Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB – Silkeborg IF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Jeg tror tipsbladets optakt til OB-Sif er lavet mens der var pause i bif spillernes træning.
    Tilskriver ikke tipsbladet at den store viden om OB. Ej heller for at interessere sig for os.

    Jeg tror ikke Bjørn Paulsen ryger på bænken. Ikke endnu i hvert fald. Han er anfører og får derfor naturligt lang snor.
    Hvis Kadrii ryger på bænken er det en fornærmelse mod alt og alle, han har været klart stærkeste mand i efteråret. Tror nu heller ikke på kadrii på bænken.

    kunne man finde på at spille Bjørn P som 6'er.? Så man kunne få plads til Helander.?
    Bjørn har før mange flere pladser. Og Ejdum og Mustafic tror jeg ikke får mange chancer
    Tipsbladet er blevet mere og mere uinteressant, og deres fokus har altid været skævt fordelt. Men det sagt, så er der vel heller ikke meget salg, fra mediernes side i at skrive om de mest ligegyldige placeringer i ligaen, nummer 8 og 9, der er ikke fare for nedrykning og sandsynligheden for top 6 er lille.
    OB’s ledelse tillægger ikke sportslig succes den helt store værdi, men de har klogt udnyttet den øget tilskuer tilstrømning der kom i kølvandet på corona og EM. og sælger klubben på fællesskab og sammenhold på lægterne. De nationale medier er bedøvende ligeglade med underholdning i fanzonen, så derfor er der ikke meget at skrive om i forhold til OB.
    Last edited by Magge; 16-09-2023, 22:43.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #17
      Hvordan lignede det vi stiller op imorgen, idag til træningen?

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
        Hvordan lignede det vi stiller op imorgen, idag til træningen?
        Martin Hansen
        Owusu - Bjørn - Helander - Adelgaard
        Ejdum - Manneh
        Deedson - Rami - Selvén
        Bashkim

        Comment


          #19
          Mon Helander kan spille 90 min?

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Mon Helander kan spille 90 min?
            Onde tunger vil påstå at BP heller ikke har spillet 90 min endnu så jeg forstår ikke hvis Ivan ofres til fordel for BP
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg

              Martin Hansen
              Owusu - Bjørn - Helander - Adelgaard
              Ejdum - Manneh
              Deedson - Rami - Selvén
              Bashkim
              Er der noget at sige om træningen, noget som sprang i øjnene?

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Onde tunger vil påstå at BP heller ikke har spillet 90 min endnu så jeg forstår ikke hvis Ivan ofres til fordel for BP
                Ivancevic har ikke Superliganiveau i spillet med bolden, placeringsevne og spilforståelse. Han kan lave glidende tacklinger - that's it!. Onde tunger vil påstå, at hvis man kommer i en situation,hvor man skal lave en glidende tackling, så har man allerede lavet en fejl. BP har kæmpet, og været bedst emand i en del kampe, og han har også haft et lavt bundniveau og lavet fejl. Ret skal være ret. Men han er klasser over Ivancevic.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Mon Helander kan spille 90 min?
                  Jeg mener en midtstopper altid skal kunne spille 90 min. Kun svagt spil eller skader bør fremprovokere udskiftninger hos stopperne.
                  Dog kan der i morgendagens kamp være et tilfælde hvor man mener Helander og Slotsager er de bedste foruden BP, men ingen af dem kan spille 90 min. Her har BP og Slotsager spillet så mange kampe sammen at det nok ikke vil gøre det store at skifte Helander efter en time eller sådan noget.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                    Ivancevic har ikke Superliganiveau i spillet med bolden, placeringsevne og spilforståelse. Han kan lave glidende tacklinger - that's it!. Onde tunger vil påstå, at hvis man kommer i en situation,hvor man skal lave en glidende tackling, så har man allerede lavet en fejl. BP har kæmpet, og været bedst emand i en del kampe, og han har også haft et lavt bundniveau og lavet fejl. Ret skal være ret. Men han er klasser over Ivancevic.
                    Qué?

