Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Spændende om Charly kan tage selvtilliden med ind på banen i rigtige kampe. Der skal selvf. nok ske fremskridt på mange felter, men jeg tror nu stadig at når det rigtigt gælder så vil de mange nye blive udfordret og misforståelser kan lettere opstå hvis man ikke er helt fortrolig med løbemønstre osv. Slots - ja den Slots bliver muligvis en af sæsonens og ligaens store overraskelser. Hvis han fortsætter sin rivende udvikling har vi ham kun på lånt tid, og forhåbentlig med en orn'li syg mønt i kassen når han skal videre fra Ådalens trygge rammer.
    Man har heldigvis stadig over 3 uger til at træne det i. Nok også derfor bruger så meget tid på 11 mod 11. De bruger mere tid hver dag i opstarten end de gjorde dagen før en kamp sidste sæson som oftest er den dag hvor du bruger mest tid. Det virker sådan ihverfald uden jeg har taget tid på det

Han bliver rigtig rigtig dyr. Jeg har hørt et prislag. Og det tvivler jeg på nogen vil betale pt. Jeg er sikker på at der kommer bud i dette vindue. Men om de er SÅ høje tvivler jeg på. Vil også helst beholde ham et stykke tid

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Med så mange nye spillere i startopstillingen som det godt kunne ligne vi kan komme til at stille med i første kamp, giver det klart mening at holde fast i en spiller som Frø. Der netop kender systemet og spillede et godt forår. Jeg tænker han skal være markant bedre end Frø for at tage pladsen.

Der er også noget signalværdi overfor Frøkjær og andre. I SFÅs seneste interview gav han lidt udtryk for en frustration over at blive rykket meget rundt. Nu har han haft en god halvsæson på hans favoritposition. Ville i mine øjne være dårlig ledelse at rykke ham væk fra pladsen efter kun tre træningsdage - til fordel for en spiller, der endnu ikke rigtigt har vist noget på seniorniveau. Så går man ind og puster lidt rigeligt til den del af truphierakiet, der resterer.

Han må spille sig på via præstationer i kampene. Og han kan vel også være i spil til en af pladserne på kanterne på samme måde som Frø er det.
      Så bliver det på venstre kant hvor Charly spiller nu. Kunne jeg nu også godt se. Men han træner kun inde centralt pt

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Så bliver det på venstre kant hvor Charly spiller nu. Kunne jeg nu også godt se. Men han træner kun inde centralt pt
        Tror også det er der han er tiltænkt. På samme måde som Frøkjær. Vi vil tydeligvis gerne spille hurtige kanter, men nogle gange giver man jo lidt afkald på idealet for at gå de bedste spillere på banen. Eller evt. for at få noget mere fysik/defensiv tyngde ind på pladsen.

Comment

Man har heldigvis stadig over 3 uger til at træne det i. Nok også derfor bruger så meget tid på 11 mod 11. De bruger mere tid hver dag i opstarten end de gjorde dagen før en kamp sidste sæson som oftest er den dag hvor du bruger mest tid. Det virker sådan ihverfald uden jeg har taget tid på det

Han bliver rigtig rigtig dyr. Jeg har hørt et prislag. Og det tvivler jeg på nogen vil betale pt. Jeg er sikker på at der kommer bud i dette vindue. Men om de er SÅ høje tvivler jeg på. Vil også helst beholde ham et stykke tid
          BW har jo lagt stilen og sagt hvad det koster hvis der er nogen der ønsker st handle i “butikken” i forb. med Minteh salget. Jeg gætter på at hvis Slots underskriver en længere aftale til nytår så kommer vi til at nærme os et trecifret millionbeløb.
          Last edited by manner; 30-06-2023, 15:29.
          Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Der er faktisk 2 i næste uge Fredericia på tirsdag i Ådalen og Viborg søndag på stadion
            Og begge bliver streamet - i samarbejde med SFÅ.
            Hvor er det dog dejligt at man sådan kan hjælpe hinanden

Comment

BW har jo lagt stilen og sagt hvad det koster hvis der er nogen der ønsker st handle i “butikken” i forb. med Minteh salget. Jeg gætter på at hvis Slots underskriver en længere aftale til nytår så kommer vi til at nærme os et trecifret millionbeløb.
              Det bliver ihverfald tæt på superliga rekord for en teenager. Men tror ikke på nogen vil betale så meget. Endnu

