Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Viborg 7.august 23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hajj er fandme god

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
      Bjørn Paulsen slipper sin mand eller er det Köhler der skal ned og dække og MH der ikke lukker sin side.
      MH goer hvad han skal... det er jo ikke haandbold

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        var det ikke sidste sommer man sagde der skulle strammes op på forsvaret - lukkes færre mål ind så ville vi komme tættere på toppen...hvornår sker det? knap 3 kampe spillet og vi har allerede lukket 5 ind og vi har endnu til gode at møde de rigtigt gode hold...
        Det bliver ikke kønt i kloarken næste kamp.

        Comment


          I alt 1 point på hjemmebane mod hold som må forventes at ende i top 5-7. DERFOR kommer OB ikke i top 6.

          Comment


            Vi skal investerer massivt i vores forsvar, hvis vi skal i top 6 samt have en stab som kan sætte holdet op også efter en føring eller sejr...

            Comment


              Man vinder ikke mange kampe uden nærkamp styrke.

              Comment


                Synes faktisk Stig har vaeret skarp i sine kommentarer/analyser i dag. Bl.a. omkring Bjoerns placering ved det andet maal

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                  Flot OB...
                  Det er forfærdeligt at se på. Jeg er virkelig chokeret over at vi kan være så ringe.

                  Mine tanker går især til de 10.000 der har betalt penge for at se på det lort i regn og blæst.
                  Last edited by OleKBH; 07-08-2023, 19:57.

                  Comment


                    Tøffe siger det styrmanden i vores forsvar er alt for meget alibi...
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                      Synes faktisk Stig har vaeret skarp i sine kommentarer/analyser i dag. Bl.a. omkring placering ved det andet maal
                      I noget af det. Han var uenig i frisparket på næsten friløberen på Ementa. Der er jeg ikke enig med Stig.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Det er forfærdeligt at se på. Jeg er virkelig chokeret over at vi kan være så ringe.
                        Det jeg også, især med stort set et nyt hold. Det peger på Alm og Co.

                        Comment


                          Lucas tæmning der viser også bare hvilket niveau han har….

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                            I noget af det. Han var uenig i frisparket på næsten friløberen på Ementa. Der er jeg ikke enig med Stig.
                            Thjaaaa.... Bjoern gik i hvert fald ikke efter bolden !

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                              Vi skal investerer massivt i vores forsvar, hvis vi skal i top 6 samt have en stab som kan sætte holdet op også efter en føring eller sejr...
                              Er endnu engang skuffet over at når man nu henter en til centerforsvaret så er det ikke en der er bedre end Bjørn og Mihajlo .. vildt underligt at hente en 29 årig der ikke er til start11..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Lucas tæmning der viser også bare hvilket niveau han har….
                                Svær kamp at komme ind i, men jeg er heller ikke overbevidst efter hvad der har lydt fra træningerne. Men 1 svale gør jo ingen sommer, kan være det kommer.

                                Comment

                                Working...
                                X