - en direkte fiasko i min øjne
                  Ville lige skrive det samme. Nu må vi ja se at der kan god være forskel om hvad man udtaler offentligt, hvad man faktisk tænker og hvad man kommunikerer på de indre linjer bag lukkede døre.
                  Men det er den samme linje han kørte under krisen sidste efterår og det virker bare arrogant og ude af pædagogisk rækkevidde. Måske der er folk som synes det er frisk, for mig er der dybt usympatisk og han pisser på mine følelser som fan.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Jeg tror faktisk Alm kunne blive en god journalist…..det er jo ham der stiller alle spørgsmålene tilbage. Fin strategi, men det kan også blive lidt trættende når det gøres så konsekvent.

                    Faktum er at vi er blevet taktisk overmatchet for mange gange (og de kampe, hvor vi har kampen i vores hule hånd (Randers, FCK) smider vi det hele fordi vi ikke har noget indarbejdet modsvar, når modstanderen ændrer taktik (i Hvidovre var der også optræk til panik, men det blev ikke straffet, primært fordi Hvidovre var ekstremt uskarpe både offensivt og defensivt).
                    Enig det er chokerende, at det bare fortsætter.
                    Vil lige indskyde, at Alm faktisk er uddannet journalist.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

                      Hvor er det bare arrogant at udtale sig på den måde og samtidigt fralægge sig ansvaret- det bliver aldrig en succes med ham ved roret - en direkte fiasko i min øjne
                      Vores defensive organisation på holdet er helt håbløs og har været det i meget meget lang tid. Både Alm og Weststrøm har selv nævnt det flere gange og alligevel er det som om vi nærmest bliver ringere og ringere på det punkt.

                      Vi er simpelthen for nemme at skabe chancer imod. Vi kan ikke engang finde ud af at stå lavt mod ringe hold som Hvidovre, Randers og Vejle. Det er simpelthen så langt fra de OB-dyder som jeg er vokset op med. Et hold som AGF har langt mere af det som jeg forbinder med OB (stærk defensiv organisation, fight for hver meter, teknisk stærk offensiv, hvor alle kender deres roller og løbemønstre. Håber Weststrøm og Tonni Hermansen lige nu sidder og kigger klubbens spillestil igennem (både akademi og superliga) og hvad der skal til for at få superligaholdet i sync. med resten af klubben. Det er jo nogle helt grundlæggende ting i organisering af vores hold vi fejler på.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                        Enig det er chokerende, at det bare fortsætter.
                        Vil lige indskyde, at Alm faktisk er uddannet journalist.
                        Ah, o.k., der vidste ikke. Men så skulle han måske holde sig mere til det han kan rigtig godt og lede efter en anstilling som journalist. Det er ja spild af talent at fortsætte som træner hvis største evner og færdigheder ligger på en anden område ...
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Ah, o.k., der vidste ikke. Men så skulle han måske holde sig mere til det han kan rigtig godt og lede efter en anstilling som journalist. Det er ja spild af talent at fortsætte som træner hvis største evner og færdigheder ligger på en anden område ...
                          Ah - nu kammede den over for mig - der er helt sikkert store udfordringer med Alm. Men at anbefale en erfaren og i tidligere klubber succesfuld træner med UEFA Pro licens - som i øvrigt dertil også har spillererfaring fra højeste niveau at søge job som journalist - så bliver det for dumt. Vi kan være uenige i dispositioner ham og BW foretager sig. Det er fair nok. MEN det er trods alt dem som har fagligheden - du har næppe en fodboldfaglig baggrund der matcher på nogen af punkterne - jeg synes vi skal vise vores træner lidt respekt.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Ah, o.k., der vidste ikke. Men så skulle han måske holde sig mere til det han kan rigtig godt og lede efter en anstilling som journalist. Det er ja spild af talent at fortsætte som træner hvis største evner og færdigheder ligger på en anden område ...
                            Enig. Vi skal også huske at lige nu snakker Alm om den store udskiftning i truppen, men det fungerede jo heller ikke sidste sæson. Bare tænk på de udekampe imod Horsens, hvor vi smed føringer væk. Og den famøse hjemmekamp imod Horsens hvor vi stod med et point efter 5 kampe hvor det kun var fordi AK brændte den ene direktør efter den anden og hvor vi blev reddet at et drømmemål af Baskim til sidst, der reddede Alms røv. Selv den der sidste hjemmekamp sidste år med fuldt hus (Tverskovs sidste kamp) og hvor Horsens mere eller mindre rykkede ned, var det jo helt vildt så meget Horsens kom frem til og det var i mine øjne mere held end forstand at vi vandt den kamp. Vores defensiv er rystende usikker og jeg kan ikke huske en kamp med Alm som træner, hvor jeg ikke har følt mig usikker på vores organisation især defensivt.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                              Ah - nu kammede den over for mig - der er helt sikkert store udfordringer med Alm. Men at anbefale en erfaren og i tidligere klubber succesfuld træner med UEFA Pro licens - som i øvrigt dertil også har spillererfaring fra højeste niveau at søge job som journalist - så bliver det for dumt. Vi kan være uenige i dispositioner ham og BW foretager sig. Det er fair nok. MEN det er trods alt dem som har fagligheden - du har næppe en fodboldfaglig baggrund der matcher på nogen af punkterne - jeg synes vi skal vise vores træner lidt respekt.
                              Jeg tror du overså den usynlige blinkesmiley fra Andlox ;-)

                              Comment

                              Working...
                              X