Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - RANDERS 23.JULI

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Nu skal vi se om vi er kommet over vores en god og en dårlig halvleg.

Comment

Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
      Nu skal vi se om vi er kommet over vores en god og en dårlig halvleg.
      Ja, det sidder i ens baghoved.

Comment

Det er altså lækkert fra stadion. Randers ser så tunge ud, og det er selvom det regner. Vi straffer dem fordi vi er så meget hurtigere end de er, vi flytter bolden hurtigere og vi bevæger os hurtigere med og uden bold.

Comment

Charly on fire og Sven viser sig som kæmpe chef der på banen!
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Jeg roser lige vores nye tyske 6er igen. Godt med noget stål på holdet. Manneh, derimod, hænger lidt og Ejdum gør det *virkelig* godt til træning. Håber, han får minutter.

Comment

Eneste man kunne måske klage over er at vi udnytter ikke at Leeroy ofte har meget plads der på højre side.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Jeg er meget uenig Manneh spiller fremragende og er nødvendig med den fart han kommer med.

Tilgengæld og apropos den debat vi har kørt i de sidste par dage så savner jeg ikke Sabbi.

Comment

Set fra stadion. Randers scorer på den halve chance de har. Skal Hansen ikke have den fra den vinkel der?,

Ellers spiller vi fandme godt. Charly giver dem mareridt i nat. Der er potentiale i det hold, når det har spillet 10 kampe så ser det spændende ud.
                  Jeg synes også MH ser lidt passiv ud - jeg havde gerne set ham komme lidt mere aggressivt ud til Odey.

Comment

Jeg er meget uenig Manneh spiller fremragende og er nødvendig med den fart han kommer med.

Tilgengæld og apropos den debat vi har kørt i de sidste par dage så savner jeg ikke Sabbi.
                    Sabbi har ALDRIG spiller et bare nogenlunde grundspil. Så væk med ham, hvis vi skal i top 6

Comment

Sabbi gør det altså som regel meget bedre end Tongya.
                      Han er jo nærmeste det modsatte af en giftig offensivspiller.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Eneste man kunne måske klage over er at vi udnytter ikke at Leeroy ofte har meget plads der på højre side.
                        og vi burde være foran med mere end et mål.

Comment

Det ligner at både vores 9er og 10er er tæt på at kunne udføre de nødvendige presløb. Tyder på intelligente spillere, at Alm har kunnet få dem det lært på kun 3 træningskampe.

Comment

Vi skal have mål nr 3 før jeg slapper lidt af.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                              Vi skal have mål nr 3 før jeg slapper lidt af.
                              Samme her. Har desværre ingen tiltro til vores defensiv.

Comment

Tongya er stærk fysisk

Comment

Working...
                                X