Hvor er der klasse af de unge gutter
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægHvor er der klasse af de unge gutter
Vi kom under press i anden halvleg men de fightede det helhjertet hjem. Det er bare klasse.
Og spændende hvordan spillere udvikler sig i fremtiden. De kommer helhjertet, med holdånd og talent. Det bærer hele klubben fremad.
Glæder mig at gense de i superligaen. Det bliver spændende. Især Østrøm er meget interessante. Stor talent som ikke overbeviser som midtforsvaret og back men viste også i dag at han kan spille 6er."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Ja, der er kæmpe fantastisk.
Vi kom under press i anden halvleg men de fightede det helhjertet hjem. Det er bare klasse.
Og spændende hvordan spillere udvikler sig i fremtiden. De kommer helhjertet, med holdånd og talent. Det bærer hele klubben fremad.
Glæder mig at gense de i superligaen. Det bliver spændende. Især Østrøm er meget interessante. Stor talent som ikke overbeviser som midtforsvaret og back men viste også i dag at han kan spille 6er.
Du låner lige et kun af mig til dit ellers fremragende dansk. Østrøm, stort talent, som ikke kun overbeviser som midtforsvarer og back, men også i dag viste, at han kan spille 6er. Helt enig i din vurdering.
mvh pnl
PS.: Ville gerne være lige så god til tysk, som du er til dansk - godt gået.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægMen vi stiller ja alligevel med et stærkt hold. Stærk og god organiseret forsvar og Rasmus Nissen vil sparke is til guld. :-)
men åbenbart ikke god nok til at OB vil tilbyde en kontrakt..... tankevækkende
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Hej andlox.
Du låner lige et kun af mig til dit ellers fremragende dansk. Østrøm, stort talent, som ikke kun overbeviser som midtforsvarer og back, men også i dag viste, at han kan spille 6er. Helt enig i din vurdering.
mvh pnl
PS.: Ville gerne være lige så god til tysk, som du er til dansk - godt gået.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Justfan Se indlæg
Du fik ret at Rasmus Nissen endnu engang blev match vinder... 2 mål fra at blive topscorer i U19 ligaen....
men åbenbart ikke god nok til at OB vil tilbyde en kontrakt..... tankevækkende
Spiller Nissen et år mere i U19? Ved ikke hvilken årgang han er.
I hvert fald viser han en fremragende sparketeknik og ville glæde mig hvis vi ville sikre det for os."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Hvem ved, de er ja ret flyttigt der aktuelt med kontrakter for akademiet...
Spiller Nissen et år mere i U19? Ved ikke hvilken årgang han er.
I hvert fald viser han en fremragende sparketeknik og ville glæde mig hvis vi ville sikre det for os.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Justfan Se indlæg
Nissen er 01er og ville være 3års U19.... OB har ikke tilbudt kontrakt, og hørte at han har været til prøve træning i Horsens hvordan det er gået ved jeg dog ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Kan jo være at kontrakten kommer. Det er jo først i denne sæson han for alvor har slået igennem og er lidt af en profil. Har han ikke stået lidt i skyggen af Fenger?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Mesterskabet fejres med en dåb i Odense Å:
https://m.facebook.com/story.php?sto...26670797513160"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oh ja, tak for rettelsen. :-) Den lille men desto vigtigere "kun" glemte jeg helt i min begejstring om mesterskabet. Tror virkeligt Østrøm får en stor fremtid i professionel fodbold og det var helt godt spottet af OB at hente ham rettidig til os.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Efter mesterskabsfejringen tager Teitur Magnusson skridtet til forhåbentlig regelmæssig førsteholdsfodbold gennem en halvårlig lejeaftale i Middelfart:
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...laending-i-ob/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ErtuÄŸrul Se indlægEfter mesterskabsfejringen tager Teitur Magnusson skridtet til forhåbentlig regelmæssig førsteholdsfodbold gennem en halvårlig lejeaftale i Middelfart:
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...laending-i-ob/
- Likes 2
Comment
Comment