Oprindeligt indsendt af huhabda
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af huhabda Se indlæg2 sejre i dag!
U17 5-1 sejr (endu en U15 spiller med debut på U17 holdet)
U15 2-1 Sejr
Begge sejre er mod Sønderjyske
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja idag var det Tobias Augustinus Jensens tur til at stråle med et hattrick for U17. Det er altså en giftig trio vi har TAJ,Roche og Hansborg. De har scoret 38 ud af vores 47 mål på 18 kampen
Comment
-
De vil ikke engang være fyldt 17 år på det tidspunkt Hansborg og TAJ. Ved ikke om de skal op
Comment
-
Oprindeligt indsendt af huhabda Se indlæg
Hansborg kommer helt sikkert til at få kampe for U19, men om han bliver en fast del af holdet bliver spænende at se. Han har jo allerede fået debut for U19 mandskabet.
Comment
-
Har lige tjekket.
TAJ er født 27/12-2004 så han er jo knap og nap 16,5.. Hansborg fylder vidst 16 til sommer. Så de kan fortsætte på U17 hvis de ikke er klar.
Roche skal rykkes op
Jeg tænker både at Elias og TAJ rykkes op i U19 truppen, ihvertfald til at træne, så må vi se hvor mange kampe det bliver til for dem. Tror det bliver lidt a la Gustav Vinter i efteråret, spillede kampe med U17, men var en del af U19.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af huhabda Se indlæg
Enig!
Jeg tænker både at Elias og TAJ rykkes op i U19 truppen, ihvertfald til at træne, så må vi se hvor mange kampe det bliver til for dem. Tror det bliver lidt a la Gustav Vinter i efteråret, spillede kampe med U17, men var en del af U19.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægU19 vinder 2-0 over Sønderjyske i deres udsatte kamp og ligger nu nr 5. Medaljer er umuligt at nå i år.
Tobias Augustinus Jensen på 16 fik 30 min. Han skulle være lidt ud over det sædvanlige. Ham kommer vi nok at se mere til
- Likes 1
Comment
-
Lyder til den kommende Falk og Eriksen trækker den stribede trøje over hovedet
https://fyens.dk/artikel/rasmus-falk...rn-spille-i-ob
Comment
Comment