Warning: Undefined variable $cssClass in /var/www/html/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 38 Mohamed Buya Turay - Club OB's debatforum

Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mohamed Buya Turay

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Det er en helt anden løsning der kommer ifølge mine informationer. Især det med kommunen er interessant…..
    Fortæl fortæl.
    Vildt gæt: OB køber stadion af kommunen og overtager samtidig forpligtelser til renovering og vedligeholdelse. Financierer det ved at sælge og udleje kontor og butikslokaler i det opkøbte stadionområde.

Leave a comment:

• Magge
    replied

Der er intet at det du skriver som underbygger din påstand om, ledelsen (og det er vel i første NT) ikke reelt er interesseret i top 6. Det underbygger mere at den er en nærigrøv og endnu værre med dårlige evner til at ansætte dygtige folk til en fodboldklub. Da NT fattede det, fik han et rekrutteringsbureau til at finde BW og Alm. Ærgerligt at han var så lang tid om at forstå det.
    Det siger sgu da sig selv at de er interesseret i at komme i top 6 , hvor læser du lige at der er en påstand om det?
    Jeg syntes ikke de investerer nok i truppen, til at de kan melde ud at de har en målsætning som hedder top 4 i de gode år, og top 6 i dårlige år. Og jeg har ikke en opfattelse af en ledelse som er helvedes utilfredse med at målsætningerne glipper i over 90 % af sæsonerne.Som du selv skriver så var man helvedes længe om at drage konsekvens af JH’s manglende evner, samt at kigge rekruterings evnerne efter.

Om NT og ledelsen så ansætter Klopp eller Ancelotti , så bliver vi ikke en fast bestanddel at top 6 uden at der investeres i truppen. Det er jo forsøgt med KN ,og JM at hente et hot trænernavn.

So far er der intet der tyder på at BW har fået et budget som er væsentlig øget, og lige nu er alt håb knyttet op på er salg af Minteh som kom til OB via insisteren fra hans agent.

Da de præsenterede den nye strategi, ville det have været ganske gratis at komme med en målsætning
    som hed top 6 i 3 af de næste 5 sæsoner, fremfor at melde ud at den hedder top 6 hvert år. Det ville tage toppen af de unødige pres på en trup, som hvert år viser sig ikke god nok.

Iøvrigt så syntes jeg lidt Tver antyder at han har savnet ambitioner fra klubben.

Leave a comment:

• Faurskov
    replied
    Det er en helt anden løsning der kommer ifølge mine informationer. Især det med kommunen er interessant…..
    Er de blevet enige om renovering af stadion, for så giver det mening at vente, så entreprenør maskinerne ikke pløjer en ny Hybrid bane op.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Jeg hader på ingen måde NT, tværtimod har jeg også
    forsvaret ham flere gange. Jeg er fint tilfreds med NT, og værdsætter i høj grad den kvarte milliard han efterhånden har smidt i kassen.
    Når OSE/OB melder ud at deres ambition er top 4 i de gode år, og top 6 i dårlige år. Så er det ud fra den udmelding jeg giver min vurdering.

JH fik rigelig med tid til at opfylde den målsætning, den fejlede alle år, undtaget et. Der var ingen konsekvens fra ledelsen selvom enhver burde kunne se at JH ikke trak OB mod toppen, der var ej heller hævede budgetter, som kunne hjælpe målsætningen på vej.

Jeg vil stadig købe mine sæsonkort selv om målsætningen hed 6-8, det ville også fint harmonere
    med størrelsen på vores budget, bonussen ville være at troværdigheden ville blive styrket.

Det gav heller ikke mening at give Kent Nielsen 2 millioner i årsløn, og dermed gøre ham til 2-3 bedst betalte træner på daværende tidspunkt, og derefter hente Lasse Kryger ind som højre back, samt Jeppe Hansen i angrebet, hvis man virkelig mente at OB skulle være top 4-6. Du kan hive den dygtigste træner ind, men materialet han får at arbejde med skal også have en vis kvalitet, og som minimum skal der være en solid rygrad af klassespillere, som kan løfte truppen, og samtidig hjælpe med at de unge kan slå igennem, og der er råd til at de fejler.

Er det ved at være to år siden kommunen gav efter for klynkeriet i medierne over vores dårlige træningsbaner?
    Hvor var top 6 ambitionerne fra OB ved den lejlighed, kunne man måske have bidraget lidt selv, og fået anlagt en bedre træningsbane, så vi ikke allerede igen står med elendige forhold?

