Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægHvis man kan sælge for 15 mil hver gang er det svært i OBs nuværende øko. situation ikke at takke ja. Men det er ærgerligt på den sportslige front. Med held og dygtighed kan man forhåbentligt på sigt polstre sig til at man har "råd til" at beholde nogle af disse talenter i længere tid, så de kan etablere sig. Det vil fast top 6 i ligaen nok også have indvirkning på. Det er sjovere at spille i OB, hvis man spiller med om europæiske pladser hvert år.....
Comment
-
FCN og BIF anklaget for at fiske spillere under 12 år
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...der-behandling
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægGrubbe skulle have et kæmpe potentiale. Ser ud til der er grøde i akademiet. Men så nu gerne de lige nåede 1.holdet før de blev solgt.
Ville nok også være en bedre forretning. Men de unge vil jo med djævelens magt afsted så hurtigt som muligt.
For mig at se er der Obbekjær (som helt klart er meget lovende) og så er der et pænt stykke ned til det næste talents nuværende niveau/potentiale ... men jeg KAN selvfølgelig tage fejl :D.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFCN og BIF anklaget for at fiske spillere under 12 år
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDet er muligt at han har det, jeg har bare ikke bidt mærke i ham.
For mig at se er der Obbekjær (som helt klart er meget lovende) og så er der et pænt stykke ned til det næste talents nuværende niveau/potentiale ... men jeg KAN selvfølgelig tage fejl :D.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFCN og BIF anklaget for at fiske spillere under 12 år
Nu ved jeg ikke, hvor mange samarbejdsklubber BIF har, men mon dog ikke også det er et ganske pænt antal. Og vi har selv gennem Øens Hold, ligesom sikkert andre superligaklubber. Men det er da en pudsig ting, hvis man kan binde spillere under 12 år gennem samarbejdsaftaler. Det virker meget mystisk.
Comment
-
Jeg vil lige tilføje Bernat (målmanden), som en der godt kunne blive en solid professionel!
Han reddede klart sejren for jer i dag, Brøndby burde nok have vundet men Bernat var fremragende i målet!
En lille huskeseddel ved Anders Klynge også, han er faktisk relativt dygtig på midten ... ikke et unikt talent, men god og rolig med bolden!
Ellers er det meget konceptbold (fight og hurtigt frem).
Jeg så kun 45 min og derfor ikke Frøkjær, han lavede gode ting i den første kamp mod et svagt og svækket Silkeborg-hold.
Obbekjær så jeg igen i sidste uge i en kamp hvor u17 kunne være ekstremt glade for uafgjort, Silkeborg nægtede at score.
Obbekjær er større end de fleste fuldvoksne (han skal ikke vokse meget mere), fysisk stærk og meget dygtig med bolden og med et godt overblik.
Jeg bliver personligt overrasket hvis han forlænger (har en smule viden som jeg ikke kan smide nu).
Umiddelbart kan jeg ikke se at han ikke skulle kunne få minutter i superligaen, om ikke andet så ville det få mig til at holde med en lille del af OB :D.Last edited by Entusiastens; 02-03-2019, 16:25.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg vil lige tilføje Bernat (målmanden), som en der godt kunne blive en solid professionel!
Han reddede klart sejren for jer i dag, Brøndby burde nok have vundet men Bernat var fremragende i målet!
En lille huskeseddel ved Anders Klynge også, han er faktisk relativt dygtig på midten ... ikke et unikt talent, men god og rolig med bolden!
Ellers er det meget konceptbold (fight og hurtigt frem).
Jeg så kun 45 min og derfor ikke Frøkjær, han lavede gode ting i den første kamp mod et svagt og svækket Silkeborg-hold.
Obbekjær så jeg igen i sidste uge i en kamp hvor u17 kunne være ekstremt glade for uafgjort, Silkeborg nægtede at score.
Obbekjær er større end de fleste fuldvoksne (han skal ikke vokse meget mere), fysisk stærk og meget dygtig med bolden og med et godt overblik.
Jeg bliver personligt overrasket hvis han forlænger (har en smule viden som jeg ikke kan smide nu).
Umiddelbart kan jeg ikke se at han ikke skulle kunne få minutter i superligaen, om ikke andet så ville det få mig til at holde med en lille del af OB :D.
Han er simpelthen for god til ikke at satse på ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDen med Bernat er vi nogen stykker der har kaldt længe. Han er 100% vores nye 3. Målmand mm vi får tilbudt en målmand vi bare ikke kan sige nej til.
Han er simpelthen for god til ikke at satse på ham.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment