Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Lyngby -OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Hiv nu Sabbi ud inden han når 200 dårlige beslutninger i dag
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Selvom VAR var god for is i dag så er det bare uacceptabelt med den lange tid de bruger.
      VAR ødelægger spillet. VAR skal væk!
      Er det ca 11 min der er brugt på 3 VAR eftersyn i de seneste OB kampe?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Selvom VAR var god for is i dag så er det bare uacceptabelt med den lange tid de bruger.
        VAR ødelægger spillet. VAR skal væk!
        Så vi skulle have haft et rødt kort og underkendt et korrekt mål? Enig i det er irriterende med det kan tage tage lang tid, men det er prisen for retfærdigheden.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Er det ca 11 min der er brugt på 3 VAR eftersyn i de seneste OB kampe?
          Tilgengæld spares der så en hel del tid på film. Da det ofte ikke kan betale sig at filme. Ved godt det stadig er en hel del film . Men jeg føler det er meget mindre end før der var VAR

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

            Så vi skulle have haft et rødt kort og underkendt et korrekt mål? Enig i det er irriterende med det kan tage tage lang tid, men det er prisen for retfærdigheden.
            Tror ikke VAR modstandere, og VAR tilhængere bliver enige. Jeg er fan af rigtige kendelser, og dem er der flere af med VAR. Så kan man altid diskutere reglerne, og hvor lang tid der skal gå. Men jeg husker specielt en sæson, hvor vi blev bortdømt i en lind strøm(og nej, det udlignede sig ikke over sæsonen). Her havde VAR skaffet os mange flere point

            Comment


              #36
              Det er sgu en helt sjov kamp det her. Lad os nu træde dem på struben i 2. halvleg, og vind 5-0.
              Jeg vil blive lidt skuffet hvis vi går ud og triller en 2-0 sejr hjem.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                Tror ikke VAR modstandere, og VAR tilhængere bliver enige. Jeg er fan af rigtige kendelser, og dem er der flere af med VAR. Så kan man altid diskutere reglerne, og hvor lang tid der skal gå. Men jeg husker specielt en sæson, hvor vi blev bortdømt i en lind strøm(og nej, det udlignede sig ikke over sæsonen). Her havde VAR skaffet os mange flere point
                Enig.
                Jeg er også tilhænger af at tingene går rigtigt til, med vores dommerstanden i DK, er VAR til en stor hjælp, denne her kamp kunne nemt at have set meget anderledes ud.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                  Tror ikke VAR modstandere, og VAR tilhængere bliver enige. Jeg er fan af rigtige kendelser, og dem er der flere af med VAR. Så kan man altid diskutere reglerne, og hvor lang tid der skal gå. Men jeg husker specielt en sæson, hvor vi blev bortdømt i en lind strøm(og nej, det udlignede sig ikke over sæsonen). Her havde VAR skaffet os mange flere point
                  tænker ikke der er nogen der er fan af forkerte kendelser. Men det er jo stadig et dommerskøn. Var Slotsagers til rødt eller var lyngby angriberen selv med til at hive ham ned - her blev vi så reddet af VAR.

                  Uden VAR kunne det være linjedommeren selv havde hejst flaget - det skal de jo ikke som tingene er nu. Istedet lader de situationen udspille sig og hæver så flaget...

                  Men ja kan godt være det havde kostet i dag uden VAR - andre gange så koster det et straffe som aldrig bør dømmes. Eller en off side som kun kan ses fordi man stopper og leder efter den i flere minutter - og så kan du ikke være sikker på det faktisk er rigtigt, for der er også en fejlmargin med tv billederne

                  EDIT: men største anke mod VAR er at man ikke rigtigt bruger den der "clear and obvious" - hvis du skal sidde og bruge flere minutter på at gennemse en kendelse - så er det næppe en klar fejl.

                  Comment


                    #39
                    lad os håbe vi kan få lukket den kamp hurtigst muligt.

                    Kunne være fint om der blev plads til at give ejdum 20 min og måske også nogle minutter til markus J.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

                      Så vi skulle have haft et rødt kort og underkendt et korrekt mål? Enig i det er irriterende med det kan tage tage lang tid, men det er prisen for retfærdigheden.
                      Nej, det skulle vi ikke.
                      Men generelt lever hellere med den en eller anden forkert beslutning og håber de fordeler sig bare begge veje. Det er bare bedre end alle de ventetider. Man vil ja ikke en gang mere juble over en scoring fordi beslutningen om det overhoved tæller som scoring kommer først fem minutter senere.
                      Ville helst afskaffe VAR og i sted af det investere i dommeruddannelse.
                      I øvrigt tror at det som ksldes "dommerhjælp" for bestemte klubber sker også med VAR, det er de "små" beslutninger som vipper kampene i retning af er hold og der spiller VAR ikke en rolle.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #41
                        en anden ting ved VAR er hvad det bruges til. Hvorfor ikke ved gule kort? Overser dommeren et gult kort kan det betyde et misset rødt senere i kampen - eller omvendt hvis han stanger et forkert gult ud.

                        Hvad med et challenge baseret VAR system. Dommer og linjedommer dømmer kampen. VAR er tilstede på sidelinjen men tages kun i brug når træneren fra det ene hold mener der er en kendelse der skal ses igennem. 1-2 gennemsyn pr hold pr halvleg...

                        Comment


                          #42
                          2-0 Herning
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            2-0 Herning
                            Det var desværre vores eneste håb idag. Tvivler på SIF kan noget

                            Comment


                              #44
                              Selvom det nu er nogle minutter siden, så vil jeg gerne have ført til protokols at Jørgen dribler rundt foran eget felt, taber bolden og bliver kun reddet af at Slots er årvågen og losser bolden langt væk

                              Comment


                                #45
                                Capitano sådan

                                Comment

                                Working...
                                X