Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF 20.8.23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-AGF 20.8.23

    Det bliver den første hjemmebanesejr i denne sæson!
    Alt andet er uacceptabelt!
    Der er i øvrigt fanmarch før kampen. Vi møder ved HejLola, Ryan Laursens bar på havnen:
    ​​​​​​
    https://m.facebook.com/story.php?sto...00069498512412

    Tager turen til Fyn sammen med knægten. Det bliver fedt!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Det bliver den første hjemmebanesejr i denne sæson!
    Alt andet er uacceptabelt!
    Der er i øvrigt fanmarch før kampen. Vi møder ved HejLola, Ryan Laursens bar på havnen:
    ​​​​​​
    https://m.facebook.com/story.php?sto...00069498512412

    Tager turen til Fyn sammen med knægten. Det bliver fedt!
    Det er så vildt at du tager den tur der.

    Vi skal slå Aarhus på hjemmebane vi har givet os selv en presbold ved at spille rædderligt mod Viborg og anden halvleg mod Randers, så der er ikke så meget at rafle om. Der skal tre point på kontoen. Jeg synes AGF har set lidt svage ud, det laver rigtig mange fejl i deres opbyggende spil både TK og Tingager virker ikke helt komfortable med bolden. Så der er mulighed for Bashkim Kadrii i det der spil kegler. Samtidigt så tror jeg ikke på at Poulsen kan holde styr på Rami. Den vinder vi.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

      Det er så vildt at du tager den tur der.

      Vi skal slå Aarhus på hjemmebane vi har givet os selv en presbold ved at spille rædderligt mod Viborg og anden halvleg mod Randers, så der er ikke så meget at rafle om. Der skal tre point på kontoen. Jeg synes AGF har set lidt svage ud, det laver rigtig mange fejl i deres opbyggende spil både TK og Tingager virker ikke helt komfortable med bolden. Så der er mulighed for Bashkim Kadrii i det der spil kegler. Samtidigt så tror jeg ikke på at Poulsen kan holde styr på Rami. Den vinder vi.
      Vi tager en lille ekstraferie: og mange tak til sønnens skole som har stor forståelse for at han skal støtte sin klub på lægterne og gav to dage fri derfor. ​​​​​
      Det var en fornøjelse at se Nico spille vb i går. Det er meget vigtigt for vores spil at stille op med to fornstærke backs og tror det hjælper meget fordi Aske sidder aktuelt i en bølgedal.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        AGF skal for hver en pris blæses ud af Odense. Vi må snart være ved at være der, hvor relationerne sidder dér.

        Det virker særligt til, at Rami og Bashkim kan finde en rigtig god relation sammen.

        Vi skal til at lukke færre mål ind. Mon man fortsætter med Nico på venstre back? Jeg synes, han leverede en fornuftig indsats sidst.

        Comment


          #5
          Nico spillede en rigtig god kamp, sammen med resten af holdet, spørgsmålet er om vi spiller godt igen, nu hvor vi vel skal ud og dominere noget mere, eller om vi falder sammen som imod Viborg

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
            Nico spillede en rigtig god kamp, sammen med resten af holdet, spørgsmålet er om vi spiller godt igen, nu hvor vi vel skal ud og dominere noget mere, eller om vi falder sammen som imod Viborg
            Det kan sagtens blive en kamp på AGFs præmisser bestående af stærk fysik og en betondefensiv vi får svært ved at nedbryde, og deres defensiv bliver kun forstærket af at de evt. kommer foran.

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg
              AGF skal for hver en pris blæses ud af Odense. Vi må snart være ved at være der, hvor relationerne sidder dér.

              Det virker særligt til, at Rami og Bashkim kan finde en rigtig god relation sammen.

              Vi skal til at lukke færre mål ind. Mon man fortsætter med Nico på venstre back? Jeg synes, han leverede en fornuftig indsats sidst.
              Tvivler på, at vi kan blæse AGF ud af stadion. De har jo et bedre hold end os.

              Jeg håber på samme fokus og vilje som mod FCK, og så gad jeg bare godt vinde 1-0. At holde nullet vil være en revolutionerende oplevelse - og det gør det altså lige det nemmere at få nogle point.

              Comment


                #8
                Igen igår har de problemer især i starten af kampen med at bygge spillet op fra bagkæden, de laver for mange fejl og virker til at kunne presses, vi skal presse AGF højt og spille med Kadrii på toppen.

                ​​​​​​Så skal vi finde ud af at få lukket ned for Mikael Andersson, det er jo ham der stortset bærer den offensiv.

                Og så forsøge at fange AGF ude af balance når enten TK eller Mølgaard rykker frem i banen, ved atfå brugt vores fart. Selvom Mølgaard er overraskende hurtigt så kan vi godt fange dem højt.

