OBs U15 spillede 2:2 mod FC København, U17 vandt med hele 6:2 mod FCK. To gange Oliver Roche, 2 mål af Tobias Augustinus Jensen og så Vestby og Hansborg med hvert et mål. Virkelig stærkt gået, forrygende forår af begge mandskaber.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægOBs U15 spillede 2:2 mod FC København, U17 vandt med hele 6:2 mod FCK. To gange Oliver Roche, 2 mål af Tobias Augustinus Jensen og så Vestby og Hansborg med hvert et mål. Virkelig stærkt gået, forrygende forår af begge mandskaber.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Vigtigt! De bliver spændende at følge
Jeg bliver overrasket hvis ikke mindst en 3-4 stykker får SL kontrakt indenfor de næste 2-3 år
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
De startede skidt i efteråret. Men efter en lang pause har de fået bygget et sindssygt godt hold op der vel nu har taget 26 ud af 27 mulige mens de scorer mål på samlebånd. Det ligner et sammentømret hold fyldt med en masse individualister. Og heldigvis en masse offensive.
Jeg bliver overrasket hvis ikke mindst en 3-4 stykker får SL kontrakt indenfor de næste 2-3 år
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Lidt off topic, men nogen der ved noget om Breum og hvordan det går ham? Nu spiller det jo ikke på samme høje niveau for U19 i år, men synes han var virkelig spændende da han var omkring suppetruppen, og som spiller type kunne han passe godt ind i Alms opstilling
- Likes 1
Comment
-
Hvem tror i er den U19 spiller der får kontrakt en af de følgende dage?
Jakob Breum?
Jonathan Khemdee?
Marcus Alstrup?
Tvivler på det kan være Kjerrumgaard(han er outsider) eller andre. Kun disse 3 har en chance og det er måske for tidligt for Alstrup. Så enten bliver det den 17 årige offensiv spiller Breum eller 19 årige Khemdee som vi så fik debut mod FCM i pokalen. Glæder mig til at finde ud af det. Breum er jo netop en typisk kant som kan bruges i det 4-3-3 som de snakker omLast edited by fmprOB; 30-05-2021, 21:59.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvem tror i er den U19 spiller der får kontrakt en af de følgende dage?
Jakob Breum?
Jonathan Khemdee?
Marcus Alstrup?
Tvivler på det kan være Kjerrumgaard(han er outsider) eller andre. Kun disse 3 har en chance og det er måske for tidligt for Alstrup. Så enten bliver det den 17 årige offensiv spiller Breum eller 19 årige Khemdee som vi så fik debut mod FCM i pokalen. Glæder mig til at finde ud af det. Breum er jo netop en typisk kant som kan bruges i det 4-3-3 som de snakker om
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvem tror i er den U19 spiller der får kontrakt en af de følgende dage?
Jakob Breum?
Jonathan Khemdee?
Marcus Alstrup?
Tvivler på det kan være Kjerrumgaard(han er outsider) eller andre. Kun disse 3 har en chance og det er måske for tidligt for Alstrup. Så enten bliver det den 17 årige offensiv spiller Breum eller 19 årige Khemdee som vi så fik debut mod FCM i pokalen. Glæder mig til at finde ud af det. Breum er jo netop en typisk kant som kan bruges i det 4-3-3 som de snakker om"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Jakob Breum?
Jonathan Khemdee?
Marcus Alstrup?
Tvivler på det kan være Kjerrumgaard(han er outsider) eller andre. Kun disse 3 har en chance og det er måske for tidligt for Alstrup. Så enten bliver det den 17 årige offensiv spiller Breum eller 19 årige Khemdee som vi så fik debut mod FCM i pokalen. Glæder mig til at finde ud af det. Breum er jo netop en typisk kant som kan bruges i det 4-3-3 som de snakker om
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Er det i virkeligheden Vestergaards forlængelse, der var tale om, eller er der stadig en yderligere førsteholdskontrakt på vej?
For mig at se er han den nye Daniel Høegh
- Likes 2
Comment
Comment