Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Randers, AGF. Kom selv med flere.
    Ja… orker det ikke. Tænkte bare det må være en del kampe efterhånden.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

      Kan det tænkes det er hans chef der har presset på for ikke at ændre.
      I så fald er han da verdens største cheftræner vatpik, hvis han lader sig diktere omkring det.

      Comment


        Så er sæsonen slut, så nu vil jeg tillade mig at dele, hvad jeg har hørt angående Kôhler-sagen. Tag det som I vil :) Sven går til SK op til Vejle-kampen og fortæller, at han har en stor kontrakt på plads med en større unavngiven klub. Kontrakten er dog betinget af, at han kan skifte på en fri transfer. Så han siger, at han håber OB rykker ned, da han så kan ophæve sin kontrakt kvit og frit.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
          Så er sæsonen slut, så nu vil jeg tillade mig at dele, hvad jeg har hørt angående Kôhler-sagen. Tag det som I vil :) Sven går til SK op til Vejle-kampen og fortæller, at han har en stor kontrakt på plads med en større unavngiven klub. Kontrakten er dog betinget af, at han kan skifte på en fri transfer. Så han siger, at han håber OB rykker ned, da han så kan ophæve sin kontrakt kvit og frit.
          Hvor sikker er det?
          Han løb i hvert fald rund i Ådalen smilende i de sidste dage...
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
            Så er sæsonen slut, så nu vil jeg tillade mig at dele, hvad jeg har hørt angående Kôhler-sagen. Tag det som I vil :) Sven går til SK op til Vejle-kampen og fortæller, at han har en stor kontrakt på plads med en større unavngiven klub. Kontrakten er dog betinget af, at han kan skifte på en fri transfer. Så han siger, at han håber OB rykker ned, da han så kan ophæve sin kontrakt kvit og frit.
            Har hørt langt henad vejen det samme. Den historie jeg har hørt går på, at Köhler siger til SK, at han ikke vil spille mere, da han ikke føler det er i hans egen interesse. Og at han i øvrigt har stor antipati overfor BW.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
              Så er sæsonen slut, så nu vil jeg tillade mig at dele, hvad jeg har hørt angående Kôhler-sagen. Tag det som I vil :) Sven går til SK op til Vejle-kampen og fortæller, at han har en stor kontrakt på plads med en større unavngiven klub. Kontrakten er dog betinget af, at han kan skifte på en fri transfer. Så han siger, at han håber OB rykker ned, da han så kan ophæve sin kontrakt kvit og frit.
              Hvis det er sandt, så håber jeg at nogen pifter dækkene på hans BMW. Men det kan jeg umuligt tro. Det ville være det mest uprofessionelle, jeg nogensinde har hørt om. Det er i så fald en god historie at bringe videre til fans i hans nye klub. Derfor tror jeg ikke på det. For det er karriereselvmord.
              Sorrig og glæde de vandre til hobe,
              lykke, ulykke de gange på rad,
              medgang og modgang hinanden tilråbe,
              solskin og skyer de følges og ad.
              Jorderigs guld
              er prægtig muld,
              Himlen er ene af salighed fuld.
              - Kingo, 1681

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
                Så er sæsonen slut, så nu vil jeg tillade mig at dele, hvad jeg har hørt angående Kôhler-sagen. Tag det som I vil :) Sven går til SK op til Vejle-kampen og fortæller, at han har en stor kontrakt på plads med en større unavngiven klub. Kontrakten er dog betinget af, at han kan skifte på en fri transfer. Så han siger, at han håber OB rykker ned, da han så kan ophæve sin kontrakt kvit og frit.
                Giver ingen mening for mig.
                Dels er det jo ikke lovligt bare at lave aftaler med spillere uden om klubben, i dette tilfælde udenom OB.
                Det lyder også fuldstændig vanvittigt, at han virkelig skulle stå og sige han håber OB rykker ned.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Alle forbehold for at det er et rygte - hvor er moderne fodbold bare en rædderlig størrelse efterhånden.

