Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning mandag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Lige nemlig . Købet af COB viser for mig en sportsdirektør uden indsigt i truppens mangler , og som forvalter vores meget små midler helt forrykt .
    Hvis Jesper købte COB i håb om at styrke vores midtbane defensivt som sejlede slemt dengang ( og tildels stadig gør ) så gør det kun købet endnu dårligere , da COB netop Ville væk fra FCN pga han ikke ville spille den defensive rolle de ville give ham derovre .
    COB ligner et fejlkøb ja. Uden tvivl. Men mener nu at han ville væk fordi han spillede højreback til tider og ikke var i nærheden af en midtbane plads..
    lidt det samme her vel. Her spiller han bare ikke højreback til tider

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Lige nemlig . Købet af COB viser for mig en sportsdirektør uden indsigt i truppens mangler , og som forvalter vores meget små midler helt forrykt .
      Hvis Jesper købte COB i håb om at styrke vores midtbane defensivt som sejlede slemt dengang ( og tildels stadig gør ) så gør det kun købet endnu dårligere , da COB netop Ville væk fra FCN pga han ikke ville spille den defensive rolle de ville give ham derovre .
      COB var fejlscoutet, men det er så faktisk også den eneste fejl Jesper har lavet ud af Spelmann, Jeppe Hansen, Skula, Djuric, Mos, Azer, Lucas.

      Jeg siger ikke alle slog til, men uden at gennemgå hver enkelt, så kan jeg se det fornuftige perspektiv i alle andre tilgange.

      Så at vurdere Jesper på købet af COB er meget farvet.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        COB var fejlscoutet, men det er så faktisk også den eneste fejl Jesper har lavet ud af Spelmann, Jeppe Hansen, Skula, Djuric, Mos, Azer, Lucas.

        Jeg siger ikke alle slog til, men uden at gennemgå hver enkelt, så kan jeg se det fornuftige perspektiv i alle andre tilgange.

        Så at vurdere Jesper på købet af COB er meget farvet.
        Vedr. COB - kom han så ikke til truppen, hvor vi virkeligt manglede kvalificeret bredde spillere? mener ikke han sal vurderes som en spiler, der kandidere til start11, men derimod én som kan træde til på det tidspunkt nogle af vores stærkeste spillere ikke er kampdygtige.

        Jeg synes ikke at COB er et fejlkøb: han har været billig, kom på en kort kontrakt og kan agere en fornuftig backup

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
          Vedr. COB - kom han så ikke til truppen, hvor vi virkeligt manglede kvalificeret bredde spillere? mener ikke han sal vurderes som en spiler, der kandidere til start11, men derimod én som kan træde til på det tidspunkt nogle af vores stærkeste spillere ikke er kampdygtige.

          Jeg synes ikke at COB er et fejlkøb: han har været billig, kom på en kort kontrakt og kan agere en fornuftig backup
          vi har vel ikke manglet kvalificerede midtbanespillere de sidste par år. Den plads han spiller var vel der vi var stærkest besat..
          efter min mening

          Comment


            #50
            8 handler hvor af 1 mand (Ari ) ser ud til at være sikker starter måske mest pga af anførerbindet .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              vi har vel ikke manglet kvalificerede midtbanespillere de sidste par år. Den plads han spiller var vel der vi var stærkest besat..
              efter min mening
              ikke enig - vi mistede i vinteren 2013 HHA og AJ, hvor den nærmeste erstatning var Löfquist. I sommeren 2013 mistede vi Silber. Dvs. her havde vi KV og Schoop tilbage som alternativ på den centrale midt sammen med nyankomne Spellman og COB. HHA, AJ og Silber var alle tre spillere med en vis form for kvalitet og stabil indsats, uanset hvad man synes om de tre spillere ;-)

              Foråret 2013:
              KV, Silber og Schoop, samt Diarra til den centrale midtbane. KV leverede et virkeligt skidt forår og Diarra var og er der ikke tillid til på midtbanen. I alt 4 spillere, med 3 der fik regelmæssig spilletid.

              Sommeren 2013:
              COB, Spellman, KV, Schoop, Dusan og Diarra. (Læg dertil Ari, men han var tiltænkt at løse problemet på venstre back.) Ialt 6 spillere, hvor Diarra er ude, Dusan var en offensiv lottokupon og KV en skygge af sit niveau fra efteråret 2012. Så i alt var der 3 konkurrencedygtige spillere til den centrale midt.

