Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægEr der mon nogen u17-nørder der kender hans forløb .. som hvor han opvokset, klubber osv. osv.
http://www.ob.dk/artikel/mathias-joe...il-ob-u17.aspx
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjo tak, den har jeg læst. Jeg tænkte mere om han måske er fynbo der vil tilbage til øen og klubben måske. Eller om vores unge-arbejde er så attraktivt at vi kan gå på strandhugst i DKs bedste ungeafd.
FCK virket ret suveræne og i næste række ser det ud til at være FCM, Brøndby, Esbjerg ... FCN er mere en middelvare her.Last edited by Entusiastens; 06-01-2017, 15:56.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægFCN er ikke bedst mere, de ligger i bunden med u-19 og u-17 ligger nr. 4.
FCK virket ret suveræne og i næste række ser det ud til at være FCM, Brøndby, Esbjerg ... FCN er mere en middelvare her.
http://mobil.bold.dk/fodbold/danmark...aen/2016-2017/
http://mobil.bold.dk/fodbold/danmark...aen/2016-2017/817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg@jchristo
Men på DBUs hjemmeside står han opført med 4 scoringer for FCN (der ligger nr. 4). Det ville gøre ham til den næstmest scorende på vores U17.
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg2 dag gammel nyhed"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHvad skal vi gøre da JH har intet nyt for os...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTvivler på der sker noget før sidst i vinduet hvor det også passer med at vi skal på træningslejr. Ikke mange af dem vi vil have og har brug for gider vel OB og vi er nød til at afvente markedet. Jeg gætter på at vi ligger billet ind på en masse spillere hvor vi må forvente at vi er deres 3-4-5 valg og derfor skal vente på vores turGræsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægHvad er der blevet af den gamle gulerod med at skaffe job. I amatørtiden fik spillerne et job tilbudt fra personer rundt en klub. I dag kunne de vel tilbyde spillerens kæreste/kone eller måske forældre et job og på den måde kom lidt mere foran i køen. Lige nu er det kun store penge der kan tiltrække, vil jeg tro. Og vil vi ikke betale store penge bliver det den sædvanlige gang røv og nøgler.
Alle de store lønkroner er bundet op på bla Izunna,KEP,AK og Jönsson som ikke lever op til deres check hver måned.
Nu da vi nok ikke får forlænget med Makrini vil man nok forsøge at tale Izunna til besindighed og beholde ham med tanke på næste sæson
Comment
Comment