Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: BIF - OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Nu skal vi altså op og trykke lidt på, det ender ikke godt at stå så langt tilbage

Comment

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
      Rigtig god kamp af Manneh foruden målet…
      Delvist enig. Men jeg vil også mene at han har en klar aktie i Brøndbys mål

Comment

Får vi ikke et kontramål inden længe, eller kan skifte en mand ind der kan overraske og stabilisere rummet mellem forsvar og midtbane, så går det galt.

Comment

Vores midtbane er jo helt flad fysisk - enten skal Ejdum ind eller også må vi have Sauli ind i feltet til at pakke os

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Delvist enig. Men jeg vil også mene at han har en klar aktie i Brøndbys mål
            Det er lidt den type han er… Forudseende, god i afspillet fremadrettet, men med for meget sløseri til en sekserposition.

Comment

Det blev så Kadri og Mickelson - jeg forstår ikke helt den der

Comment

Håber ikke der lægges tid til, vi er ikke mestre i det kujon pis
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                  Det blev så Kadri og Mickelson - jeg forstår ikke helt den der
                  Alm og udskiftninger bliver bare aldrig helt godt…

Comment

Kommentatorerne får lige kaldt en forventet overtid på 5-7 minutter… endnu en tendentiøs favorisering, eller rammer de rigtigt?

Comment

Det er de længste minutter nogensinde jo

Comment

Jeg synes vi er alt for defensive og passive.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Alm og udskiftninger bliver bare aldrig helt godt…
                          Kadrii er da den eneste rigtige, når vi skal have forstyrret deres opspil med et godt førstepres?

Comment

Kommentatorerne får lige kaldt en forventet overtid på 5-7 minutter… endnu en tendentiøs favorisering, eller rammer de rigtigt?
                            Citat Tøfting omkring tillægstiden...: “...og OB som har trukket den lidt i halen”. Er det Bernat, som har varmet bolden lidt i opspillet, han hentyder til, så har det jo været i åbent spil. For vi har da ikke trukket tiden ved dødbolde eller noget.

Comment

Tøfting kalder, at Brøndby har haft de største chancer og at OB skal være tilfredse, når Hajj har brændt den største chance og Brøndby har fået deres mål ved en VAR-fejl.

Comment

Kadrii er da den eneste rigtige, når vi skal have forstyrret deres opspil med et godt førstepres?
                                Helt enig. Det er mere Mickelson for Buya og den rykken rundt, det fører til

Comment

Working...
                                X