Kan vi ikke snart se en anden hjørnesparkskombination end bare at slå en ballonbold til bagerste del af feltet? Rami har slået den samme bold 3 gange nu
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: BIF - OB
Collapse
X
-
Pause 0-0.
Vi kommer fint fra start og er vel egentlig bedst de første 20 min.
Derefter laver vi alt for mange fejl. Aske, Charly, Slots, Manneh, Bjørn og Rami laver simpelthen for mange fejl og forkerte beslutninger.
Svenn, Owusu og Bernat har været godkendt. Tongya og Buya lidt usynlige, men presser godt
Comment
-
Vi havde en 10-15 gode minutter, hvor det så fornuftigt ud. Vi giver os virkelig selv problemer i det opspil nede bagfra, når Brøndby presser så hårdt. Måske man skal gå lidt på kompromis der. På den anden side, så spiller vi os igennem presset i vores gode periode, og får optræk til noget der kunne blive farligt. Dog svært at se hvem det kreative skal komme fra i dag, når vi kommer op på deres halvdel. Charly er ligeså ringe i første halvleg i dag, som han var god sidst. Men de fighter godt for det. Sælger den gerne for 1 point.
Comment
-
Jeg sidder bare og venter på at vi laver den fejl, der skaber 1-0 målet, men man har vel lov til at håbe på at blive positivt overrasket.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægCharly giver mig lange løg. Træffer forkerte beslutning hvergang.
Er han vores nye Frø?
der kom så lige noget fornuftigt fra ham, skal vi se mere af Charly! Du kan jo godt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlægVi havde en 10-15 gode minutter, hvor det så fornuftigt ud. Vi giver os virkelig selv problemer i det opspil nede bagfra, når Brøndby presser så hårdt. Måske man skal gå lidt på kompromis der. På den anden side, så spiller vi os igennem presset i vores gode periode, og får optræk til noget der kunne blive farligt. Dog svært at se hvem det kreative skal komme fra i dag, når vi kommer op på deres halvdel. Charly er ligeså ringe i første halvleg i dag, som han var god sidst. Men de fighter godt for det. Sælger den gerne for 1 point.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
Det kunne også være Brøndby, der lavede en fejl....
Ellers er jeg ok tilfreds. Er du?
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment