Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Man føler lidt det er gået voldsomt ned ad bakke mht. U-19 ift. sidste sæson
- Likes 1
Comment
-
Bor langt fra Odense så ser ingen ungdomskampe eller træninger, men er der virkelig ingen udover Fenger, Østrøm og Hylle som bør være i førsteholdstruppen eller er tæt på at kunne komme det?
Er der så lidt talent at bygge på at det ikke engang er ulejligheden værd at give dem nogle minutter i en ligegyldig kamp mod Lyngby?
Last edited by Magge; 20-05-2021, 23:25.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægBor langt fra Odense så ser ingen ungdomskampe eller træninger, men er der virkelig ingen udover Fenger, Østrøm og Hylle som bør være i førsteholdstruppen eller er tæt på at kunne komme det?
Er der så lidt talent at bygge på at det ikke engang er ulejligheden værd at give dem nogle minutter i en ligegyldig kamp mod Lyngby?
Men man kunne godt se prioriteterne for Lyngby og OB var forskellige igår. Lyngby gik efter udvikling og vi gik efter et ligegyldigt resultat
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægBor langt fra Odense så ser ingen ungdomskampe eller træninger, men er der virkelig ingen udover Fenger, Østrøm og Hylle som bør være i førsteholdstruppen eller er tæt på at kunne komme det?
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Det er et rigtig godt spørgsmål og jeg er ikke engang sikker på jeg orker høre vores sportschef/konstitueret træner/manager fumle sig igennem et svar på det spørgsmål. Spændende om den kommende strategi giver os nogle svar på, hvorfor vi ikke giver flere af vores unge talenter chancen i sådan en kamp, på bekostning af eksempelvis Oliver Lund. Eller om svaret er at selv vores sportschef ikke tænker langsigtet når det kommer til stykket, men at det bare er flotte ord på et stykke papir. Michael Hemmingsen skal snart til at træde i karakter, hvis han fortsat vil have min respekt. Dummekvoten er opbrugt herfra.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Jeg tænker at det ser bedre ud på papiret at være sluttet nr. 9 end nr. 10 ift. rekuttering af nye spillere? Omend meget marginalt, men det kunne da være en forklaring på det.
I modsat fald tror jeg ikke det er spillere der flytter os ud af dødvandet hvis de er imponerende over en 9. plads.
Jeg kan ikke finde en eneste undskyldning for ikke st have brugt de her 10 træningskampe til at få afprøvet de unge, især slet ikke når træneren er fuldt ud overbevist om at holdet er bedre end det hold som slutter nr 4 i år så burde der være plads og niveau til at få testet de unge.
Jeg tror det handler om st Hemme godt ved at hans melding om holdets styrke var lettere debil og derfor ville han ikke udstilles yderligere. Så kan man selv vurdere om Hemme har fået bevist holdets styrke.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Andreas Søndergaard som blev solgt fra akademiet får måske PL debut idag
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ut-mod-united/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAndreas Søndergaard som blev solgt fra akademiet får måske PL debut idag
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ut-mod-united/
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægOBs U17 vandt 4:1 over AC Horsens på hjemmebane. Mål af Hornemann, Hansborg, Jensen og en fjerde, som jeg lige har glemt. Resultatet af U19 mangler endnu, U15 spiller næste kamp på onsdag hjemme mod FC København.Last edited by fmprOB; 22-05-2021, 13:58.
Comment
Comment