Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - Hobro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    120 tror jeg

    Comment


      120 kroner ved indgangen - 80 kroner, hvis du køber online i forsalg. :-) Kræver dog en printer.

      Oprindeligt indsendt af fiffelx Se indlæg
      Måske dumt spørgsmål. kan ikke finde min trøje.
      hvad koster en billet på stadion uden trøje på?

      Comment


        Håber på en 2-0 sejr og godt spil. Kom så striwer!!

        Comment


          Hvis kampen ikke vindes ser jeg den som et varsel om nedryknngstrussel. Jeg tror aldrig der har været et svagere superligahold end Hobro. Husk at det mistede de fleste gode spillere, som kun var indlejet.

          Et hold med Bodul i startopstilling som angriber er et 1. divisionshold. Men derfor kan han jo godt score mod lige Hobro.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Kom nu drenge, det er første kamp, jeg vælger at have ja hatten på, og tror på 2 pinde af bodul, 1 af emil og 1 af falk, vi lukker af bagud og vinder 4-0 BUM så er vi igang

            Comment


              Er det nogensinde sket, at OB har præsenteret en spiller på stadion inden en kamp, uden at nogen har vidst noget om det? :-)
              Lykken er at se Brøndby fejle.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Hvis kampen ikke vindes ser jeg den som et varsel om nedryknngstrussel. Jeg tror aldrig der har været et svagere superligahold end Hobro. Husk at det mistede de fleste gode spillere, som kun var indlejet.

                Et hold med Bodul i startopstilling som angriber er et 1. divisionshold. Men derfor kan han jo godt score mod lige Hobro.
                Well, de har mistet én lejet spiller, som spillede i starteren sidste sæson. Til gengæld har de hentet rigtig mange nye spillere.

                Men jeg giver dig ret i, at det er det svageste superligahold i mange år. Nok siden Frem var oppe sidst. (Uden at tælle konkurs-Lyngby med)

                Så alt andet end en sejr vil selvfølgelig være en kæmpe skuffelse.

                Comment


                  Selvfølgelig vinder vi da dagens kamp. Hobro rykkede op på baggrund af et flot efterår, men har ikke imponeret specielt i det sidste halve år. Derudover er deres trup bare ikke på superliga niveau og en Antipas med manglende kampform er bestemt heller ikke noget der virker truende..

                  Vi har forhåbentlig fået et mere sammenspillet hold, mens Hobro har fået en række nye spillere ind, samtidigt med at de skal vænne sig til tempoet i Superligaen. Deres resultater i optakten virker bestemt heller ikke imponerende, med fire nederlag i streg.

                  Kampen SKAL vindes, og de gør vi naturligvis også.. Det er jeg slet ikke i tvivl om. Derudover ser jeg Hobro som en sjov afvekslende klub i Superligaen, men jeg spår dem bestemt ingen chancer for at overleve..

                  3-0
                  Emil Larsen
                  Busuladzic
                  Bodul

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Guldbrand Se indlæg
                    Selvfølgelig vinder vi da dagens kamp. Hobro rykkede op på baggrund af et flot efterår, men har ikke imponeret specielt i det sidste halve år. Derudover er deres trup bare ikke på superliga niveau og en Antipas med manglende kampform er bestemt heller ikke noget der virker truende..

                    Vi har forhåbentlig fået et mere sammenspillet hold, mens Hobro har fået en række nye spillere ind, samtidigt med at de skal vænne sig til tempoet i Superligaen. Deres resultater i optakten virker bestemt heller ikke imponerende, med fire nederlag i streg.

                    Kampen SKAL vindes, og de gør vi naturligvis også.. Det er jeg slet ikke i tvivl om. Derudover ser jeg Hobro som en sjov afvekslende klub i Superligaen, men jeg spår dem bestemt ingen chancer for at overleve..

                    3-0
                    Emil Larsen
                    Busuladzic
                    Bodul
                    Er Busu blevet fit?

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment

                    Working...
                    X