Den svenske bølge fortsætter med signingen af vores nye højrekant, som får tre år. Velkommen til!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Johannes Selvén
Collapse
X
-
Velkommen til!
Jeg kan godt lide. at man også tager nogle chancer med at forløse nogle, der har et åbentlyst talent, men måske ikke helt er brudt igennem andre steder.
Det vil vi jo også gerne have for nogle af de unge mennesker, som kommer gennem OBs akademi. Og det er vel netop det som en god scout især skal kunne i en klub, hvor pungen ser ud til at være lavet af stærkt fynsk mulvarpeskind?
Comment
-
Lækkert vi ikke skal sidde og bide negle de sidste timer i transfervinduetStriwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
He he. Men jeg kan nu godt forstå hvor Ruben vil hen.
Der mangler lige et enkelt eller 2 profil indkøb hvis der skal være mening i at melde Top 6 ud og også mene det
Vi er vel ude i, at vi ikke en gang ville kunne lokke nedrykkerprofiler til klubben, som f.eks. Malte Højholdt eller James Gomez. Så to profil-indkøb dækker over, hvilken klasse spillere - og hvad ville du selv skyde på, at de så kostede?
Desuden har vi skidt i nælderne før, når vi har profil-indkøbt. Emmanuel Sabbi er vel et profil-indkøb, som vi først har forrentet 2 år inde i hans kontrakt. Han har kostet kassen, inden han så brændte banen af i et nedrykkerspil.
omvendt var Jebali og Minteh jo “lotto-kuponer”.
tror ikke indkøb kan stilles op sort og hvidt. Måske Al-Hajj brænder banen af, måske ikke. :)
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Jeg synes der er sådan en udbredt “køb en profil”-tankegang mange steder, og jeg er sgu lidt i tvivl om, hvem det er, folk tror vi kan købe?
Vi er vel ude i, at vi ikke en gang ville kunne lokke nedrykkerprofiler til klubben, som f.eks. Malte Højholdt eller James Gomez. Så to profil-indkøb dækker over, hvilken klasse spillere - og hvad ville du selv skyde på, at de så kostede?
Desuden har vi skidt i nælderne før, når vi har profil-indkøbt. Emmanuel Sabbi er vel et profil-indkøb, som vi først har forrentet 2 år inde i hans kontrakt. Han har kostet kassen, inden han så brændte banen af i et nedrykkerspil.
tror ikke indkøb kan stilles op sort og hvidt. Måske Al-Hajj brænder banen af, måske ikke. :)
- nu er der så kommet minteh millioner i kassen, hvis det eneste man så gør er at hente gratis svenskere og melder top 6 ud igen - så er der et eller andet helt skævt her.
Men man skal selvf ikke bare købe dyrt for at købe dyrt - det skal også give mening, og jeg regner bestemt heller ikke med at vi brænder det hele af nu - der må man bestemt godt være lidt mere snus fornuftig og sprede pengene ud over et par vinduer.
men kommer der 50 mill ind og de bare forsvinder ned i et sort hul i OSE så tror jeg også godt det kan få noget negativ indvirken på den ellers gode stemning der er bygget op den seneste tid.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Jeg synes der er sådan en udbredt “køb en profil”-tankegang mange steder, og jeg er sgu lidt i tvivl om, hvem det er, folk tror vi kan købe?
Men det handler også om signal værdi over for fans og sponsorer. Hvorfor skulle sponsorer ligge flere penge i en klub der ikke viser ambitioner i handlinger selvom pengetanken bugner?
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jeg er enig - et stykke hen af vejen. Men der er også noget signal værdi her. At man mener man vil top 6. Det har man meldt ud de sidste mange år - uden rigtigt at gøre noget for at sikre det - og det lykkedes (næsten) aldrig.
- nu er der så kommet minteh millioner i kassen, hvis det eneste man så gør er at hente gratis svenskere og melder top 6 ud igen - så er der et eller andet helt skævt her.
Men man skal selvf ikke bare købe dyrt for at købe dyrt - det skal også give mening, og jeg regner bestemt heller ikke med at vi brænder det hele af nu - der må man bestemt godt være lidt mere snus fornuftig og sprede pengene ud over et par vinduer.
men kommer der 50 mill ind og de bare forsvinder ned i et sort hul i OSE så tror jeg også godt det kan få noget negativ indvirken på den ellers gode stemning der er bygget op den seneste tid.
Enig. Jeg var pænt pissed da alle OC millionerne bare røg ned i et hul og man stort set ikke brugte en krone af dem til at styrke truppen. Men der var OSE i så store problemer at man skulle bruge de penge bare for at gå i nul(0).
Her er man ikke idag. Idag laver OSE penge i en hvis grad og det ligner at man har fat i den lange ende og det kun vil vokse.
Det er sgu nu man skal træde lidt på speederen når man har fået over 70 mill i kassen i 2023
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg tror på Leif når han siger at vi fik 60 mill….
Enig. Jeg var pænt pissed da alle OC millionerne bare røg ned i et hul og man stort set ikke brugte en krone af dem til at styrke truppen. Men der var OSE i så store problemer at man skulle bruge de penge bare for at gå i nul(0).
Her er man ikke idag. Idag laver OSE penge i en hvis grad og det ligner at man har fat i den lange ende og det kun vil vokse.
Det er sgu nu man skal træde lidt på speederen når man har fået over 70 mill i kassen i 2023
Der er så bredt et "midterfelt" at der skal ikke meget til før vi blander os for alvor - så gør man ikke et eller andet nu hvor der er kommet penge så kan den der "top-6" melding jo ikke bruges til noget som helst.
Men håber da Leif har ret - så bør der være lidt mere at lege med
Comment
Comment