Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB q

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Så tabte vi bundproppen es kamp mod FCN på hjemmebane og FCM hentede de første point i sæsonen mens vi stadig står der uden point efter fem runder. Suk. :-(
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Så tabte vi bundproppen es kamp mod FCN på hjemmebane og FCM hentede de første point i sæsonen mens vi stadig står der uden point efter fem runder. Suk. :-(
      Jeg har set et par halvlege. Holdet er pivringe. Dårligt teknisk. Elendige tæmninger. Stor mangel på fart og fodboldsnuhed.

Jeg er dog lidt overrasket over, at de er så svage.

Comment

Det koster at sende mere end et halvt hold ud af svingdøren - også fordi det var dygtige spillere men vigtigere endnu enormt meget rutine.
        Især det sidste er ret umuligt at rette op på. Måske man skulle stille sig selv spørgsmålet: *Hvad blev der egentlig af spillerne fra det OB-hold man på tåbeligste vis lukkede for en del år siden?
        Her var der både dygtighed og rutine imellem som savnes nu. (Eksempelvis: Skallerup, Annika, Liv Nyhegn, Victoria Black m. fl.) - jeg er sikker på det kunne blive en forbedring!

Comment

Working...
        X