Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg


    Både vores u17 og u19 hold, spiller i Brøndby i eftermiddag. Er der nogen der ved om man kan streame de kampe og hvis ja, hvor?.
    Ikke stream, men de kan følges her:

    https://3point.dk/livecentre
    Fynbo bosat i København | Har støttet Striwerne siden 02/03

    Comment


      Yankuba Minteh scoret til 1-1
      siden 1887

      Comment


        Minteh bliver også fremhævet af kommentatoren på drn side som den mest iøjnefaldende spiller.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
          Minteh bliver også fremhævet af kommentatoren på drn side som den mest iøjnefaldende spiller.
          Spiller også godt igen i dag. Kunne have scoret tre.
          siden 1887

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

            Spiller også godt igen i dag. Kunne have scoret tre.
            Ved du hvem der scorede vores tredje mål?
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
              Minteh bliver også fremhævet af kommentatoren på drn side som den mest iøjnefaldende spiller.
              Han lyder som lidt af et scoop!

              Comment


                Hej alle, jeg er ny her og følger dagligt med på forummet her så tænkte jeg på et tidspunkt måtte blande mig lidt;)
                Jeg var nede og se u19 holdet slå Vejle 5-3 i lørdags. En kamp der bød på 2 dårlige defensiver, med OB som klart spilledominerende. De spillere der imponerede mig mest var klart vores u-19 anfører Max Ejdum og Tobias Augustinus. Ejdum med stort overblik, god teknik og et super løbepensum. Og så må jeg sige at Tobias Augustinus var vores klart bedste offensive kort på dagen: u-19 spillerne som udgjorde offensiven var Kante-charly- Hansborg og Tobias Augustinus. Utrolig god teknik, konstant boldsøgende og en god flødefod og et rigtigt lækkert mål bl.a.. Baseret på den ene kamp virker han foran de andre offensive spillere. Hansborg også med en god figur, rigtig flot mål og så løber han bare solen sort og kæmper!

                Comment


                  Velkommen til. Håber på flere referater fra dig. Altid velkomment

                  Der er nok ingen tvivl om at de næste 3 der er i støbeskeen til SL kontrakt er Tobias,Minteh og Ejdum

                  Comment


                    Charly med mål for u-19 landsholdet!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
                      Charly med mål for u-19 landsholdet!
                      Fedt. Har Ejdum været med et landshold i denne omgang?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Fedt. Har Ejdum været med et landshold i denne omgang?
                        Ejdum har ikke været med i nogle af de trupper jeg har set. Hansborg har været med, men ikke noget man har kunne se.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Ejdum har ikke været med i nogle af de trupper jeg har set. Hansborg har været med, men ikke noget man har kunne se.
                          Sjovt at vi indtil videre har haft så svært ved at lave centrale marksspillere på et højt niveau

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Sjovt at vi indtil videre har haft så svært ved at lave centrale marksspillere på et højt niveau
                            Det er hvad der er fokus på tror jeg. Man har jo heller ikke den store kultur for at uddanne fodboldspillere i OB, det er noget relativt nyt, hvis man kigger mod de mere traditionelle "udannelsesklubber", som Lyngby, Silkeborg, Vejle, Brøndby, FCN etc. Så er det jo klubber hvor der er mere tradition for at have fokus på det tekniske niveau på spillerne. Jeg tror dog at det kommer i OB også og synes også at jeg kan se at de bliver bedre dem der kommer op.
                            ​​​
                            Når det så er sagt så skal du tage og se en kamp med Nicolaj Juul hvis du får mulighed for det, jeg var meget imponeret over ham.

                            ​​​​​
                            Last edited by Striwetforlivet!; 24-09-2022, 22:53.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Det er hvad der er fokus på tror jeg. Man har jo heller ikke den store kultur for at uddanne fodboldspillere i OB, det er noget relativt nyt, hvis man kigger mod de mere traditionelle "udannelsesklubber", som Lyngby, Silkeborg, Vejle, Brøndby, FCN etc. Så er det jo klubber hvor der er mere tradition for at have fokus på det tekniske niveau på spillerne. Jeg tror dog at det kommer i OB også og synes også at jeg kan se at de bliver bedre dem der kommer op.
                              ​​​
                              Når det så er sagt så skal du tage og se en kamp med Nicolaj Juul hvis du får mulighed for det, jeg var meget imponeret over ham.

                              ​​​​​
                              Jeg har flere gange set ham træne og set en enkelt kamp. Så er udemærket klar over at vi nok har en kommende superliga spiller her. Tror heller ikke du behøver at informere Tonny. De ved det Han er skide god. Ser ham dog mere offensivt end den 6`er han åbenbart har spillet på U17 landsholdet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Jeg har flere gange set ham træne og set en enkelt kamp. Så er udemærket klar over at vi nok har en kommende superliga spiller her. Tror heller ikke du behøver at informere Tonny. De ved det Han er skide god. Ser ham dog mere offensivt end den 6`er han åbenbart har spillet på U17 landsholdet
                                Han er god på 6'er positionen. Han har det rette fremadrettethed i sit spil og er også lidt for stor til at spille på kanten, plus han læser spillet godt.

                                Der har du netop din centrale midtbanespiller.
                                ​​​​​

                                Comment

                                Working...
                                X