Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF 20.8.23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Hvis vi endnu engang bliver taktisk og fightermæssigt udstillet af AGF og at vi endnu engang ikke kan stille noget op på dødbolde, hverken offensivt eller defensivt, så må vi bare erkende at vi ikke har rykket os en meter. Nu skal Alm og resten af teamet omkring OB vise at vi mener det alvorligt når vi taler om at byde AGF mfl. op til dans.
    Ellers må der snart overvejes justeringer i trænerkonstallationen.
    Angående dødbolde, er det overhovedet noget der prioriteres til til dagligt i træningen?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

      Måske lidt letkøbt og måske kommer jeg til at træde nogen over tæerne, men FC Nordsjælland ser ikke ud til at savne Frank Hjortebjerg.
      FCK ser heller ikke ud til at mangle Rubén Sellés

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        FCK ser heller ikke ud til at mangle Rubén Sellés
        Korrekt, FH blev bare udskreget som et stort talent og mulig afløser for Alm. Som OleKBH skrev
        skal trænerteamet til at vise at OB har flyttet sig.

        Men forhåbentlig er denne snak overflødig i aften kl 22
        Last edited by Fergi; 20-08-2023, 13:53.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

          Korrekt, FH blev bare udskreget som et stort talent og mulig afløser for Alm. Som OleKBH skrev
          skal trænerteamet til at vise at OB har flyttet sig.

          Men forhåbentlig er denne snak overflødig i aften kl 22

          Er det ikke kun herinde at han blev det ?

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Hvis vi endnu engang bliver taktisk og fightermæssigt udstillet af AGF og at vi endnu engang ikke kan stille noget op på dødbolde, hverken offensivt eller defensivt, så må vi bare erkende at vi ikke har rykket os en meter. Nu skal Alm og resten af teamet omkring OB vise at vi mener det alvorligt når vi taler om at byde AGF mfl. op til dans.
            Ellers må der snart overvejes justeringer i trænerkonstallationen.
            Jeg tror heldigvis vi i Köhler, Rami og Owusu har fået mere fysik i holdet ift. Grubbe, Tverskov og Frø. Det synes jeg også vi har set I kampene imod fck og Brøndby, hvor der har været mere bund I holdet. Det bliver der brug for, for AGF kommer på klassisk tysk manèr blæsende ud til kampene. De markere deres mænd tæt og angriber direkte med mange mand. Til gengæld har der i denne sæson været tendens til de dør lidt som kampene skrider frem. Imod fcn var de bedst i 1. Halveg og blev så udspillet i 2. Halveg. Imod SiF var det lidt samme historie, hvor SIF sidder på spillet den sidste halve time og kun får frataget sejren pga. en fejl fra VAR. Jeg tror derfor vi står med gode kort på hånden hvis vi kan holde 0-0 til pausen, for de er i flere kampe endt med at stå meget lavt den sidste halve time, og uden Bisseck lukker de altså ikke bare af som i sidste sæson. Det er en markant svækkelse.

            Comment


              #51
              RMN-tribunen udsolgt. Giv den gas til jer der skal afsted i dag!
              siden 1887

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg


                Er det ikke kun herinde at han blev det ?
                Jo det er det vel.....jeg kender ikke til hvor god han er

                Comment


                  #53
                  Der skal 3 point til at komme godt med i top 6 ræset, får vi 3? Ingen anelse, det er ude af mine hænder. God kamp.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                    Måske lidt letkøbt og måske kommer jeg til at træde nogen over tæerne, men FC Nordsjælland ser ikke ud til at savne Frank Hjortebjerg.
                    Måske savner de ham alligevel efter nederlaget

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Måske savner de ham alligevel efter nederlaget

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Måske savner de ham alligevel efter nederlaget
                        Ja, Silkeborg var klart bedst og vores gamle træner, Kent, den klogeste. Jeg aner ikke hvad jeg skal mene om Hjortebjerg som mulig cheftræner, men er han virkelig manden med motivation og taktisk snilde.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                          Ja, Silkeborg var klart bedst og vores gamle træner, Kent, den klogeste. Jeg aner ikke hvad jeg skal mene om Hjortebjerg som mulig cheftræner, men er han virkelig manden med motivation og taktisk snilde.
                          Aner ikke hvad han har udrettet.
                          Måske nogle med bedre indsigt kan berette for os hvad han kan?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #58
                            Selvén fra start. Interessant, taget i betragtning at han kun har fået spilletid i 1 af de første 4 kampe.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
                              Der skal 3 point til at komme godt med i top 6 ræset, får vi 3? Ingen anelse, det er ude af mine hænder. God kamp.
                              Med de øvrige resultater i de allerede afsluttede kampe, så skal der point på kontoen i aftenens kamp. Helst 3, mindst 1 point. Ellers kommer vi til at være i bunden med Vejle, Hvidovre og Randers.

                              Comment


                                #60
                                Halløj

                                er der nogen som har en billet i overskud? Jeg står og mangler en

                                Comment

                                Working...
                                X