              Så nej - synes ikke COB var og er et fejlkøb. Han kom hertil, hvor vi manglede kvalificeret arbejdskraft på den centrale midt og han har trods alt leveret på et højere niveau end KV i sin sidste periode. En fin breddespillere/overgangsspillere, der skulle dække et meget synligt hul i vores trup

              Comment


                #52
                Enig , vi havde rigelig folk til den plads også dengang . Hvorimod det haltede både på venstre back , højre back , angrebet og på den defensive midt .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  8 handler hvor af 1 mand (Ari ) ser ud til at være sikker starter måske mest pga af anførerbindet .
                  Og de 8 mand er? og hvorfor er de 7 ud over ari et fejlkøb?
                  ps - jeg får det til 11 spillere :-)

                  Azer - et klart scoop fra 1. div.
                  Spelmann - blandt vores 13 bedste spillere
                  Ari - ny anfører og 1. valg på henholdsvis central midt og venstre back
                  MOS - vores topscorer i sæsonen 13/14
                  COB - breddespiller, hvor vi ikke havde nogen backup
                  Dusan - en klar lottokupon, som rent faktisk har gjort stort indtryk på flere fans. (Incl. undertegnet, men det er ret ligegyldigt :P)
                  JBL - kæmpe talent på venstre back. Haft problemer med skader
                  Lasse N - ikke muligt rigtigt at bedømme endnu, men pilen peger opad
                  Lasse K - ikke muligt rigtigt at bedømme endnu. Men - imo - mææææhh. Han kommer med hovedspil+frispark, hvilket 'kan' blive godt
                  Lucas Jensen - ikke muligt rigtigt at bedømme endnu. Udviklingsspiller
                  Jeppe Hansen - lottokupon og sjov tilgang til truppen. Kostede "gratis".

                  Læg oveni vores unge spillere, men de tæller vel ikke rigtigt med.

                  Comment


                    #54
                    Enig i at han kom hertil da vi manglede en kvalificeret midtbanespiller . Men det var en defensiv spiller vi manglede , bla udstillet ved at andre trænere lagde deres taktik mod os an på at vi var så lynende ringe defensivt og derfor gav modstanderne en motorvej at løbe ugeneret igennem og sætte vores ikke alt for stærke forsvar under pres .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Enig i at han kom hertil da vi manglede en kvalificeret midtbanespiller . Men det var en defensiv spiller vi manglede , bla udstillet ved at andre trænere lagde deres taktik mod os an på at vi var så lynende ringe defensivt og derfor gav modstanderne en motorvej at løbe ugeneret igennem og sætte vores ikke alt for stærke forsvar under pres .
                      rigtigt... COB er ingen defensiv midtbanespiller, men et fornuftigt panikkøb. Synes ikke JH skal klandres for at have signet COB, men - som du siger - klandres for IKKE at have signet en def. midtbane i sommeren 2013

                      Comment


                        #56
                        8 mand fordi det er dem som har haft tid til at bevise deres værd .
                        Vil gerne vente med at dømme Lucas , Azer , JBL og Lasse x2 til de har spillet nogle kampe ..

                        Ari 1. valg på venstre back ??? Ved godt det er den plads han blev købt til , men han ligner nu berettiget 3. valg efter Momo og JBL .

                        Købet af Spellmann var så ligetil og et sikkert kort for JH at spille , og ingen klubber i top 6 i DK vil/ville have ham. Man vidste hvad man fik : en driftsikker midtbane mand lige over middel . Man kunne måske have prøvet en hylde højere f.eks var Mike Jensen fri på samme tidspunkt .

                        Mos var et FCK flop som ikke engang i glimt havde vist superligaklasse . Han var en lappeløsning som man håbede pludselig ville hæve sit niveau.

                        Jeg vil godt kunne lide en afprøvning af en mand som Jeppe H , hvis vi blot havde mindst en mand med klasse og fremtid i på pladsen i forvejen .

                        Dusan var på linje med Løfquist spild af tid og penge uanset hvor lidt vi betalte for dem . Igen ville det være fint hvis vi havde truppen på plads i forvejen og de derfor ikke skulle optage unødig plads på bænken , når de ikke engang var i nærheden af at kunne bruges .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #57
                          Vores egne unge er fantastisk for os , klubben rygte , Fyn og samarbejdsklubberne . Ser hellere de spiller på et middelt niveau end jeg dyre lejesvende med svingende præstationer fra elendig til over middel . Eller spillere købt af navn fremfor gavn .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment

                          Working...
                          X