Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    U14 går ubesejret i semifinalen i Holland

    http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-u14-e...mifinalen.aspx

    Comment


      U15 tabte begge kampe, men det var vel også forventet mod Club Brugge og Barcelona :D.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        U15 tabte begge kampe, men det var vel også forventet mod Club Brugge og Barcelona :D.
        Jo det var det nok. Kæmpe oplevelse for drengene garanteret

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jo det var det nok. Kæmpe oplevelse for drengene garanteret
          uden tvivl. Og forhåbentligt også lærerigt for alle involverede.

          Comment


            http://www.ob.dk/artikel/ob-henter-forsvarsspilleri-fc-nordsjaelland-til-u19.aspx


            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Fedt. Han lyder spændende

              Comment


                Det er jo ikke ligefrem gået dårligt med sidste kup fra FCNs ungdomsafdeling, Mathias Jørgensen, så det er sgu spændende.
                En hurtig søgning fortæller, at han har scoret 4 gange denne sæson for FCNs U17 hold. Det kan 5 spillere fra OBs U17 gøre bedre; den ene er Mathias Jørgensen, de fire andre er fordelt på to angribere og to midtbanespillere. Det er ikke så skidt som forsvarer.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                  Det er jo ikke ligefrem gået dårligt med sidste kup fra FCNs ungdomsafdeling, Mathias Jørgensen, så det er sgu spændende.
                  En hurtig søgning fortæller, at han har scoret 4 gange denne sæson for FCNs U17 hold. Det kan 5 spillere fra OBs U17 gøre bedre; den ene er Mathias Jørgensen, de fire andre er fordelt på to angribere og to midtbanespillere. Det er ikke så skidt som forsvarer.
                  Gode kvaliteter at have som central forsvarsspiller. Så må vi bare håbe at han også kan forsvarer...
                  Kunne være spændende at få info om vi har "kuppet" ham eller om man bare ikke kæmpede det store for at holde på ham i FCN

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Gode kvaliteter at have som central forsvarsspiller. Så må vi bare håbe at han også kan forsvarer...
                    Kunne være spændende at få info om vi har "kuppet" ham eller om man bare ikke kæmpede det store for at holde på ham i FCN
                    Jeg kan ikke finde ham på noget landshold, så han har nok ikke været en profil som sådan ...
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Jeg kan ikke finde ham på noget landshold, så han har nok ikke været en profil som sådan ...
                      Nej nok ikke. Men 4 mål som forsvarsspiller tyder da heldigvis på en del kampe..

                      Comment


                        Ville være dejligt at have en som ham rendende rundt i OB snart

                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...or-fck-talent/

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ville være dejligt at have en som ham rendende rundt i OB snart

                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...or-fck-talent/
                          Nu er der selvfølgelig gået lidt inflation i priserne på de her unge spillere, men hvad solgte vi Eriksen for? 8-10 mio? Og havde vi ikke også en klausul, som endte med at bortfalde, da han forlængede med Ajax? Pudsigt forløb og salg i betragtning af, at han uden sammenligning var det højest estimerede talent i dansk fodbold.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                            Nu er der selvfølgelig gået lidt inflation i priserne på de her unge spillere, men hvad solgte vi Eriksen for? 8-10 mio? Og havde vi ikke også en klausul, som endte med at bortfalde, da han forlængede med Ajax? Pudsigt forløb og salg i betragtning af, at han uden sammenligning var det højest estimerede talent i dansk fodbold.
                            Tror faktisk vi endte med at "sælge" den klausul. TC solgte den vidst for 2-3 millioner

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Tror faktisk vi endte med at "sælge" den klausul. TC solgte den vidst for 2-3 millioner
                              Det var også hvad jeg kunne Google mig frem til. Ikke fordi det gør sagen bedre - jeg føler nu den samme harme som jeg gjorde dengang. Åh gud. 😬 Er det en slags overgangsalder for mænd i 20'erne?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                                Det var også hvad jeg kunne Google mig frem til. Ikke fordi det gør sagen bedre - jeg føler nu den samme harme som jeg gjorde dengang. Åh gud.  Er det en slags overgangsalder for mænd i 20'erne?
                                Ja det tror jeg bestemt det må være

                                Comment

                                Working...
                                X