                Comment


                  #9
                  Selvom jeg er enig i, at AGF har et godt og måske på papiret bedre hold end os, har jeg følelsen af, at vi mod netop et hold som dem, kan gøre noget. De virker ikke taktisk overlegne og deres midterforsvar ser lidt fesent ud efter Bisseck's afgang. Kan vi få stækket Poulsen og holdt Andersson i kort snor - og kommer vi ud med samme vilje og gejst - og ikke mindst organisatoriske disciplin som i Parken, tror jeg på, vi kan slå dem.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Det kan sagtens blive en kamp på AGFs præmisser bestående af stærk fysik og en betondefensiv vi får svært ved at nedbryde, og deres defensiv bliver kun forstærket af at de evt. kommer foran.
                    bare vi ikke bliver overraskede over at det er det de kommer med.

                    Husker stadig den sidste kamp i grundspillet - en sejr havde været nok for at vi sikrede os top 6...men det vi så på banen var jo...ja det virkede som om holdet aldrig havde set eller hørt om AGF før. Totalt uforberedte på hvad der ville møde dem.

                    Det må ikke ske igen.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                      Selvom jeg er enig i, at AGF har et godt og måske på papiret bedre hold end os, har jeg følelsen af, at vi mod netop et hold som dem, kan gøre noget. De virker ikke taktisk overlegne og deres midterforsvar ser lidt fesent ud efter Bisseck's afgang. Kan vi få stækket Poulsen og holdt Andersson i kort snor - og kommer vi ud med samme vilje og gejst - og ikke mindst organisatoriske disciplin som i Parken, tror jeg på, vi kan slå dem.
                      Jeg tvivler på at Alm vælger den samme organisatoriske disciplin på hjemmebane, som han gjorde mod FCK på udebane. Her skal vi frem og gerne styre spillet i store faser af kampen og sætte Charly i spil til at drive rundt med Tingager og andre. Jeg har svært ved at tro GF kommer med samme offensive tilgang som VFF gjorde, men gør de det må MH vælge at sparke over vores forsvar til midtbanen eller angrebet og starte spil derfra, eller løbe fra dem.

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                        Selvom jeg er enig i, at AGF har et godt og måske på papiret bedre hold end os, har jeg følelsen af, at vi mod netop et hold som dem, kan gøre noget. De virker ikke taktisk overlegne og deres midterforsvar ser lidt fesent ud efter Bisseck's afgang. Kan vi få stækket Poulsen og holdt Andersson i kort snor - og kommer vi ud med samme vilje og gejst - og ikke mindst organisatoriske disciplin som i Parken, tror jeg på, vi kan slå dem.
                        AGF lægger rigtig meget energi i begyndelsen af opgøret. De er gode til at komme rigtig stærkt ud og virkelig overmatche modstanderen på energi. Herfra dør de stille og roligt og virker sårbare til sidst i kampene. SIF havde massivt overtag i slutningen af kampen igår, så vi har gode muligheder, hvis vi kan holde dem stangen den første time.

                        Jeg tror vi står bedre rustet til dem med vores nuværende hold end vi plejer. Vi har flere spillere nu som vil bløde for en sejr og det er i den del af spilletAGF vinder rigtig mange kampe.
                        Derudover er jeg enig i de er svækket. På midtbanen havde de Yakob som virkelig var kommet igang for dem. Han er bedre en Knudsen og Mads Emil Madsen. Derudover er Bisseck jo kilometer bedre end TK.

                        Jeg forventer en meget tæt kamp, der stinker af uafgjort

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Jeg tvivler på at Alm vælger den samme organisatoriske disciplin på hjemmebane, som han gjorde mod FCK på udebane. Her skal vi frem og gerne styre spillet i store faser af kampen og sætte Charly i spil til at drive rundt med Tingager og andre. Jeg har svært ved at tro GF kommer med samme offensive tilgang som VFF gjorde, men gør de det må MH vælge at sparke over vores forsvar til midtbanen eller angrebet og starte spil derfra, eller løbe fra dem.
                          Med taktisk disciplin mener jeg bare, at det gerne må være en kende tydeligere, hvad folk skal end eksempelvis mod Viborg.

                          Taktisk disciplin kan også sagtens betyde offensivt spil, hvis det er gameplanen.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            AGF lægger rigtig meget energi i begyndelsen af opgøret. De er gode til at komme rigtig stærkt ud og virkelig overmatche modstanderen på energi. Herfra dør de stille og roligt og virker sårbare til sidst i kampene. SIF havde massivt overtag i slutningen af kampen igår, så vi har gode muligheder, hvis vi kan holde dem stangen den første time.

                            Jeg tror vi står bedre rustet til dem med vores nuværende hold end vi plejer. Vi har flere spillere nu som vil bløde for en sejr og det er i den del af spillet AGF vinder rigtig mange kampe.
                            Derudover er jeg enig i de er svækket. På midtbanen havde de Yakob som virkelig var kommet igang for dem. Han er bedre en Knudsen og Mads Emil Madsen. Derudover er Bisseck jo kilometer bedre end TK.

                            Jeg forventer en meget tæt kamp, der stinker af uafgjort
                            Enig - det bliver nok ikke en kamp med mange mål - men holder vi et niveau a la sidste fredag, ser jeg den lige så godt tippe til vores side. Især, hvis Kadrii og NM starter inde som sidst. Det gjorde en reel forskel, synes jeg.

                            Comment


                              #15
                              De må gerne sælge Andersson inden den kamp: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...rygter-handler

                              Comment

                              Working...
                              X