Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AAB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    PS: synes faktisk Mustafic spillede en mere end godkendt kamp.
    Men alle ved jo nok også godt, at det vi har set i dette nedrykningsspil langt fra er nok til top 6. Der skal latterligt mange forstærkninger til. De andre hold er bare stukket af, mens OB er blevet marginalt bedre.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      PS: synes faktisk Mustafic spillede en mere end godkendt kamp.
      Men alle ved jo nok også godt, at det vi har set i dette nedrykningsspil langt fra er nok til top 6. Der skal latterligt mange forstærkninger til. De andre hold er bare stukket af, mens OB er blevet marginalt bedre.
      Han spillede en fin kamp hvor han viste hvad han kan, og er købt til ... men der er jo stadig mod de mindst gode hold i sl, så der skal ganske rigtigt mange nye stærke spillere ind på holdet

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Han spillede en fin kamp hvor han viste hvad han kan, og er købt til ... men der er jo stadig mod de mindst gode hold i sl, så der skal ganske rigtigt mange nye stærke spillere ind på holdet
        Ja, det er nemt at spille ok mod bund 6. AaB er sgu et halvdårligt hold, og de var ved at slå OB. Jeg har sagt mange gange, og siger det gerne igen. OB havde èn top-6 spiller, og det var Jebali. Minteh har noget x-faktor, og kommer deropad. Tverskov er overvurderet og kan nemt erstattes

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

          Ja, det er nemt at spille ok mod bund 6. AaB er sgu et halvdårligt hold, og de var ved at slå OB. Jeg har sagt mange gange, og siger det gerne igen. OB havde èn top-6 spiller, og det var Jebali. Minteh har noget x-faktor, og kommer deropad. Tverskov er overvurderet og kan nemt erstattes
          Det er jo så din må'e og vurdere tingene på .. det kan jeg jo ikke gøre så meget ved
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

            Ja, det er nemt at spille ok mod bund 6. AaB er sgu et halvdårligt hold, og de var ved at slå OB. Jeg har sagt mange gange, og siger det gerne igen. OB havde èn top-6 spiller, og det var Jebali. Minteh har noget x-faktor, og kommer deropad. Tverskov er overvurderet og kan nemt erstattes
            Kan godt være at AaB har en dårlig sæson. Men vi må trods alt også give dem lidt kredit for deres seneste form. De er i finalen i pokalen, og har næsten lige smadret Horsens 4-0 og Sif 4-1, samt de ikke har tabt i deres seneste 5 kampe. Ligeledes spiller de også bedre og bedre fodbold. Selvfølgelig skal vi stadig vinde kampen, men med AaBs seneste form tager i betragtning er det jo ikke verdens undergang at den ender uafgjort

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              PS: synes faktisk Mustafic spillede en mere end godkendt kamp.
              Men alle ved jo nok også godt, at det vi har set i dette nedrykningsspil langt fra er nok til top 6. Der skal latterligt mange forstærkninger til. De andre hold er bare stukket af, mens OB er blevet marginalt bedre.
              Enig. Han ligner en der har noget i sit spil og skal bare udvikles

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                Jeg synes personligt det er relativt stærkt at kunne indskifte Manneh, Grubbe, Franco og Charly. Vi mangler et stærkt alternativ til 9eren, det har vi gjort længe, men vores bænk synes jeg egentligt giver os fine muligheder og igår handler Alm i relativt god tid med en tripple udskiftning.
                De tre første havde været gode, hvis vi skulle forsvare 1-0. Ingen af dem gør en forskel offensivt. Jeg er enig i at han egentlig skifter nogenlunde tidligt, men det er min påstand han gør det på bagkant af Aab's scoring. Han kunne ligeså godt have skiftet dem efter 60 min, for der var ikke mere i dem. Hverken Mustafic, Breum eller Nico har spillet meget, så 70 min er måske i overkanten. Det kom i hvert fald snigende at aab fik mere og mere initiativ.
                Ganske rigtigt mangler et alternativ til angriberpladsen lige nu. Jeg lever dog fint med at vi henter vores lejespillere hjem (Fenger og kjerrumgaard) og så styrker os på de positioner, hvor vi mister profiler.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                  Ja, det er nemt at spille ok mod bund 6. AaB er sgu et halvdårligt hold, og de var ved at slå OB. Jeg har sagt mange gange, og siger det gerne igen. OB havde èn top-6 spiller, og det var Jebali. Minteh har noget x-faktor, og kommer deropad. Tverskov er overvurderet og kan nemt erstattes
                  for mig handler det ikke så meget om vi har en eller fire "top-6" spillere - holdet skal fungere bedre. Se bare på AAB der før sæson start af mange var regnet for et hold der skulle ligge i toppen. God trup, så en træner fyring og en underlig ansættelse af Hamrén og alt gik bare galt. Nu efter de har skiftet igen er der kommet noget retning på.

