Oprindeligt indsendt af Ralle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis man tror på ham så helt enig
Så længe vi tror på ham må det jo være nok.
Vi vil gerne have de unge ind omkring holdet, og skal han presses til at blive frisk igen hurtigt, så kan det koste i den sidste ende og det ønsker vi jo ikke.
Med vi mener jeg os fans.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægEr det ikke ligemeget om man tror på ham.
Vi vil gerne have de unge ind omkring holdet, og skal han presses til at blive frisk igen hurtigt, så kan det koste i den sidste ende og det ønsker vi jo ikke.
Og hvorfor skulle det være nok, at du og/eller jeg tror på ham..?Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægEr det ikke ligemeget om man tror på ham.
Men hvis man tror på ham, synes jeg, at man skal gøre det med den indbyggede risiko for, at han aldrig bliver rigtig god igen.
Det vil være den bedste måde at hjælpe manden mentalt og være risikoen værd...
... også et godt signal at sende til nuværende og kommende medarbejdere...
Comment
-
Nu mener jeg også at de troede vel på ham da de gav han den sidste kontrakt.
Derfor mener jeg også at de ikke skal se på det ud fra det synspunkt at han er skadet og forceres til at blive klar hurtigere end han er klar til.
Det var sådan set det jeg mente. For mange klubber forlænger ikke når en ung spiller bliver slemt skadet, og ud fra det mener jeg at de bare skal forlænge hans kontrakt med et år med det samme, sådan at han kan få den tid han skal bruge til at blive klar, så jeg kan se ham blomstre op om ca. halvandet år, når han er kommet op i omdrejninger igen.
Jeg har 100 % tiltro til ham, for ellers havde han ikke fået debut som 16 årig, og han havde ikke fået forlænget sin kontrakt frem til sommer hvis de ikke mente han var god nok.
Kan så godt være jeg i ovenstående indlæg skulle have skrevet: "med vi mener jeg JEG".
At I ikke mener det giver mening forbi han får en skade må jo så være jeres mening. Har før set spillere komme tilbage fra værre skader, har så også set spillere med mindre skader ikke komme tilbage, men det er ikke noget man finder ud af ved at lade kontrakten udløbe til sommer, da han ikke når i nærheden af noget der minder om topform på det tidspunkt (vil jeg tro).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Han træner med Heerenveen i denne uge. Nu skal han forhåbentlig ingen steder?
Comment
-
Mon han ville sige det samme hvis han spillede i "det nye OB"?
http://www.bold.dk/nyt/dc-meget-spec...i-soenderjyske
Comment
-
En god tid, lønner sig...
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ob-talent-udtaget-til-tyrkisk-unglandsholdTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
En anden udlægning om hvorfor EPJ stoppede i Roskilde
http://www.fyens.dk/sport/OB-Galskab...rtikel/2610878
Comment
Comment