Der er i høj grad investeret i akademi og assistenter omkring både akademi og førsteholdet. Det glæder mig enormt, og jeg elsker når en af vores unge kommer i superligatruppen, og især når de får spilletid. Jeg mener så ikke det gavner de unge at ledelsen pålægger dem en lettere urealistisk målsætning. I flere år blev de unge sat i baggrunden, fordi Kløve, Lund og de andre lige skulle prøve at spille os i top 6, derefter lige skulle spille os 100% fri af nedrykningsfare. Kun i et tilfælde er målsætningen lykkedes.
    Der er stort set ingen unge markspillere som er lykkedes i OB siden Falk, det kan skyldes mange ting, jeg tror en tungtvejende grund er manglende investering i kvalitet i truppen.

Der er intet at det du skriver som underbygger din påstand om, ledelsen (og det er vel i første NT) ikke reelt er interesseret i top 6. Det underbygger mere at den er en nærigrøv og endnu værre med dårlige evner til at ansætte dygtige folk til en fodboldklub. Da NT fattede det, fik han et rekrutteringsbureau til at finde BW og Alm. Ærgerligt at han var så lang tid om at forstå det.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Nu er det langtfra alt jeg ved og hører. Så det kan bare være det er noget de går stille med dørene med. Men så vidt jeg ved så er pengene ikke fundet ved kommunen endnu.
    Så kræver det at OB/Thorborg punger ud selv. Og det har de bare ikke kotume med at gøre på Odense Stadion som de 100% ser som en kommunal opgave

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied

Lige præcis. Det stinker langt væk det her af dårlige undskyldninger
    Jo mere jeg tænker på det, jo mere har du ret.
    Føler bare OB var færdige med dårlige undskyldninger…

Leave a comment:

• claudes1
    replied

Der kommer ikke hybrid bane til sommer desværre. Det er jeg 99% sikker på
    Det gør der ikke. Men det gør der efter næste sæson. De få maskiner i verden der kan lave dem er der ekstremt meget rift om. Så der er sindsyg lang leveringstid.

Leave a comment:

• Superior
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Rigtig fint interview med BW om Turay og kabalen på 9'eren: https://obstemmer.dk/wesstrom-om-ny-...om-vi-mangler/
    Jeg giver gerne køb på dette interview, for jeg synes, som altid med BW, at han virker og fremstår ærlig og oprigtig.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Rigtig fint interview med BW om Turay og kabalen på 9'eren: https://obstemmer.dk/wesstrom-om-ny-...om-vi-mangler/
    Ja. Det lyder rigtig godt. Var først lidt delt i hensigt af den transfer men BW lyder virkelig overbevisende.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Lyder lidt underligt at FCM får lov til at starte med nogle udekampe fordi der er Heste-rally på deres bane, mens OB ikke får lov grundet anlæggelse af ny bane
    Lige præcis. Det stinker langt væk det her af dårlige undskyldninger

Leave a comment:

• Magge
    replied

Nu er det langtfra alt jeg ved og hører. Så det kan bare være det er noget de går stille med dørene med. Men så vidt jeg ved så er pengene ikke fundet ved kommunen endnu.
    Så kræver det at OB/Thorborg punger ud selv. Og det har de bare ikke kotume med at gøre på Odense Stadion som de 100% ser som en kommunal opgave
    Nu er jeg jo ikke Odenseaner, så udefra så ligner det at det er en evig lure-passen når OB og kommunen skal finde løsninger. Gør det sig også gældende i erhvervslivet, er kommunen også mere modpart, end medpart der når der skal forhandles/udvikles eller udstedes tilladelser?

Er der en eller anden form for gensidigt anstrengt forhold imellem OSE/OB og kommunen?

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Den officielle melding er at det ikke kan nåes inden SL starter op igen og man ikke har opnået tilladelse hos DBU til at starte med nogle udekampen

Om det er den rigtige forklaring ved jeg ikke
    Lyder lidt underligt at FCM får lov til at starte med nogle udekampe fordi der er Heste-rally på deres bane, mens OB ikke får lov grundet anlæggelse af ny bane

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Jojo - du har sikkert ret, men mener sagtens det kan være en grund.
    Der har helt sikkert været forhindringer. Men jeg føler mig nu stadig sikker i min sag

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied

Der er altså 2 måneder til…. I Århus gjorde man det på lidt over en måned. Du kan godt huske hvad fandens oldemor dødede af ikke?
    Jojo - du har sikkert ret, men mener sagtens det kan være en grund.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

jeg tror på at det er fordi der ikke er nok tid. Sæsonen starter d. 21-23 juli
    I øvrigt skriver Fyens også det er fordi der ikke er nok tid grundet EM i Tyskland - de plejer at have styr på det
    Der er altså 2 måneder til…. I Århus gjorde man det på lidt over en måned. Du kan godt huske hvad fandens oldemor dødede af ikke?

Leave a comment:

Working...
X