Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mohamed Buya Turay

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Fremstår yderst sympatisk!
    Sympatisk og ydmyg... har en rigtig god fornemmelse med ham

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Sympatisk og ydmyg... har en rigtig god fornemmelse med ham
      Med hans CV og det faktum han har være uden kontrakt siden marts, hvad tror I så sådan en spiller som Turay får i løn?

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

        Med hans CV og det faktum han har være uden kontrakt siden marts, hvad tror I så sådan en spiller som Turay får i løn?
        Ifølge stemmer fra Ådalen så får han meget i løn faktisk så meget at vi kun havde råd til en 2 års kontrakt

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
          Rigtig fin video om Buyas første dag i klubben: https://twitter.com/Odense_Boldklub/...021702146?s=20
          Lyder som en rigtig god fyr, meget sympatisk. Og det er bare meget fedt at han taler ikke kun om at ville score men ligeså om at lave assists i samme sætning.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

            Med hans CV og det faktum han har være uden kontrakt siden marts, hvad tror I så sådan en spiller som Turay får i løn?
            Mon ikke mellem 200.000,- til 300.000,-

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

              Ifølge stemmer fra Ådalen så får han meget i løn faktisk så meget at vi kun havde råd til en 2 års kontrakt
              Jeg tænker 200.000-250.000. Så er han på forskerordning. Det hjælper også

              Comment


                #82
                Tror sgu han spiser det samme til morgenmad som Minteh

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...skabet-og-i-cl

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Tror sgu han spiser det samme til morgenmad som Minteh

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...skabet-og-i-cl
                  Dejligt med ambitioner

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Tror sgu han spiser det samme til morgenmad som Minteh

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...skabet-og-i-cl
                    Skøn Mintehlitet!

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg

                      Skøn Mintehlitet!

                      Comment


                        #86
                        Jeg er sgu` lidt tvetydig i forhold til sådan en udmelding. På den ene side er det jo skønt, at der kommer spillere til, der har ambitioner og tro på, at tingene kan lykkes. På den anden side kan en sådan udtalelse hurtigt give bagslag, han er altså kommet til en klub, der nærmest har patent på 8-pladsen, og der er således syv klubber, nogle med større budget andre med en gennem flere år afprøvet strategi, man skal overhale. Det havde været sjovere, hvis det var en spiller fra GF der havde udtalt dette.

                        Comment


                          #87
                          Jeg elsker udmeldingen og det faktum at spillerne ikke gider stille sig tilfredse med middelmådighed - personligt smitter sådan en "ild" fra spillerne af på mig. Jeg er helt på det rene med at man ikke skal stikke blår i øjnene, og jeg ved godt hvad vi i OB kommer fra, ligesom jeg godt ved at mesterskabet ikke er realistisk, men personligt synes jeg ikke at der er noget mere taberagtigt end at gå ud til en sæson med en ambition om at slutte i top 6. Det oser af middelmådighed og er kvælende for både min passion og mit engagement.

                          Comment


                            #88
                            Det er også virkelig fedt at der ikke står en eller anden anfører og prøver at lække låg på ham.

                            Vi skal have flere typer der mener at top 6 er en lorte målsætning, hvis top 6 er målet går man ikke efter at vinde hver eneste kamp, det kan jeg da regne ud :)

                            Comment


                              #89
                              Som gammel i gårde i OB-regi kan udsagnet selvfølgelig virke lidt komisk - omvendt er det nok lige præcis den slags, der er brug for i en klub og en trup, der er kørt fast i ævl om top-6 og de facto-placering som evig ~ 8er.

                              Comment


                                #90
                                Ambitioner er da fint, men hvis ikke det bliver fulgt op af seriøsitet i kampene, kommer det hurtigt til at se lidt dumt ud,

                                Så kære Turay - Følg venligst dine udtalelser op med nogle kasser.
                                Vi kunne godt bruge en Miti type

                                Comment

                                Working...
                                X