Oprindeligt indsendt af jojo
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningskamp Twente-OB
Collapse
X
-
Jeg forstår ikke meget af Alms svenske gloser, men jeg får det ud af det at når/hvis han siger at ingen hold er på 100% i første kamp i en ny sæson så mener han at nok i fht. 100% når turneringen er godt i gang. Kent Nielsen sagde noget lign. engang med at "der er altid ting at rette" efter første kamp, og der er RFC næppe anderledes stillet end OB og alle andre hold .. hvis jeg ikke husker helt forkert tabte FCK til ACH i parken i første kamp i sidste sæson, men ret mig gerne hvis jeg tager fejl her.
-
Må godt nok indrømme, at mine forventninger led et alvorligt knæk igår, det var meget skuffende at set holdets forfatning. Vil vove den påstand, at holdet mentalt var bedre for et år siden, men korrekt der manglede kvalitet. Er bare ikke sikker på at kvaliteten er bedre nu, jo jeg mener den er i truppen, men det er stadig nogle mærkværdige trænerbeslutninger vi er vidne til, men altså han har dem jo 7 dage i ugen, så Alm burde have styr på det. Vi ser udtrykket på søndag, der bliver vi meget klogere, det ligner en 0-0 ligesom sidste år da vi havde Randers tidligt, tror bare desværre Randers er stærkest.Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
En kamp på hjemmebanen for en klub med Too6-ambitioner kræver tre point. En sejr er pligt.
Sidste sæson var problemet at truppen var endnu ikke på plads under forberedningen, det er den nu. Så skal vi ikke tale om procenter men brænde banen af søndag.
Leave a comment:
-
Jamen, enig.Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
En kamp på hjemmebanen for en klub med Too6-ambitioner kræver tre point. En sejr er pligt.
Sidste sæson var problemet at truppen var endnu ikke på plads under forberedningen, det er den nu. Så skal vi ikke tale om procenter men brænde banen af søndag.
Så må det vise sig, om vi reelt har et bedre hold end sidste år. Flere af de udenlandske spillere er købt ind for at være forstærkninger fra dag ét.
Lige nu - og på et spinkelt grundlag - ser jeg kun én position, hvor vi er klart bedre end sidste sæson: højrebacken.
Vi må se.
Det er ingen hemmelighed, at jeg er skeptisk ved en trup med så mange udlændige, men det er sådan, det bliver, og så vil jeg også se bang for the buck.
Leave a comment:
-
En kamp på hjemmebanen for en klub med Too6-ambitioner kræver tre point. En sejr er pligt.Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Ved ikke rigtig hvad jeg skal tænke, han snakker meget om hvor mange % de er på, han kan være helt sikker på at Randers kommer med 100 % næste søndag, hvis han plæderer at OB ikke skal være der 100 %, så får han både indstilling og resultat efter dette. Igår lignede det feriefodbold, men det bliver det jo også hvis det er med den indstilling man går ind til kampen. Håber sandelig at OB møder op næste søndag med en helt anden indstilling, flopper man imod Randers også, så bliver det en drøj turnering. Vil egentlig mene, at man i hvert fald skal have point.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Er det ikke bare anføregruppen, som har fået en kamp hver med bindet? Holdet har brug flere ledere, og Martin Hansen tager altså ikke mindre ansvar, fordi Bjørn Paulsen står som kaptajn på holdkortet.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægOg hvorfor skal vi egentligt teste 4 forskellige anfører an før en sæsonstart?
Jeg tænker da det giver usikkerhed, når vi har så mange.
Jeg fatter ikke hvorfor BP ikke kalder holdet sammen igår, det var Aske der gjorde det.
Giv nu noget ro i spillertruppen, og udnævn en anfører som skal gå forrest.
At bindet så ikke rigtigt gjorde, at Paulsen løftede sit eget spil, er en anden snak.
Leave a comment:
-
Ved ikke rigtig hvad jeg skal tænke, han snakker meget om hvor mange % de er på, han kan være helt sikker på at Randers kommer med 100 % næste søndag, hvis han plæderer at OB ikke skal være der 100 %, så får han både indstilling og resultat efter dette. Igår lignede det feriefodbold, men det bliver det jo også hvis det er med den indstilling man går ind til kampen. Håber sandelig at OB møder op næste søndag med en helt anden indstilling, flopper man imod Randers også, så bliver det en drøj turnering. Vil egentlig mene, at man i hvert fald skal have point.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Leave a comment:
-
-
Og hvorfor skal vi egentligt teste 4 forskellige anfører an før en sæsonstart?
