Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvor er der klasse af de unge gutter

    Comment


      Det bliver spændende at følge hvor mange der ender som superliga spillere. Ser umiddelbart ud til akademiet allerede nu ser ud til at generere bedre spillere end de sidste mange år.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
        Hvor er der klasse af de unge gutter
        Ja, der er kæmpe fantastisk.
        Vi kom under press i anden halvleg men de fightede det helhjertet hjem. Det er bare klasse.
        Og spændende hvordan spillere udvikler sig i fremtiden. De kommer helhjertet, med holdånd og talent. Det bærer hele klubben fremad.
        Glæder mig at gense de i superligaen. Det bliver spændende. Især Østrøm er meget interessante. Stor talent som ikke overbeviser som midtforsvaret og back men viste også i dag at han kan spille 6er.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Ja, der er kæmpe fantastisk.
          Vi kom under press i anden halvleg men de fightede det helhjertet hjem. Det er bare klasse.
          Og spændende hvordan spillere udvikler sig i fremtiden. De kommer helhjertet, med holdånd og talent. Det bærer hele klubben fremad.
          Glæder mig at gense de i superligaen. Det bliver spændende. Især Østrøm er meget interessante. Stor talent som ikke overbeviser som midtforsvaret og back men viste også i dag at han kan spille 6er.
          Hej andlox.
          Du låner lige et kun af mig til dit ellers fremragende dansk. Østrøm, stort talent, som ikke kun overbeviser som midtforsvarer og back, men også i dag viste, at han kan spille 6er. Helt enig i din vurdering.
          mvh pnl
          PS.: Ville gerne være lige så god til tysk, som du er til dansk - godt gået.



          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Men vi stiller ja alligevel med et stærkt hold. Stærk og god organiseret forsvar og Rasmus Nissen vil sparke is til guld. :-)
            Du fik ret at Rasmus Nissen endnu engang blev match vinder... 2 mål fra at blive topscorer i U19 ligaen....
            men åbenbart ikke god nok til at OB vil tilbyde en kontrakt..... tankevækkende

            Comment


              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

              Hej andlox.
              Du låner lige et kun af mig til dit ellers fremragende dansk. Østrøm, stort talent, som ikke kun overbeviser som midtforsvarer og back, men også i dag viste, at han kan spille 6er. Helt enig i din vurdering.
              mvh pnl
              PS.: Ville gerne være lige så god til tysk, som du er til dansk - godt gået.


              Oh ja, tak for rettelsen. :-) Den lille men desto vigtigere "kun" glemte jeg helt i min begejstring om mesterskabet. Tror virkeligt Østrøm får en stor fremtid i professionel fodbold og det var helt godt spottet af OB at hente ham rettidig til os.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Justfan Se indlæg

                Du fik ret at Rasmus Nissen endnu engang blev match vinder... 2 mål fra at blive topscorer i U19 ligaen....
                men åbenbart ikke god nok til at OB vil tilbyde en kontrakt..... tankevækkende
                Hvem ved, de er ja ret flyttigt der aktuelt med kontrakter for akademiet...
                Spiller Nissen et år mere i U19? Ved ikke hvilken årgang han er.
                I hvert fald viser han en fremragende sparketeknik og ville glæde mig hvis vi ville sikre det for os.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Hvem ved, de er ja ret flyttigt der aktuelt med kontrakter for akademiet...
                  Spiller Nissen et år mere i U19? Ved ikke hvilken årgang han er.
                  I hvert fald viser han en fremragende sparketeknik og ville glæde mig hvis vi ville sikre det for os.
                  Nissen er 01er og ville være 3års U19.... OB har ikke tilbudt kontrakt, og hørte at han har været til prøve træning i Horsens hvordan det er gået ved jeg dog ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Justfan Se indlæg

                    Nissen er 01er og ville være 3års U19.... OB har ikke tilbudt kontrakt, og hørte at han har været til prøve træning i Horsens hvordan det er gået ved jeg dog ikke
                    Kan jo være at kontrakten kommer. Det er jo først i denne sæson han for alvor har slået igennem og er lidt af en profil. Har han ikke stået lidt i skyggen af Fenger?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Kan jo være at kontrakten kommer. Det er jo først i denne sæson han for alvor har slået igennem og er lidt af en profil. Har han ikke stået lidt i skyggen af Fenger?
                      Det håber.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Mesterskabet fejres med en dåb i Odense Å:
                        https://m.facebook.com/story.php?sto...26670797513160
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Oh ja, tak for rettelsen. :-) Den lille men desto vigtigere "kun" glemte jeg helt i min begejstring om mesterskabet. Tror virkeligt Østrøm får en stor fremtid i professionel fodbold og det var helt godt spottet af OB at hente ham rettidig til os.
                          Tonny H. sagde også dengang Østrøm blev købt fri af B93, at det var for at gå hele vejen og blive solgt videre til et andet land. Fedt og stærkt at hente et så åbenlyst talent i FCKs baghave. Det blev (måske) guld værd for u19 drengene.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Efter mesterskabsfejringen tager Teitur Magnusson skridtet til forhåbentlig regelmæssig førsteholdsfodbold gennem en halvårlig lejeaftale i Middelfart:

                            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...laending-i-ob/

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ErtuÄŸrul Se indlæg
                              Efter mesterskabsfejringen tager Teitur Magnusson skridtet til forhåbentlig regelmæssig førsteholdsfodbold gennem en halvårlig lejeaftale i Middelfart:

                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...laending-i-ob/
                              Spændende. Håber det bliver den første af mange der lejes ud til Middelfart så man evt kan hente dem tilbage hvis de udvikler sig stærkt

                              Comment


                                Anders Klynge forlader OB ved sæsonafslutning, siger MH til fyens

                                Comment

                                Working...
                                X