Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Luca Kjerrumgaard har scoret til 1:0 for Nyköbing, han fortsætter bare med hans målstime.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Så har Luca Kjerrumgård da lige scoret igen .. denne gang mod Vendsyssel i 8 min.
      Fedt hvis det lykkes at videreudvikle ham med den leje til Nykøbing. Vi kan god bruge en kynisk afslutter i holdet og klasse hvis Luca kan live det på sigt. Helt fint at vi går den vej nu med lejeophold for vores unge talenter som endnu ikke er på niveau om at få spiletid i Superligaen men kan blive det.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Gustav Grubbe eneste mand på det u20-landshold, der reelt set er det nye u21-hold.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
          Gustav Grubbe eneste mand på det u20-landshold, der reelt set er det nye u21-hold.
          Ouchhhh. Skidt udvikling for Breum

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Ouchhhh. Skidt udvikling for Breum
            Jep. Men vel ikke overraskende nu, hvor han er udenfor holdet. Kommer han tilbage på holdet i foråret eller får et godt lejeophold et sted err han sikkert stadig med i overvejelserne.

            Comment


              Jeg ærligt erkende, at jeg ikke husker Michael Eriksen

              Men åbenbart en tidligere OB-mand, som er røget til Ajax.

              https://bold.dk/fodbold/klubber/ajax...-skandinavien/

              Comment


                OBs U19 og U15 hold er tilbage på sporet. U19 vinder 3:0 med to mål af Gustav Vinter mod Horsens, U15 vinder med hele 4:0 over samme modstander. Klokken 15 begynder U17s kamp. Sådan, de viser vejen for OBs superligamandskab.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                  OBs U19 og U15 hold er tilbage på sporet. U19 vinder 3:0 med to mål af Gustav Vinter mod Horsens, U15 vinder med hele 4:0 over samme modstander. Klokken 15 begynder U17s kamp. Sådan, de viser vejen for OBs superligamandskab.
                  Gustav scorede hattrick

                  Comment


                    Luca Kjerrumgård scorede igen for NFA, denne gang mod Næstved i 46 min. Det er stærkt af en så ung spiller at score 5 gange gange mener jeg i 10 kampe
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Luca Kjerrumgård scorede igen for NFA, denne gang mod Næstved i 46 min. Det er stærkt af en så ung spiller at score 5 gange gange mener jeg i 10 kampe
                      Mener faktisk at det er 6. Mål i 7-8 kampe

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Mener faktisk at det er 6. Mål i 7-8 kampe
                        Super - det blev det kun bedre af

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          På sigt kunne han godt blive den Goalgetter/targetman type vi lidt mangler. Har set en del af hans kampe og jeg synes ikke hans tekniske niveau (som folk var lidt efter) er så ringe.

                          Comment


                            Nogen der har set Damian spille/kender hans niveau (hvilket vel ikke kan være helt dårligt, når han har været udtaget til Hollands U17) ?

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...er-med-ny-klub

                            Så kan mor spille håndbold for Odense og far blive involveret i akademiet (har hørt at han ekstremt god og villig til at lære fra sig).

                            Comment


                              Hører desværre på vandrørne at unge Hansborg fik en korsbåndsskade i træningskampen mod Lyngby.
                              Håber på god bedring og at han kommer tilbage stærkere end før

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Hører desværre på vandrørne at unge Hansborg fik en korsbåndsskade i træningskampen mod Lyngby.
                                Håber på god bedring og at han kommer tilbage stærkere end før
                                Øv, der er onde nyheder. God bedring til ham!
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X