Jeg tænker da det giver usikkerhed, når vi har så mange.
Jeg fatter ikke hvorfor BP ikke kalder holdet sammen igår, det var Aske der gjorde det.
Giv nu noget ro i spillertruppen, og udnævn en anfører som skal gå forrest.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Enig, men altså igår led man alvorligt at der ingen anfører er der tager ansvar når der skal lægges bund i holdet. Det ansvar er lige nu Alms, men han har så ca en uge til at få det hieraki på plads. Igår stod folk tydeligvis og kiggede højre og venstre, hvor skulle de kigge hen, de fleste havde brug for hjælp, men den hjælp er Alms ansvar at uddelegere. Med al det udskiftningsroderi der køres, så kan det som spiller også være svært at forholde sig til, hvem er lederne når det brænder, er det en 17 årig i centerforsvaret? det burde dælme ikke være tilfældet.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Manneh var slet ikke tilstede igår. Han spillede i slowmotion og blev totalt overmatchet.
Sven gjorde det bedre men så selvfølgelig ikke vildt god ud når han var i undertal konstant.
OB ville gøre sig selv en tjeneste med at sende Bustrafik videre og hente endnu en klassespiller til midten. Så må man betale den 1 mill euro det nok koster. Men det burde der også være råd til
- Likes 2
Leave a comment:
-
Manneh var slet ikke tilstede igår. Han spillede i slowmotion og blev totalt overmatchet.Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Michelson er væsentlig bedre end Aske når det gælder om at tage beslutninger. Synes også han viste i de sidste turneringskampe i foråret, at han er lidt bedre på bolden. Men han er ikke markant bedre end Aske, måske derfor man vælger som man gør. men igår så vi i hvert fald, at i forhold til evt. europæisk, der er Aske nok ikke løsningen på nuværende. da man handlede Owusu ind forlød det, at han kunne begge backs, ogår havde jeg pillet Aske efter hans katastrofale start på kampen, sat Owusu på venstre og Grubbe på højre.
Jeg kigger også på udtrykket i holdet, og på midtbanen blev det altså bedre da Ejdum kom ind, synes Manneh spillede sig lidt ned igår, han var ikke bare lidt dårlig, men uhyggelig dårlig. Sven så også ud til at være overmatchet, og så "ramt" ud. Flødefoden så man også alt for lidt til, man så nok forklaringen på hans manglende spilletid i Holland. mange ting på en gang blev bare udstillet, af et fint hold fra Holland. Men altså hvis de vinder 8-0 over Schalke 04 i deres næste træningskamp, så må man jo bare strække hænder, det tror jeg dog ikke de gør.
Sven gjorde det bedre men så selvfølgelig ikke vildt god ud når han var i undertal konstant.
OB ville gøre sig selv en tjeneste med at sende Bustrafik videre og hente endnu en klassespiller til midten. Så må man betale den 1 mill euro det nok koster. Men det burde der også være råd til
Leave a comment:
-
[/QUOTE]Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlægJeg er helt enig, bortset fra at jeg mener der bør investeres i en højere kvalitet - både med Mickelson og Aske er vi alt for sårbare på diagonalbolde og bolde på bagerste stolpe ved dødbolde. Deres placeringerne rækker ganske enkelt ikke. Fremadrettet er de forskellige i type, men ingen af dem har output nok. Samtidig er vort centrale forsvar ikke i stand til at rydde op for dem. Jeg husker en tidligere SFÅ podcast hvor Troels Bech fremhævede at en nødvendig forudsætning for at nå top 6 var/ er et solidt forsvar. Med vires valgte spillestil kræver det høj kvalitet af alle de bagerste og derfor må der investeres i både vb og cb efter min mening - ellers risikerer vi endnu en sæson med alt for mange mål imod.
