Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Ja, det kan man godt sige. Det har sikkert betydning for Julius Eskesen og hans fremtid i klubben
    Mon ikke at Eskesens fremtid var blevet den samme uanset Frøkjærs kontraktforhold? Det tror jeg.
    Har på vej væk uanset hvad. Spørgsmålet er kun hvordan han kommer herfra

    Jeg håber på et lejeophold i Norge/Sverige i 1 år samtidig med at han forlænger til sommer 2022

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Mon ikke at Eskesens fremtid var blevet den samme uanset Frøkjærs kontraktforhold? Det tror jeg.
      Har på vej væk uanset hvad. Spørgsmålet er kun hvordan han kommer herfra

      Jeg håber på et lejeophold i Norge/Sverige i 1 år samtidig med at han forlænger til sommer 2022
      Eskesen må også være realist, og med 4 år til en direkte konkurrent tror jeg ikke på han har en fremtid nu, eller om to år. Medmindre Frøkjær bliver interessant for andre klubber

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Eskesen må også være realist, og med 4 år til en direkte konkurrent tror jeg ikke på han har en fremtid nu, eller om to år. Medmindre Frøkjær bliver interessant for andre klubber
        Jeg har det lidt på en anden måde. Eskesen må ud og gøre sig fortjent til at komme på holdet. Flyve ud og blive god nok.

        Comment


          Hvem er det der spiller i Ådalen nu her? Kunne se at holstein kiel er på besøg da jeg cyklede forbi

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Jeg har det lidt på en anden måde. Eskesen må ud og gøre sig fortjent til at komme på holdet. Flyve ud og blive god nok.
            Ja selvf., jeg synes da også han skal være velkommen tilbage engang - sådan skulle det ikke forstås. Realist på hans egne veje, men med 4 år til Frøkjær ser jeg ikke at hans vej til holdkortet er blevet nemmere.

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Gad vide om dette betyder at vi begynder at leje unge talenter ud til Næsby i den nærmeste fremtid?
              Jonathan Harboe fx i første omgang

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...os-attraktive/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Gad vide om dette betyder at vi begynder at leje unge talenter ud til Næsby i den nærmeste fremtid?
                Jonathan Harboe fx i første omgang

                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...os-attraktive/
                De får godt nok kontrakter, men det bliver jo ikke fuldtid, så derfor er der stadig nogle udfordringer ved at leje ud til 2. Division

                Comment


                  Sidst i vinduet købte OB den 17 årige Robin Østrøm i B93

                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-koe...rsvarsspiller/

                  Kan se han skal bo på OEC sammen med andre unge drenge fra OB. En rigtig god mulighed og godt miljø for de unge. Tænker der flere til i fremtiden end de 6 vi har på den ordning nu.
                  Mon ikke bare at OB betaler deres husleje og internet på 4000-4500kr/måned plus lidt lommepenge oven i deres SU på 6500kr så de ikke behøver at arbejde ved siden af fodbold og uddannelse.
                  Så kan man for 75.000-100.000 pr år have de mest talentfulde unge rendende rundt mens man udvikler på dem og håber på bare nogen af dem slår igennem. Så er de penge givet godt ud i det lange løb

                  Comment


                    "Købet af Robin Østrøm er ifølge talentchef i OB Tonny Hermansen et vigtigt skridt i forhold til at vise, at OB er et sted, hvor fodboldtalenter kan komme igennem systemet og i sidste ende forhåbentligt blive professionel fodboldspiller"

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ejen-til-blive
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      U19 smadrer Dalums 2.div hold 6-0

                      https://fyens.dk/artikel/dalum-rundb...-ob-s-u19-hold

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ren Liverpool style :)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Var den nye forsvarsspiller Robin Østrøm med i startopstilling?

                          Comment


                            Ny målmand til akademiet. Tiltræder i sommeren til U19:
                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ny-maa...til-akademiet/
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment



                              Jeg er enig med din mening. Jeg har læst al korrespondance nu og lidt misforståelse

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Anneke333 Se indlæg
                                Jeg er enig med din mening. Jeg har læst al korrespondance nu og lidt misforståelse
                                Der er alligevel en del bots etc. der finder vej herind :D.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X