Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - Silkeborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt OB - Silkeborg

    Endnu en kamp der viser de store mangler i OB.

    Hvis vi for et øjeblik ser bort fra de spillere der kæmper for point på banen, så er min fokus på ledelsen. Det er dér, den er helt gal. Der mangler ambitioner om at udvikle OB som fodboldhold.

    Jeg orker næsten ikke at skrive det samme igen, men der mangler investering i spillertruppen. Der er en mening om, at Alm er sløj taktisk og en dårlig motivator - og det er da nok også rigtigt. Men prøv lige at se hvad han har at arbejde med.

    Jeg er rystet, for snart mange år i streg, hvordan denne fodboldklub bliver drevet.

    #2
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Endnu en kamp der viser de store mangler i OB.

    Hvis vi for et øjeblik ser bort fra de spillere der kæmper for point på banen, så er min fokus på ledelsen. Det er dér, den er helt gal. Der mangler ambitioner om at udvikle OB som fodboldhold.

    Jeg orker næsten ikke at skrive det samme igen, men der mangler investering i spillertruppen. Der er en mening om, at Alm er sløj taktisk og en dårlig motivator - og det er da nok også rigtigt. Men prøv lige at se hvad han har at arbejde med.

    Jeg er rystet, for snart mange år i streg, hvordan denne fodboldklub bliver drevet.
    Findes der snart flere i hele kongeriget, som tror på at ledelsen handler troværdigt, ud fra den målsætning/ambition de selv lægger frem?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #3
      Owusu, Don D og Helander synes jeg var okay i går. De gjorde deres. Jeg synes egentlig de fleste prøvede indtil SIF scorer til 2-0.
      For mig var det Kent der ydmygede Alm i går. Det var jo helt absurd så nemt vi gjorde for SIF.

      Truppen er ikke top 6, men vi spiller også meget naivt. Laver mange personlige fejl og MH redder ikke nok lige pt.

      En kynisk træner med mere simple metoder, det tror jeg der er brug for.
      I min verden er måden vi spiller på totalt ligegyldig. Det handler om at vinde og kæmpe 110%.

      Ledelsen er som dem altid har været, totalt væk. Dog kan jeg godt lide Bjørn.

      Comment


        #4
        nogle der ved om Tyler Burey blev fravalgt eller om han er skadet? undrer mig virkelig over at han blev hentet ind som Sabbis afløser også ender uden for truppen?

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
          nogle der ved om Tyler Burey blev fravalgt eller om han er skadet? undrer mig virkelig over at han blev hentet ind som Sabbis afløser også ender uden for truppen?
          Pt er han så dårlig at han ikke er god nok. Meget simpelt.
          Håber godt nok det ændrer sig snart med den pæne løn han garanteret får, samt de millioner de købte ham for

          Comment


            #6
            Dahlslykke med en ide om hvordan man skulle ændre spillestilen. Det lyder meget gennemtænkt ig fornuftigt.

            https://obstemmer.dk/tirsdagsanalyse...-spillestilen/
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Dahlslykke med en ide om hvordan man skulle ændre spillestilen. Det lyder meget gennemtænkt ig fornuftigt.

              https://obstemmer.dk/tirsdagsanalyse...-spillestilen/
              Nu må i hvert fald være slut med den dogmatiske tilgang, hvor vi splittes af i en offensiv og defensiv del, og det slet ikke hænger sammen. Vi skal arbejde som en enhed og stå defensivt godt, ellers kommer OB ingen vegne. Hvis Alm ikke har fattet det mod FCM, så vil jeg personligt gå ned i Ådalen og forlange ham fyret, hvis det ikke sker helt automatisk. Jeg forventer, at BW taler i klar stemme til ham, at han godt må være mere fleksibel taktisk, for det virker som om at Alm slet ikke har forstået sin rolle, men resignerer som en anden tør skattefuldmægtig og blot udfører sin administrative pligt.

              Comment


                #8
                Imponerende at han gider se vores kampe....

                https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-sukkede-efter

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                  Nu må i hvert fald være slut med den dogmatiske tilgang, hvor vi splittes af i en offensiv og defensiv del, og det slet ikke hænger sammen. Vi skal arbejde som en enhed og stå defensivt godt, ellers kommer OB ingen vegne. Hvis Alm ikke har fattet det mod FCM, så vil jeg personligt gå ned i Ådalen og forlange ham fyret, hvis det ikke sker helt automatisk. Jeg forventer, at BW taler i klar stemme til ham, at han godt må være mere fleksibel taktisk, for det virker som om at Alm slet ikke har forstået sin rolle, men resignerer som en anden tør skattefuldmægtig og blot udfører sin administrative pligt.
                  Sidste gang BW krævede en taktisk tilpassing af AA fik vi efterfølgende en opstilling med fem-mand-bagkæde på hjemmebane som var det værste jeg nogensinde har set af et OB-hold på hjemmebane og tabte mere end fuldfortjent mod AGF. Det var et mareridt at se, især den første halvleg hvor den nye taktiske tilgang åbenbart betydede at sparke bolden så langt væk til AGFs banehalvdel som muligt uden synd og forstand mens vi stod med hele holdet dybt i vores halvdel. Det gør stadig ondt kun at erindre den kanp...
                  BW må gerne kræve men tvivler at Alm magter.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Jeg håber nu at AA er en dead mann walking.

                    Comment

                    Working...
                    X