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                      Ivancevic har ikke Superliganiveau i spillet med bolden, placeringsevne og spilforståelse. Han kan lave glidende tacklinger - that's it!. Onde tunger vil påstå, at hvis man kommer i en situation,hvor man skal lave en glidende tackling, så har man allerede lavet en fejl. BP har kæmpet, og været bedst emand i en del kampe, og han har også haft et lavt bundniveau og lavet fejl. Ret skal være ret. Men han er klasser over Ivancevic.
                      Det er jo bare din mening. Som jeg personligt syntes er helt væk fra realiteterne

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                        Ivancevic har ikke Superliganiveau i spillet med bolden, placeringsevne og spilforståelse. Han kan lave glidende tacklinger - that's it!. Onde tunger vil påstå, at hvis man kommer i en situation,hvor man skal lave en glidende tackling, så har man allerede lavet en fejl. BP har kæmpet, og været bedst emand i en del kampe, og han har også haft et lavt bundniveau og lavet fejl. Ret skal være ret. Men han er klasser over Ivancevic.
                        well lad os bare være enige om at være uenig
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                          Ivancevic har ikke Superliganiveau i spillet med bolden, placeringsevne og spilforståelse. Han kan lave glidende tacklinger - that's it!. Onde tunger vil påstå, at hvis man kommer i en situation,hvor man skal lave en glidende tackling, så har man allerede lavet en fejl. BP har kæmpet, og været bedst emand i en del kampe, og han har også haft et lavt bundniveau og lavet fejl. Ret skal være ret. Men han er klasser over Ivancevic.
                          Wow. Sjældent har jeg været mere uenige i et indlæg her på forum. BP har kæmpet? Ja, med basale ting som placeringsevne, indgreb, styring og ikke mindst med bolden. En regulær katastrofe.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #28
                            Rundens resultater inden vores kamp mod SIF, betyder så at der skal 3 point på kontoen. Ellers vil vi ligge i bund sammen med Vejle, Hvidovre og Randers.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                              Rundens resultater inden vores kamp mod SIF, betyder så at der skal 3 point på kontoen. Ellers vil vi ligge i bund sammen med Vejle, Hvidovre og Randers.
                              at henholdsvis randers og lyngby endte med at vinde er der ikke noget overraskende i. Faktisk vil jeg mene vi har været lidt heldige med den uafgjorte mellem Viborg og FCM - hvilket vil betyde ingen af de hold vil være stukket af selv hvis vi taber til Silkeborg.

                              Så at det er rundens resultater der gør at kampen i morgen skal vindes mener jeg ikke er rigtigt. Den har hele tiden skullet vindes. Taber vi i morgen så er Silkeborg pludselig 8 point foran os med 14 kampe tilbage - det tror jeg vi vil få meget svært ved at hente.

                              Og så er det pludselig FCM vi skal forsøge at skubbe ud af top 6...

                              - Og hvis ikke vi kan tage 3 point hjemme mod silkeborg - hvor i al verden skal vi så snart finde point henne?

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                at henholdsvis randers og lyngby endte med at vinde er der ikke noget overraskende i. Faktisk vil jeg mene vi har været lidt heldige med den uafgjorte mellem Viborg og FCM - hvilket vil betyde ingen af de hold vil være stukket af selv hvis vi taber til Silkeborg.

                                Så at det er rundens resultater der gør at kampen i morgen skal vindes mener jeg ikke er rigtigt. Den har hele tiden skullet vindes. Taber vi i morgen så er Silkeborg pludselig 8 point foran os med 14 kampe tilbage - det tror jeg vi vil få meget svært ved at hente.

                                Og så er det pludselig FCM vi skal forsøge at skubbe ud af top 6...

                                - Og hvis ikke vi kan tage 3 point hjemme mod silkeborg - hvor i al verden skal vi så snart finde point henne?

                                Enig. Og med hidtil to point ud af fire hjemmekampe,, en udebanesejr mod et virkelig ringe Hvidovre-hold og en sejr i overtid i Brøndby tæller tre point i morgen i første linje om at forstørre afstanden til bundproppene. Tænker først om Top6 igen når holdet øger niveauet på banen, især på hjemmebanen.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X