Og måske man burde overveje Michelson på venstreback hvis man ikke planlægger salg eller et køb af en ny vb. Jeg er desværre ikke helt solgt på Askes niveau. Hverken offensivt eller defensivt. Tænker det nok skal blive bedre med tiden. Men vi SKAL have resultater i denne sæson og venstreback ligner desværre et ømt punkt på holdet
Jeg ser os ihverfald ikke have et top 6 forsvar med Bjørn og Aske pt. Så jeg må sætte min lid til at Ivan kommer stærkt tilbage og danner et godt forsvar med Slotsager som var klart bedste forsvarsspiller igår samt at vi henter en stærk venstreback
Hvis man har penge og kan se mangler skal der altså bare handles
Leave a comment:
-
Michelson er væsentlig bedre end Aske når det gælder om at tage beslutninger. Synes også han viste i de sidste turneringskampe i foråret, at han er lidt bedre på bolden. Men han er ikke markant bedre end Aske, måske derfor man vælger som man gør. men igår så vi i hvert fald, at i forhold til evt. europæisk, der er Aske nok ikke løsningen på nuværende. da man handlede Owusu ind forlød det, at han kunne begge backs, ogår havde jeg pillet Aske efter hans katastrofale start på kampen, sat Owusu på venstre og Grubbe på højre.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Og måske man burde overveje Michelson på venstreback hvis man ikke planlægger salg eller et køb af en ny vb. Jeg er desværre ikke helt solgt på Askes niveau. Hverken offensivt eller defensivt. Tænker det nok skal blive bedre med tiden. Men vi SKAL have resultater i denne sæson og venstreback ligner desværre et ømt punkt på holdet
Jeg kigger også på udtrykket i holdet, og på midtbanen blev det altså bedre da Ejdum kom ind, synes Manneh spillede sig lidt ned igår, han var ikke bare lidt dårlig, men uhyggelig dårlig. Sven så også ud til at være overmatchet, og så "ramt" ud. Flødefoden så man også alt for lidt til, man så nok forklaringen på hans manglende spilletid i Holland. mange ting på en gang blev bare udstillet, af et fint hold fra Holland. Men altså hvis de vinder 8-0 over Schalke 04 i deres næste træningskamp, så må man jo bare strække hænder, det tror jeg dog ikke de gør.
Leave a comment:
-
Jeg er helt enig, bortset fra at jeg mener der bør investeres i en højere kvalitet - både med Mickelson og Aske er vi alt for sårbare på diagonalbolde og bolde på bagerste stolpe ved dødbolde. Deres placeringerne rækker ganske enkelt ikke. Fremadrettet er de forskellige i type, men ingen af dem har output nok. Samtidig er vort centrale forsvar ikke i stand til at rydde op for dem. Jeg husker en tidligere SFÅ podcast hvor Troels Bech fremhævede at en nødvendig forudsætning for at nå top 6 var/ er et solidt forsvar. Med vires valgte spillestil kræver det høj kvalitet af alle de bagerste og derfor må der investeres i både vb og cb efter min mening - ellers risikerer vi endnu en sæson med alt for mange mål imod.
Og måske man burde overveje Michelson på venstreback hvis man ikke planlægger salg eller et køb af en ny vb. Jeg er desværre ikke helt solgt på Askes niveau. Hverken offensivt eller defensivt. Tænker det nok skal blive bedre med tiden. Men vi SKAL have resultater i denne sæson og venstreback ligner desværre et ømt punkt på holdet[/QUOTE]
Leave a comment:
-
Og måske man burde overveje Michelson på venstreback hvis man ikke planlægger salg eller et køb af en ny vb. Jeg er desværre ikke helt solgt på Askes niveau. Hverken offensivt eller defensivt. Tænker det nok skal blive bedre med tiden. Men vi SKAL have resultater i denne sæson og venstreback ligner desværre et ømt punkt på holdetOprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Jeg er enig i at Mucolli står bagerst, men jeg forstår ikke dispositionerne omkring Tongya.
Håber Selven lærer at tage bolden med ind i feltet, fremfor at stoppe ved feltet og drible ind i banen, for så bare at lægge bolden af.
Kjerrumgaard synes jeg minder en del om Helenius, men måske bare mig.
Sæt nu for hulen Sabbi ind på den 9er, på den position er han klart den bedste der ligenu er i truppen.
Leave a comment:
Leave a comment: