Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-ACH
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægDer forventes nere end 12000 tilskuer i aften. Det bliver klasse!
Jeg er egentlig ikke uenig i det smarte i at give gratisbilletter ud, når stadion ellers kun vil være 1/3 fyldt, sådan helt generelt ... men OB er gode til at male skønmalerier.
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Gad vide hvor mange der faktisk har betalt for den?
Jeg er egentlig ikke uenig i det smarte i at give gratisbilletter ud, når stadion ellers kun vil være 1/3 fyldt, sådan helt generelt ... men OB er gode til at male skønmalerier.
Skønmalerier er en sjov ting, som alle vel bruger i ny og næ !
- Likes 1
Comment
-
- Likes 5
Comment
-
Hvordan har du det generelt? Er du et glad menneske der spreder glæde og energi til dine medmennesker?
Eller er du oftest alene foran din skærm
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
Jeg har sjældent støt på et menneske så hyklerisk som dig
Hvordan har du det generelt? Er du et glad menneske der spreder glæde og energi til dine medmennesker?
Eller er du oftest alene foran din skærm
Må et fanforum kun være et ekkokammer :D?
Er du helt sikker på, at du ved hvad hykleri betyder?Last edited by Entusiastens; 26-05-2023, 19:03.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Som når du ser dig selv i spejlet og på din beskrivelse på Tinder skriver "smålækker"
Skønmalerier er en sjov ting, som alle vel bruger i ny og næ !
Jeg skal erkende at jeg godt kan finde på at skønmale spillere jeg synes om, håbet ... du ved, men personligt er jeg ikke typen der hyper mig selv, det er så at sige ikke nødvendigt, eller rettere noget jeg ville synes om :D.
Rart at du kan tage og give lidt, for helvede mennesker, tag nu lidt gas :D.Last edited by Entusiastens; 26-05-2023, 18:29.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
- Likes 1
Comment
Comment