Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCM-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Hvad er der med Mustafic. Hvorfor han ikke med fra start?

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

      Det kan jeg sagtens følge, samtidig har BW også bare gjort det klart at der nok kommer til at være flere afgange end tilgange da truppen skal slankes og i det lys virker det nok lidt voldsomt med 5 CF’ere til 2 pladser. Men altså klart, har man kun 1-2 kampklare stoppere og ingen andre spillere i truppen der umiddelbart kan vikariere som Tverskov og Jørgen eksempelvis har gjort det, så er man naturligvis nødsaget til at handle.
      Man vil jo kun have 5 indtil sidst i vinduet. Er vi et sted hvor alle er mere eller mindre klar må Vestergaard jo på leje igen. Tror også han ville have godt af et år i 1.Div

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
        Hvad er der med Mustafic. Hvorfor han ikke med fra start?
        Tja. Alm må jo syntes at han er bagerst i køen pt. Lidt bekymrende..

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
          Hvad er der med Mustafic. Hvorfor han ikke med fra start?
          Hvis jeg var Mustafic i denne situation vil jeg være rasende.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

            Hvis jeg var Mustafic i denne situation vil jeg være rasende.
            Over hvad? Han har ikke imponeret, og Alm vurderer ham vel bare helt nøgternt ikke god nok.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Over hvad? Han har ikke imponeret, og Alm vurderer ham vel bare helt nøgternt ikke god nok.
              Jeg synes nu han har imponeret og gjort hvad man kan forvente.

              Jeg tænker rasende over Thranderson for lov at spille en så vigtig kamp som drejer sig om hvad der sker næse sæspn

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                Jeg synes nu han har imponeret og gjort hvad man kan forvente.

                Jeg tænker rasende over Thranderson for lov at spille en så vigtig kamp som drejer sig om hvad der sker næse sæspn
                Jeg forstår nu heller ikke rigtigt dispositionen, men det er jo det fascinerende i dynamikken mellem trænere og sportschef. Alm vil jo altid stille med det hold som han anser for det bedste til opgaven der venter. Hvis jeg var Mustafic ville jeg være bekymret.

                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Jeg forstår nu heller ikke rigtigt dispositionen, men det er jo det fascinerende i dynamikken mellem trænere og sportschef. Alm vil jo altid stille med det hold som han anser for det bedste til opgaven der venter. Hvis jeg var Mustafic ville jeg være bekymret.
                  Alm er rimelig kold omkring det her med udløb osv. Han stiller med dem han mener er bedst hver gang virker det til. Jeg synes Mustafic har værktøjer med større perspektiver end Aron, men han ligner ikke en spiller endnu, som rent fysisk kan udfylde pladsen på en af de to centrale midtbanepositioner. Jeg synes han har hængt for meget efter i perioder uden bold, så der skal arbejdes på at få ham i fysisk superligaform. Derudover er Aron jo bare en vinder man kan stole på i sådan en kamp her. Han vil arbejde til blodet sprøjter og det er jo altid værdifuldt i de her "finaler".

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Alm er rimelig kold omkring det her med udløb osv. Han stiller med dem han mener er bedst hver gang virker det til. Jeg synes Mustafic har værktøjer med større perspektiver end Aron, men han ligner ikke en spiller endnu, som rent fysisk kan udfylde pladsen på en af de to centrale midtbanepositioner. Jeg synes han har hængt for meget efter i perioder uden bold, så der skal arbejdes på at få ham i fysisk superligaform. Derudover er Aron jo bare en vinder man kan stole på i sådan en kamp her. Han vil arbejde til blodet sprøjter og det er jo altid værdifuldt i de her "finaler".
                    Sådan må det jo også være, og jeg er da også sikker på at Alm har gjort sig nogle grundige overvejelser, vurderet fordele og ulemper og fundet at mulighederne er bedst med Aron af de samme grunde som du remser op. Det ændrer dog ikke på at hvis jeg var Mustafic ville jeg være bekymret ved udsigten til at der skal indlemmes en mere i truppen til den position.

                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #55
                      Noah Lassen fra Akademiet udtaget han er kun lige fyldt 16

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Noah Lassen fra Akademiet udtaget han er kun lige fyldt 16
                        Hvis du er god nok, er du gammel nok

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Alm er rimelig kold omkring det her med udløb osv. Han stiller med dem han mener er bedst hver gang virker det til. Jeg synes Mustafic har værktøjer med større perspektiver end Aron, men han ligner ikke en spiller endnu, som rent fysisk kan udfylde pladsen på en af de to centrale midtbanepositioner. Jeg synes han har hængt for meget efter i perioder uden bold, så der skal arbejdes på at få ham i fysisk superligaform. Derudover er Aron jo bare en vinder man kan stole på i sådan en kamp her. Han vil arbejde til blodet sprøjter og det er jo altid værdifuldt i de her "finaler".
                          Og det synes jeg faktisk er en stor styrke i Alms ledelse. Udover at det er det eneste rigtige at spille med den man vurderer er bedst på dagen, så er det også et klart signal til spillere at man ikke bare får spilletid foræret - man skal være den bedste og gøre sig fortjent til den. Yderligere, så giver det også noget for Bjørn at tænke over ift. hvilke pladser der kræver forstrækning

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                            Og det synes jeg faktisk er en stor styrke i Alms ledelse. Udover at det er det eneste rigtige at spille med den man vurderer er bedst på dagen, så er det også et klart signal til spillere at man ikke bare får spilletid foræret - man skal være den bedste og gøre sig fortjent til den. Yderligere, så giver det også noget for Bjørn at tænke over ift. hvilke pladser der kræver forstrækning
                            Jeg håber bestemt ikke BW leder efter skadede spillere

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Jeg håber bestemt ikke BW leder efter skadede spillere
                              Hahaha

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Noah Lassen fra Akademiet udtaget han er kun lige fyldt 16
                                Fedt! Nogle, der kan sige et par ord om knægten?

                                Comment

                                Working...
                                X