Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCM-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt FCM-OB

    Der forventes udsolgt allerede i morgen tidlig på udebaneafsnittet... Hvis i skal afsted med os andre så er det om at bestille NU!
    siden 1887

    #2
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Der forventes udsolgt allerede i morgen tidlig på udebaneafsnittet... Hvis i skal afsted med os andre så er det om at bestille NU!
    Ligner der allerede er udsolgt
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #3
      Gud hvor jeg håber at Ivan eller Bjørn når at blive klar

      Comment


        #4
        Jeg har lige købt nogle stykker. Så der er ikke udsolgt endnu

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg har lige købt nogle stykker. Så der er ikke udsolgt endnu
          Okay.. loggede bare hurtigt på i morges, og der var udebane afsnittet ikke tilgængeligt.
          Det kan være sidens administrator var ude og malke, så den bare var pauset
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Okay.. loggede bare hurtigt på i morges, og der var udebane afsnittet ikke tilgængeligt.
            Det kan være sidens administrator var ude og malke, så den bare var pauset

            Comment


              #7
              Jeg var kort forbi Ådalen tidligere i dag.

              Af hvad jeg kunne se så gik Slotsager ind fra træningen efter hvad der lignede et slag omkring knæet.

              Er der nogen der kender omfanget eller som selv var tilstede?

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Vo Dich Se indlæg
                Jeg var kort forbi Ådalen tidligere i dag.

                Af hvad jeg kunne se så gik Slotsager ind fra træningen efter hvad der lignede et slag omkring knæet.

                Er der nogen der kender omfanget eller som selv var tilstede?
                Åh nej. Så må Jørgen bare dække begge centrale pladser

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                  Åh nej. Så må Jørgen bare dække begge centrale pladser
                  Han kan jo spille begge pladser. Så er der stadig en kontrakt i overskud til hvis han også skal dække venstreback også..

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Han kan jo spille begge pladser. Så er der stadig en kontrakt i overskud til hvis han også skal dække venstreback også..
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Vo Dich Se indlæg
                      Jeg var kort forbi Ådalen tidligere i dag.

                      Af hvad jeg kunne se så gik Slotsager ind fra træningen efter hvad der lignede et slag omkring knæet.

                      Er der nogen der kender omfanget eller som selv var tilstede?
                      FS/SF har intet om det i avisen i dag så jeg tror helt klart Slots er klar til kampen.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #12
                        Nogle der ved om Slotsager er med til træningen i dag? Krydser fandme fingre for han ikke er skadet, ham kan vi sgu ikke undvære i herning!!
                        siden 1887

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                          Nogle der ved om Slotsager er med til træningen i dag? Krydser fandme fingre for han ikke er skadet, ham kan vi sgu ikke undvære i herning!!
                          Han var med, ikke da de skulle sprinte, men ellers med i resten. Han havde noget Tape på baglåret, men han så ikke skadet ud. Til gengæld, så trænede Skjelvik og Minteh for sig selv. Minteh lignede ikke en som var klar.

                          Comment


                            #14
                            Spændende om man tager Tverskov ned hvis både Bjørn,Ivan og Skjelvik er ude til lørdag

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Spændende om man tager Tverskov ned hvis både Bjørn,Ivan og Skjelvik er ude til lørdag
                              Ja eller om Omar får sin første starter?

                              Eller man henter McCoy op og giver ham en starter.

                              Comment

                              Working...
                              X