                  For mig peger alt på træneren og stilen. Jeg er ikke solgt på Alm og efter snart 2 år syntes jeg vi ser alt for lidt fremgang. Vi kan altid diskutere truppens kvalitet og mangler - og dem er der bestemt også nogle stykker af. Men når man ser hvor hurtigt tingene kan ændre sig andre steder som følge af et træner skifte så er der for mig at se noget galt her.

                  - og tverskov kan nemt erstattes? Der må jeg bare sige jeg tror du tager fejl...

                  Comment


                    #99
                    Med dette hold er vi ret sikre tabere i en eventuel kamp for europæisk kampe. Og vi kan ikke rykke ned. Jeg foreslår at Alm og co benytter de sidste kampe på at teste de spillere, som der er tvivl om. Det betyder også at han skal give de mere usikre unge chancen hver gang, altså Aske, Grubbe og Breum.
                    Breum kostede os sejren i går og var lige ved at koste i forrige kamp. Han har brug for spilletid for at vise om han er god nok.

                    Vi skulle have scoret et mål mere i første halvleg, som vi stort set styrede. Jeg lagde især mærke til at næsten alle indlæg ikke var, hvor angriberne var eller kunne komme. Det så efterhånden helt tåbeligt ud.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                      Ja, det er nemt at spille ok mod bund 6. AaB er sgu et halvdårligt hold, og de var ved at slå OB. Jeg har sagt mange gange, og siger det gerne igen. OB havde èn top-6 spiller, og det var Jebali. Minteh har noget x-faktor, og kommer deropad. Tverskov er overvurderet og kan nemt erstattes
                      Det med fed kommer jeg til at holde dig op på....
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        Bjørn Paulsen spiller som han er den urutinerede og ikke Slotsager. Få ham nu sendt tilbage til enten Sønderjylland eller Sverige. Han er bare ikke god nok. Og (næsten) som sædvanlig får vi ikke en sejr, når 10.000 + dukker op. Endnu engang et mere spiseligt nederlag, når man skal jagte det maksimale, man p.g.a en latterlig struktur kan opnå. Det er middelmådighedens ABC.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                          Ja, det er nemt at spille ok mod bund 6. AaB er sgu et halvdårligt hold, og de var ved at slå OB. Jeg har sagt mange gange, og siger det gerne igen. OB havde èn top-6 spiller, og det var Jebali. Minteh har noget x-faktor, og kommer deropad. Tverskov er overvurderet og kan nemt erstattes
                          Jebali var ikke en top-6-spiller. Han sænkede konsekvent tempoet i spillet, og jeg synes, vi har en meget federe offensiv nu. Tæt på en genistreg at sælge en så gammel, skadesplaget og langsom offensivspiller til en relativt høj pris.

                          Som midterforsvarer var Tver overvurderet. Som 6er langtfra synes jeg. Ærgerligt han ikke blev rykket op før.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                            Det med fed kommer jeg til at holde dig op på....
                            Det meste er noget ævl. Vi var én sejr fra at nå “det hellige land”, som i øvrigt er en frygtelig og falsk målsætning, men det er en anden diskussion. Længere er vi altså ikke fra, og det er en kraftig overvurdering af de svage hold i top 6, hvis man tror, vi kun har én spiller, der kan gøre sig gældende deroppe. Det er selvfølgelig ikke tilfældet. Martin Hansen, Sabbi, Tverskov, Manneh, Minteh, Frøkjær, Bashkim, Ivan m.fl. kan sagtens spille på hold i top 6. Det er så bare ikke en garanti for, de spiller os derop, desværre. Pt. er problemet imo, at forsvaret simpelthen ikke holder niveau, og at vi måske har én spiller i de bagerste geledder, der kan være en profil i toppen. Og det er vores målmand.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Jebali var ikke en top-6-spiller. Han sænkede konsekvent tempoet i spillet, og jeg synes, vi har en meget federe offensiv nu. Tæt på en genistreg at sælge en så gammel, skadesplaget og langsom offensivspiller til en relativt høj pris.

                              Som midterforsvarer var Tver overvurderet. Som 6er langtfra synes jeg. Ærgerligt han ikke blev rykket op før.
                              Jeg tror dog han ville fungere klart mest optimalt som alene 6'er med to 8'ere foran sig. Den måde vi spiller på kræver det lidt mere offensivt output fra de to 6'ere

                              Comment


                                Prøv at hør hér! Tverskov har en milliard fejlafleveringer, og er en af grundene til at OB får angrebene lige ned i halsen med det samme igen. Ville det være anderledes med en anden træner? Sandsynligvis. Men i 10 år har OB ikke haft et hold der kan sætte 2 afleveringer sammen. Og hvad sker der lige med indlæggene?! Lige ind i en modstander hver gang! Vi kan jo se i omvarmningen, at de træner mønstre og "cut-backs". Hvad helvede sker der i kampene?!

                                Comment

                                Working...
                                X