U19 vinder pokalfinalen 2-0 over Næsby, fantastisk.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Breum har fået gang i den. Håber han får kontrakt inden vi starter op igen 18/6
Edit: Eller også overfortolker jeg det her citat? "- Jeg er rigtig glad på Valdemar Ibsens vegne, efter at han har spillet i OB hele sin ungdom. Han slutter med et danmarksmesterskab sidste sæson og nu en fynsk pokaltitel krydret med en titel som pokalfighter i finalen."
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/u19-va...spokalfinalen/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Det lyder til at Ibsen er ved vejs ende på u19 - han er vel næppe i spil til en fuldtidskontrakt?
Edit: Eller også overfortolker jeg det her citat? "- Jeg er rigtig glad på Valdemar Ibsens vegne, efter at han har spillet i OB hele sin ungdom. Han slutter med et danmarksmesterskab sidste sæson og nu en fynsk pokaltitel krydret med en titel som pokalfighter i finalen."
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/u19-va...spokalfinalen/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLorte dag for U17 og 19. Begge for klaps.
U19 taber 4-0 hjemme til FCM og U17 taber 4-1 ude til BIFTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja jeg tastede forkert. Det er jo nærmest pinligt at tabe 6-0 hjemme mens de så kan fejre mesterskabet.
Jeres u19 kører igen på sammenhold og fight, men mangler de her ekstra gode spillere.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægU15 vandt til gengæld 4:3 hos Brøndby, måske de indhenter dem til sidst i sæsonen....?
Hvis dette sker vinder vi på point eller målscoren.
Jeg giver 10-20%
Comment
-
Oprindeligt indsendt af huhabda Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af huhabda Se indlæg
Comment
Comment