Det er så fedt at U.afdelingen nu reelt er dygtige. Vi hørte så meget flot om dem i årevis mens resultaterne ikke fulgte med - hverken i U-turneringer eller på førsteholdet.
Det er og bliver de letteste penge at tjene for klubben. Pinligt det tog så lang tid. Men nu er den der (Guld).
Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
DBU siger da en af hver slags, sejr, uafgjort og nederlag.
DBU har på U17 valgt at sige at man ikke kan spille uafgjort, sker dette går man direkte til straffespark, hvor man så kan vinde 2 point. Man diskutere om det tæller som en sejr, når det ikke giver 3 point
DBU har på U17 valgt at sige at man ikke kan spille uafgjort, sker dette går man direkte til straffespark, hvor man så kan vinde 2 point. Man diskutere om det tæller som en sejr, når det ikke giver 3 point
Nu må det snart stoppe med at implementere alt muligt gøgl fra håndbold, ishockey eller andre polterabend aktiviteter..
Nu må det snart stoppe med at implementere alt muligt gøgl fra håndbold, ishockey eller andre polterabend aktiviteter..
personligt finder jeg det også lidt fjollet, men det hidser mig på ingen måde op. Mig bekendt har det iøvrigt intet med håndbold/hockey at gøre, men er et forsøg på at forbedre talenternes evner på straffespark. Siden vi tabte mod kroatien på straffe, ligesom FCC senest røg ud af CL kval i straffe, kan det jo også vise sig at forsøget er fint givet ud.
Ja, det har jeg faktisk godt hørt, men havde jeg lykkeligt glemt alt om ... det er simpelthen en absurditet, den kamp blev uafgjort.
Hvis det skulle give mening, skulle de lave straffe om til at man får bolden 40 meter fra mål eller lignende, at have så meget fokus på at træne straffe er skævt for mig at se og uafgjort er fedt :D!
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment