Så baseret på, max, 4 u19 kampe mener du ikke at vi skal satse på Teitur? - imponerende
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
kunne godt lyde sådan. Men er pænt sikker på at det han vil sige er at han pt ikke når Obbekjær til sokkeholderne
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlægU19 spiller hjemmebane kamp førstkommende lørdag mod Brøndby - det er da en kamp, som skal ses!
Det kunne være spændende at se Obbekjær fra start i pokalkampen mod Otterup, så vi kan se, hvor talentfuld han egentlig er...Believe OB
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægSå baseret på, max, 4 u19 kampe mener du ikke at vi skal satse på Teitur? - imponerende
Generelt vil jeg sige at dem der er meget dygtige og dem der er noget under det nødvendige, der er det som oftest muligt at spotte det ret hurtigt ... og så kan der selvfølgelig ske uventede ting/spillerne kan udvikle sig forskelligt.
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
Super, det er modtaget - hvad siger folk, er man frisk på en slags forum meet & greet?
Så kan jeg da godt tage en lagkage med
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægLa'ka'e og kaff' .. laver vi en revolte på "de kloges bord"
Det var nu sådan en her, jeg havde i tankerne:
https://m.youtube.com/watch?v=tOSP3EWBV6g
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlægBelieve OB
- Likes 1
Comment
Comment