Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Hej Gutter
Jeg ser JJT som 6'er er i andre enige?
Og hvad med Greve nogen der ved hvor han er bedst og hvor har han spillet for U19
Som tillægsspørgsmål er der så nogen der ved om de er ved at afslutte noget skole nu og har en del eksamener over hoved? Eller deltager de i den daglige træning og er klar til kamp på søndag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægHej Gutter
Jeg ser JJT som 6'er er i andre enige?
Og hvad med Greve nogen der ved hvor han er bedst og hvor har han spillet for U19
Som tillægsspørgsmål er der så nogen der ved om de er ved at afslutte noget skole nu og har en del eksamener over hoved? Eller deltager de i den daglige træning og er klar til kamp på søndag.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJJT kunne måske være en 6'er med lidt mere rutine. Ved ikke om han er klar til en ren 6'er rolle..
måske mere på en flad midtbane som 8'er
Greve har jeg ikke lige luret endnu hvor han vil være bedst..
I de reservekampe jeg har set har JJT været 6-8 og Greve 8-10 caBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg har af gode grunde ikke set meget til JJT, men han er før beskrevet som en moderne 6'er, med ok fysik, afleveringssikker og med et godt blik for spillet.
jeg håber det
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægYes. Vi må se om det holder stik i superligaen når man spiller kampe hver uge..
jeg håber detBelieve OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg ikke alene håber det, jeg tror også på at han får et gennembrud allerede næste sæson, jeg er som antydet meget imponeret af det jeg har set fra den unge mand, både i de få min. han har spillet, og til de træninger jeg har overværet.
Klart at hvis der bliver hentet en stor profil på 6'er positionen bliver det lidt vanskligere at få det store gennembrud..
så vidt jeg har forstået har han kun trænet med et par gange om ugen i år. Hvad skal det ikke blive til hvis han kan koncentrere sig 100% om fodbolden
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJammen jeg tror også at du får ret. Kunne sagtens ligne KN at satse på en del af de unge. Vi må se hvad der bliver købt ind.
Klart at hvis der bliver hentet en stor profil på 6'er positionen bliver det lidt vanskligere at få det store gennembrud..
så vidt jeg har forstået har han kun trænet med et par gange om ugen i år. Hvad skal det ikke blive til hvis han kan koncentrere sig 100% om fodboldenBelieve OB
Comment
Comment