Comment

Det bliver ihverfald tæt på superliga rekord for en teenager. Men tror ikke på nogen vil betale så meget. Endnu
                De tal kender jeg ikke mit gæt er udenlukkende “Got feelings” baseret på alder, talent og præstation. De tal du høre er det bare “talk off the town” eller er det noget fu snuser op fra klubmennesker. Jeg er helt på det rene med st du selvf. ikke kan nævne tal eller personer.
                Believe OB

Comment

De tal kender jeg ikke mit gæt er udenlukkende “Got feelings” baseret på alder, talent og præstation. De tal du høre er det bare “talk off the town” eller er det noget fu snuser op fra klubmennesker. Jeg er helt på det rene med st du selvf. ikke kan nævne tal eller personer.
                  Et sted i mellem vel

Comment

Kamaldeen holder vel rekorden, ikke? Det ville godt nok være flot, hvis OB kan nærme sig det beløb. Slotsager er selvfølgelig virkelig god, og jeg håber, han får lov til at vise sig yderligere frem for førsteholdet.

Comment

Oprindeligt indsendt af BoBoBaBa Se indlæg

Kamaldeen holder vel rekorden, ikke? Det ville godt nok være flot, hvis OB kan nærme sig det beløb. Slotsager er selvfølgelig virkelig god, og jeg håber, han får lov til at vise sig yderligere frem for førsteholdet.
                      Ja okay… Mente han var 20 da han blev solgt. Så højt bliver det ikke. Slet ikke. Han var så også offensiv spiller.

Hvad er egentligt det dyreste salg nogensinde for en centerback i Danmark? Er det stadig Agger for 60 mill?

Comment

Et sted i mellem vel
                        min pm er selvf. åben .. hvis du forstår sådan en lille en. Det bliver naturligvis mellem os

Believe OB

Comment

Ja okay… Mente han var 20 da han blev solgt. Så højt bliver det ikke. Slet ikke. Han var så også offensiv spiller.

Hvad er egentligt det dyreste salg nogensinde for en centerback i Danmark? Er det stadig Agger for 60 mill?
                          Diomande fra FCM må næsten være den dyreste, tænker jeg.

Comment

Jeg kørte selvfølgelig ud på stadion og så den “hemmelige” træning..

Idag lignede det A mod B. Det kan selvfølgelig nå at ændre sig. Men A hold var

Martin Hansen
                            Owusu Sauli Slots Aske
                            Sven Manneh
                            Charly Frø Sabbi
                            Turay

Men de spillede opspilsøvelser og systemer på lille bane så det er svært at vurdere noget så tidligt.

Men min holdning ændrede sig ikke idag hellere. Charly er on fire og Rami kan de sygeste ting.
                            Man kan godt se de andre har kvalitet men de er ikke inde i mønstre og spillestil kan man tydeligt se. Specielt Sauli og Sven i opspillet helt nede fra. Der mangler en del. Men vi håber det kommer. Og Slotsager er stadig bare fantastisk på en fodbold bane. Han overstråler de fleste defensivt uden problemer
                            Så har de åbenbart set rigtig ift Charly vs Breum. Positivt med udviklingen over en bred kam lige for tiden. Det virker til der bliver truffet rigtig mange gode valg.
                            Jeg tror det lange seje træk Bjørn Wesstrøm startede på så småt begynder at kaste resultater af sig.
                            Alt bliver planlagt ned i detaljen, hvor det førhen virkede meget tilfældigt.
                            Håber holdet er klar til at vise resultater fra 1.runde.

Comment

Oprindeligt indsendt af BoBoBaBa Se indlæg

Diomande fra FCM må næsten være den dyreste, tænker jeg.
                              Ja uden at have spillet i superligaen. Hvorfor skulle vi sælge meget billigere? Var det ikke 75-90 mill de fik?
                              Han er faktisk også på GB listen. Mener bare det er lavere end Slots

Comment

Ja uden at have spillet i superligaen. Hvorfor skulle vi sælge meget billigere? Var det ikke 75-90 mill de fik?
                                Han er faktisk også på GB listen. Mener bare det er lavere end Slots
                                Jeg mener, beløbet kan løbe op i de 90-100 millioner, ja. Hvis OB kan nærme sig det med Slotsager, vil det stadig være virkelig flot. Hvordan klarer han sig til træning? Er det ham, der dirigerer rundt med de andre?

Comment

Working...
                                X