Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Nej. I min verden har kadrii slet ikke forudsætningerne for en cm.
    han skal spille angriber i et 2-mands angreb eller kant i et 3-mands angreb.
    Hans presspil er det bedste i truppen og det skal vi bruge. Også til at få de andre med.
    Men vi kan vel ikke bare have en angriber med fordi han presser godt, når han ikke rigtig levere offensivt.

    Jeg vil stadig men han med sin rutine og forudseendehed ville kunne dække en cm midt. Her kan han komme med i 2. presset og fortage dybdeløb som vi ikke har set i OB siden vi solgte CN.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg
      Nok ikke det rigtige tidspunkt, men kunne en erstatning på midtbane være Kadrii. Han har rutinen og viljen til at kæmpe og gøre hvad der skal til derinde. Så rykkes Manneh ned mere defensive som Ole spion flere gange har nævnt i SFÅ at der hvor man scoutede ham.
      Kadrii på midtbanen. Tja, det er sgu da en mulighed.
      Hvor god er Grubbe. Han har keglet rundt men har måske ikke fået nok spilletid til at kunne falde til. Som flere andre af de unge fra akademiet er han nu på 1. divisions niveau, men som flere af dem kan han måske løfte sig.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

        Kadrii på midtbanen. Tja, det er sgu da en mulighed.
        Hvor god er Grubbe. Han har keglet rundt men har måske ikke fået nok spilletid til at kunne falde til. Som flere andre af de unge fra akademiet er han nu på 1. divisions niveau, men som flere af dem kan han måske løfte sig.
        Ser egentlig mere Fenger (sammen med Manneh og Ejdum), men den gode optimale løsning findes ikke.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

          Men vi kan vel ikke bare have en angriber med fordi han presser godt, når han ikke rigtig levere offensivt.

          Jeg vil stadig men han med sin rutine og forudseendehed ville kunne dække en cm midt. Her kan han komme med i 2. presset og fortage dybdeløb som vi ikke har set i OB siden vi solgte CN.
          Hvad er at levere offensivt.? Ingen har vel leveret noget som helst positivt den seneste måneds tid.

          Det er rigtigt han ikke laver mange mål for tiden. Men jeg synes der er mere i rollen som angriber, som jeg synes bashkim besidder mere end målnæse - eksempelvis at skabe chancer og orkestrere vores presspil. Synes det fungerede rigtig fint i går, og vi vandt mange bolde fra Hvidovre på den konto.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

            Hvad er at levere offensivt.? Ingen har vel leveret noget som helst positivt den seneste måneds tid.

            Det er rigtigt han ikke laver mange mål for tiden. Men jeg synes der er mere i rollen som angriber, som jeg synes bashkim besidder mere end målnæse - eksempelvis at skabe chancer og orkestrere vores presspil. Synes det fungerede rigtig fint i går, og vi vandt mange bolde fra Hvidovre på den konto.
            Offensivt må vel være Luca i midten - han har da leveret ! - MF og BK på hver sin kant - centralt må så blive AM (def) Ejdum og RH, forsvar som mod Hvidovre - så få forandringer som muligt i min bog.

            Comment


              Helt på linje med Søren Krogh her: https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-er-noget-lort - og samtidg dybt forundret over, at det skulle tage så lang tid at bruge TT som en dedikeret ankermand. Jeg er helt overbevist om, at vi havde skrabet flere points sammen tidliger ei nedrykningsspillet med gårsdagens opstilling, men med motiverede Al-Haji og Köhler i spil til 8'erne (eller Al-Haji i spil til 10'eren).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                Ser egentlig mere Fenger (sammen med Manneh og Ejdum), men den gode optimale løsning findes ikke.
                Markus Jensen må være en mere oplagt mulighed med Manneh på 6'eren. Det var vel også som 8'er, han kom ind i går.

                Comment


                  Hvad med Juul-Sandberg?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg

                    Du er ironisk, ikke?
                    Nej, hvorfor

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Nej, hvorfor
                      Det, du citerede, er da så ukonkret, at man skulle tro, det var kommet ud af Ådalen.

                      Comment


                        Slotsager om overlevelse: Vores chancer er gode - OBstruktion

                        Comment


                          Jada.

                          Hvis OB vinder de sidste 2 kampe (og Lyngby taber de sidste to) ser det godt ud.

                          Men det gør vi nok ikke, når vi har Randers og Viborg.
                          Og Lyngby har Hvidovre i sidste kamp - så vi er sgu ude af overlevelses spillet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg

                            Det, du citerede, er da så ukonkret, at man skulle tro, det var kommet ud af Ådalen.
                            Jeg mener ikke du kan sammenligne de to klubber/situationer.

                            Desuden viser de da handling !

                            "”Vi skal i AGF satse efter at spille med i toppen af dansk fodbold hver eneste år. Det er den strategi, vi kører efter. Og derfor bliver der også fortsat investeret ganske kraftigt i udviklingen,” siger Lars Fournais og fremhæver udover spillertruppen og talentudviklingen investeringer i et nyt akademi og et nyt stadion.

                            Nøglen for AGF-ledelsen bliver at ramme den rette balance, så den ikke falder i samme fælde som tidligere, hvor klubben oversatsede og måtte hjælpes ud af problemerne af velvillige lokale pengefolk.

                            For det første handler dét om at have de rette folk, siger Lars Fournais. Kvalificerede, kompetente mennesker. I toppen skal de træffe de rigtige beslutninger, og hele vejen ned gennem organisationen skal scouts finde de rigtige spillere, og ungdomstrænerne skal udvikle talenterne.​"


                            "
                            ”Vores ejerskab er ikke en begrænsning for, at vi kan nå vores strategiske mål. Tværtimod så er det en styrke,” siger Lars Fournais.

                            AGF har over 10.000 aktionærer, men de 10 største ejer mellem 70 og 80 procent af aktierne. De fire eneste med over fem procent er ejendomsinvestoren Hans Vestergaard (lige under 25 %), korn- og foder-millionæren Kim Larsen (15 %), ejendomsinvestor Henning Norup (5,5 procent) og Jens Ole Suhr, endnu en ejendomsinvestor (5 procent). Resten af de 10 største ejer mellem to og fem procent.​"



                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-milliardaerer
                            Last edited by Online; 17-05-2024, 20:54.

                            Comment


                              Lidt af en udtalelse, når vi ikke kan afgøre det selv, og Lyngby har to chancer for selv at afgøre det.
                              Og så er det da godt, at sejren i Hvidovre har givet selvtillid, det har vi haft brug for længe. Men sejren kom altså mod et hold der allerede er rykket ud, og som sæsonen igennem har været rækkens svageste.

                              Comment


                                Måske har der allerede været et link til en god analyse i Tipsbladet (bedre end bold.dk nu).
                                https://www.tipsbladet.dk/blog/troel...-ob-i-livsfare

                                Comment

                                Working...
                                X