Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
    Tænker at BW er fortid fra tirsdag eftermiddag
    Kan stadig ikke helt regne ud, hvorfor Glen R. så sidste kamp mod Randers på Barfoed langsiden…..hans slags sidder altid på vip tribunen……
    Han var der med sin datters svigerforældre, der bor i Svendborg.

    Desuden ville medierne og forummet herinde været gået amok, hvis han var set i nærheden af NT på så afgørende en dag
    Last edited by Online; 26-05-2024, 10:44.

    Leave a comment:


  • Hmic
    replied
    Tænker at BW er fortid fra tirsdag eftermiddag
    Kan stadig ikke helt regne ud, hvorfor Glen R. så sidste kamp mod Randers på Barfoed langsiden…..hans slags sidder altid på vip tribunen……

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    mon dog de først lige er begyndt med de samtaler? Uanset hvordan det var gået i går så har der jo skullet laves et grundigt arbejde for at finde ud af hvad der er gået galt, hvad der skal rettes op på (eller hvem man vil smide under bussen og give skylden)

    ALT er oppe i luften lige pt, og megen dårligdom der skal rettes op på. Men vil altså ikke lægge FOR meget i at han er ude og se sin søn spille bold.
    God muligt. Vi ved vel mere om få dage.
    Tænker bare at der venter et hav af arbejde som skal klares i meget kort tid.

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Det er muligt. Men i den situation vi står forventer en krisesamtale efter den anden. Der er så mange spørgsmål om truppen og kun lidt tid at klare det og sætte et konkurrencedygtigt hold tilsammen. Hvem bliver? Hvem kommer tilbage fra lejeophold? Der skal srbejdes med højtryk og han står i en position hvor krisetid dræber fritid.
    Helt enig. Men der er jo også den mulighed, at han allerede er fyret og orienteret om det. Så er der en eller 2 som allerede har taget nogle af hans arbejdsgaver, nok Nagel. Det hælder jeg nok mest er tilfældet og så bliver det meldt ud at BW er fortid i næste uge.

    Rygtet siger at han allerede er frataget sine opgaver og det var derfor han var med på træningsbanen i løbet af foråret. Det er et rygte i seneste afsnit af SFÅ.
    Last edited by Mwape; 26-05-2024, 10:32.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg

    Er BW ikke den sportsdirektør, vi har haft, der har det flotteste CV? Det virker generelt til, at han ikke har fået det nødvendige råderum, og her peger pilen så igen på Thorborg. Men det bliver BW, der får skylden ingen tvivl om det.
    Uanset råderum, så ændrer det ikke på at hovedparten af de spillere han har hentet er flop i en eller anden grad.
    At man på toppen af kransekagen af elendige indkøb, går ud i vinterens vindue og smider 20 mill ud i fuldstændig nytteløse transfers, det viser at han skal væk hellere i dag, end i morgen.
    Hvor mange af hans 60-65 transfers er to potter pis værd?

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    problemet er jo bare at der næppe kommer ro på.

    Selv om jeg godt kan se BW fortsætte så er mine penge nok på at han er fortid om et par dage. Hvad med trænerteamet? Truppen - der er allerede mange vi ved smutter, mange vi gerne vil af med og sikkert en del der vil være interesse for. Så der skal mange ind og ud.

    Strategien må man vel efterhånden også erkende er død - så der skal laves en ny....

    Og man skal stadig præsterer - målet SKAL være at rykke op år 1....så hvor tid er der lige til at udvikle ny spillestil?

    Der er SÅ meget uro om klubben nu...og tænker truppen (hvordan den end ser ud) møder ind til første træning om 3-4 ugers tid. Og der er nok under 2 mdr til første kamp i nordic bet ligaen...

    Den der "strategi" fortjener ja ikke navnet, det var ikke mere end en udformuleret målsætning. Skift "Top 6" med "oprykning" og så har vi det... ;-)

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Det er muligt. Men i den situation vi står forventer en krisesamtale efter den anden. Der er så mange spørgsmål om truppen og kun lidt tid at klare det og sætte et konkurrencedygtigt hold tilsammen. Hvem bliver? Hvem kommer tilbage fra lejeophold? Der skal srbejdes med højtryk og han står i en position hvor krisetid dræber fritid.
    mon dog de først lige er begyndt med de samtaler? Uanset hvordan det var gået i går så har der jo skullet laves et grundigt arbejde for at finde ud af hvad der er gået galt, hvad der skal rettes op på (eller hvem man vil smide under bussen og give skylden)

    ALT er oppe i luften lige pt, og megen dårligdom der skal rettes op på. Men vil altså ikke lægge FOR meget i at han er ude og se sin søn spille bold.

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Jo, det gør han. Har BW ikke også selv en gang imellem trænet dem ?
    Jo, det mener jeg også at have hørt.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Ikke alene et ledigt standpunkt, men også et ballsy et af slagsen og det giver altid pluspoint herfra.

    For mig er det tydeligt at der slet ikke er den ro omkring OB som skal til for at lykkedes med nogle af de planer man bliver ved med at søsætte.

    Derfor tror jeg også at det kan blive en positiv ting for OB at rykke ned. Der skal simpelthen noget ro på.

    så kan OB håbe på at de kan lykkedes med at udvikle en spillestil der er lidt mere i tråd med udviklingen i fodbold og som indeholder mere end "ild i øjnene og knaldhårde tacklinger".

