Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-ACH

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Tror jeg hælder til at Alm er træt af Mintehs attitude, og vil statuere et eksempel.
    Det er i hver fald den oplagte forklaring. Jeg synes måske bare ikke, det var så grelt i dag, men jeg har måske overset noget.

    Comment


      #32
      Er ikke på stadion. Øv. Men altså: Breum er altså ikke god nok endnu. Og Minteh tøsesur - eller burde jeg skrive pubertetsur. Og den store fra Horsens har lige scoret et mål hvor nogle stoppede med at spille fordi de troede der var offside. Sig Superligaen en gang til.....
      Nå. men vi skal kunne få point.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
        Alm er seriøst en berigelse for OB.
        En rigtig top træner
        Det bedste er at der er en mindre kamp til han er færdig i klubben

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
          Er ikke på stadion. Øv. Men altså: Breum er altså ikke god nok endnu. Og Minteh tøsesur - eller burde jeg skrive pubertetsur. Og den store fra Horsens har lige scoret et mål hvor nogle stoppede med at spille fordi de troede der var offside. Sig Superligaen en gang til.....
          Nå. men vi skal kunne få point.
          Jeg synes bestemt Breum er god nok, han kommer frem til mulighederne, modsat de andre.

          Også dejligt at se Charlie. God dynamik.

          Comment


            #35
            Og VAR igen igen. Nøj, hvor er jeg træt af det lort. Jeg er hamrende ligeglad med, om det gav straffe; jeg synes virkelig det er træls. Det er en hån imod betalende tilskuere på stadion og bryder op i flow. Det ender vel med, at fodbold bliver ligesom amerikansk fodbold med mere tid til pauser end spil - så er der også tid til flere reklamer. Gaaab.

            Comment


              #36
              Sabbi begynder at ligne en seriøs bejler til at blive solgt. Han har været rigtig god siden han kom tilbage fra skaden i efteråret.

              Comment


                #37
                Av av av. Det gør ondt at sige farvel til Tverskov

                Comment


                  #38
                  Fortjent sejr og et MEGET smukt mål af Frø og Sabbi.

                  Comment


                    #39
                    Så skal man håbe på at Silkeborg kan drille og tage point fra FCM i “lokalopgøret” da det er begrænset hvad de ellers har at spille for ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #40
                      Dejlig hjemmebane sejr, fortjent målt efter chancer og boldbesiddelse. Jeg synes Breum spillede egentlig en god kamp, desværre udnyttede han ikke en af de store chancer han fik. Charly Nouck gjorde en fin indhop, han er hurtig og udfordrende, rigtig god kamp af ham. Manneh var solide på midtbanen, god boldfordeler. Sabbi var jeg ind i mellem utilfreds med fordi han nærmest altid forspilder kontramuligheder. Han mangler bare spilforståelse og spiller ofte for selfisk. Men i dag blev han jo også matchvinder med sine to mål. I sidste ende reddede os Martin Hansen fra en uafgjort med sin stor refleksredning. Og til sidst: tak til Jeppe og de andre spillere som forlader os efter denne sæson.

                      Comment


                        #41
                        Den hyldest til Tverskov gav bare gåsehud - og tåre i øjnene til Jeppe. Tak,, Jeppe, tak for alt!
                        Last edited by andlox; 27-05-2023, 08:11.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #42
                          Hvad var det med Mintehs udskitning? Nogen som ved det?
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Den hyldest til Tverskov gav bsre gåsehud - og tåri øjnene til Jeppe. Tak,, Jeppe, tak for alt!
                            Vi var nogle stykker der fik våde øjne på tribunen!

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
                              Vi var nogle stykker der fik våde øjne på tribunen!
                              Var en af dem.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #45
                                Vi fangede Aron Thrandarson og Martin Hansen til et par kommentarer efter kampen.

                                Kommentarer fra Thrandarson og Hansen efter OB - Horsens - OBstruktion

                                Comment

                                Working...
                                X