                  Arbejdsvægring er et område, hvor klubberne bør være stillet bedre rent juridisk.

                  Comment


                    https://www.bt.dk/fodbold/ekstern-un...tastrofesaeson

                    20 mill smidt direkte i lokummet i vinter .

                    Kræver det virkelig en intern undersøgelse at se hvad der er galt?

                    “- Opdraget til evalueringen er, at alt skal undersøges, så ingen er fritaget, siger Enrico Augustinus til Viaplay​”


                    Ja så bliver der vasket hænder i næste uge.
                    Ingen med undtagelse af dem som har det overordnede ansvar går fri..
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
                      Så er sæsonen slut, så nu vil jeg tillade mig at dele, hvad jeg har hørt angående Kôhler-sagen. Tag det som I vil :) Sven går til SK op til Vejle-kampen og fortæller, at han har en stor kontrakt på plads med en større unavngiven klub. Kontrakten er dog betinget af, at han kan skifte på en fri transfer. Så han siger, at han håber OB rykker ned, da han så kan ophæve sin kontrakt kvit og frit.
                      Man kan i hvert fald sige, at i bagklogskabens klare lys, så skulle både Helander og Köhler være solgt. Spillere der får tilbud fra højere hylder, men får nej,er sjældent motiverede.

                      jeg forstod dog godt klubben sagde nej i vinters i det håb, at OB overlevede.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        https://www.bt.dk/fodbold/ekstern-un...tastrofesaeson

                        20 mill smidt direkte i lokummet i vinter .

                        Kræver det virkelig en intern undersøgelse at se hvad der er galt?

                        “- Opdraget til evalueringen er, at alt skal undersøges, så ingen er fritaget, siger Enrico Augustinus til Viaplay​”


                        Ja så bliver der vasket hænder i næste uge.
                        Ingen med undtagelse af dem som har det overordnede ansvar går fri..
                        Bojang, Gomez og Myhra.

                        Det var jo nok den slags pengene skulle have været brugt på i sommer... men voldsomt at brænde 20 store af i et vintervindue.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg

                          Man kan i hvert fald sige, at i bagklogskabens klare lys, så skulle både Helander og Köhler være solgt. Spillere der får tilbud fra højere hylder, men får nej,er sjældent motiverede.

                          jeg forstod dog godt klubben sagde nej i vinters i det håb, at OB overlevede.
                          Det er så lidt "sjovt" at man brugte netop det modsatte som grunden til at man solgte Sabbi og Jebali og vel til dels også Frøkjær. At man ikke ville risikere at stå med utilfredse spillere....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg

                            Det er så lidt "sjovt" at man brugte netop det modsatte som grunden til at man solgte Sabbi og Jebali og vel til dels også Frøkjær. At man ikke ville risikere at stå med utilfredse spillere....
                            Forskellen er så bare den, at Helander og Kohler på det nærmeste kun lige var kommet til klubben. Sidstnævnte havde ikke engang været her i 5 måneder. Ved sgu ikke hvad fanden de regnede med.

                            Må de rådne op på bænken resten af deres karriere!!!!
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                              Forskellen er så bare den, at Helander og Kohler på det nærmeste kun lige var kommet til klubben. Sidstnævnte havde ikke engang været her i 5 måneder. Ved sgu ikke hvad fanden de regnede med.

                              Må de rådne op på bænken resten af deres karriere!!!!
                              På den anden side, kunne man også argumentere for, at BW havde fundet to scoops og kunne have scoret - ja, hvad var der snak om 7 mill for Helander og hvad mon buddet var fra Bundesligaen for Köhler ?

                              (https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-meget-skuffet)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg

                                På den anden side, kunne man også argumentere for, at BW havde fundet to scoops og kunne have scoret - ja, hvad var der snak om 7 mill for Helander og hvad mon buddet var fra Bundesligaen for Köhler ?

                                (https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-meget-skuffet)
                                nej nej - det var det der var snak om OB ville have. Det var et markant mindre beløb

                                Comment

                                Working...
                                X