    Og så måske et revurderet syn på OB som en mindre regional klub i en liga der domineres af efterhånden internationale klubber, som skal være glad de år hvor de så kan spille med.

    Og så forhåbentligt fokus på de basale ting i forhold til at drive en fodboldklub, faciliteter og setup etc.

    At afskedige alt og alle kan ihvertfald hurtigt bare være mere kaos. Hmm.
    problemet er jo bare at der næppe kommer ro på.

    Selv om jeg godt kan se BW fortsætte så er mine penge nok på at han er fortid om et par dage. Hvad med trænerteamet? Truppen - der er allerede mange vi ved smutter, mange vi gerne vil af med og sikkert en del der vil være interesse for. Så der skal mange ind og ud.

    Strategien må man vel efterhånden også erkende er død - så der skal laves en ny....

    Og man skal stadig præsterer - målet SKAL være at rykke op år 1....så hvor tid er der lige til at udvikle ny spillestil?

    Der er SÅ meget uro om klubben nu...og tænker truppen (hvordan den end ser ud) møder ind til første træning om 3-4 ugers tid. Og der er nok under 2 mdr til første kamp i nordic bet ligaen...


    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

    Spiller hans søn ikke der? Som sportsdirektør har man også fri og han har nok også sin telefon med. Så det tror jeg ikke at man kan konkludere noget ud fra overhovedet.
    Det er muligt. Men i den situation vi står forventer en krisesamtale efter den anden. Der er så mange spørgsmål om truppen og kun lidt tid at klare det og sætte et konkurrencedygtigt hold tilsammen. Hvem bliver? Hvem kommer tilbage fra lejeophold? Der skal srbejdes med højtryk og han står i en position hvor krisetid dræber fritid.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

    Spiller hans søn ikke der? Som sportsdirektør har man også fri og han har nok også sin telefon med. Så det tror jeg ikke at man kan konkludere noget ud fra overhovedet.
    Jo, det gør han. Har BW ikke også selv en gang imellem trænet dem ?

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    I følge det her opslag på Facebook er BW i Nyborg for at se U10:
    https://www.facebook.com/share/p/zcxd33Sf6ws5ccLJ/
    Hvis det er rigtigt så kan det vel kun betyde han er fortid i klubben? Som ansvarlig sportsdirektør skulle han have alt for travlt på kontoret i den situation vi står i om at følge børnene til Nyborg.
    Spiller hans søn ikke der? Som sportsdirektør har man også fri og han har nok også sin telefon med. Så det tror jeg ikke at man kan konkludere noget ud fra overhovedet.

    Leave a comment:


  • Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    Köhler køber jeg. Helander syntes jeg har forsøgt - er bare faldet vildt meget i niveau.

    Charly har jo i al sin tid i OB været enormt svingende i sine præstationer, så der vil jeg læne mere i retning af den forklaring...at han desværre fortsat er for ustabil.
    Den køber jeg også. Nu blev han bare nævnt sammen med de to andre. Men han har jo trods alt været markant ringer end i efteråret.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    I følge det her opslag på Facebook er BW i Nyborg for at se U10:
    https://www.facebook.com/share/p/zcxd33Sf6ws5ccLJ/
    Hvis det er rigtigt så kan det vel kun betyde han er fortid i klubben? Som ansvarlig sportsdirektør skulle han have alt for travlt på kontoret i den situation vi står i om at følge børnene til Nyborg.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
    Jeg tager lige er nogenlunde ledigt standpunkt her..
    Jeg hælder til at beholde Wesstrøm. Han har jo trods alt noget fodboldforstand og rutine. At han så har ramt helt vildt forbi med alt for mange spillere er nok ikke så mærkeligt - det gør alle klubber og Thorborg blander sig alt for meget i disse beslutninger. Jeg synes også at BW indikerer her, at han ikke har haft frie tøjler til at bestemme om de tre pågældende spillere skulle sælges eller ej.
    Det er vel også en offentlig hemmelighed at Bjørn ville ansætte Niels Frederiksen eller en anden afprøvet træner, men at Thorborg valgte Krogh fordi han var billigst…
    Vi var i mine øjne aldrig rykket ned med en proven træner (heller ikke med Alm). SK er supersympatisk, men har begået alt for mange begynderfejl.
    Ikke alene et ledigt standpunkt, men også et ballsy et af slagsen og det giver altid pluspoint herfra.

    For mig er det tydeligt at der slet ikke er den ro omkring OB som skal til for at lykkedes med nogle af de planer man bliver ved med at søsætte.

    Derfor tror jeg også at det kan blive en positiv ting for OB at rykke ned. Der skal simpelthen noget ro på.

    så kan OB håbe på at de kan lykkedes med at udvikle en spillestil der er lidt mere i tråd med udviklingen i fodbold og som indeholder mere end "ild i øjnene og knaldhårde tacklinger".

    Og så måske et revurderet syn på OB som en mindre regional klub i en liga der domineres af efterhånden internationale klubber, som skal være glad de år hvor de så kan spille med.

    Og så forhåbentligt fokus på de basale ting i forhold til at drive en fodboldklub, faciliteter og setup etc.

    At afskedige alt og alle kan ihvertfald hurtigt bare være mere kaos. Hmm.

    Leave a comment:

Working...
X