Oprindeligt indsendt af Brogaard99
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Silkeborg - OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægJeppe Tverskov håber på, at vi kan udnytte Silkeborgs pokalkamp i midtugen.
Tverskov vil udnytte Silkeborgs midtugekamp - OBstruktion"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Kan huske at vi håbede allerede flere gange at en midtugekamp ville svække modstanderen men kan ikke huske hvornår det faktisk hjælpede os.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Om et par timer drager jeg mod Silkeborg, med en lidt fesen fornemmelse i kroppen. Det er en kamp som vi burde vinde, hvis vi kigger på Silkeborgs form, og tager i betragtning at de spillede i midtugen.
Men hvad kan vi regne med fra OB’s side, hvor motiverede er de i det her jammerligt forrykt kedelige taberslutspil, hvor en stor del af truppen er igang med at pakke kufferten?
Jeg tror vi får en kamp at se som har lidt “sommerkamp” over sig, tænker der kommer 3-4 mål. Men kampen er ikke helt blottet for spænding, personligt håber jeg Minteh er motiveret og brænder banen af, han er den vigtigste spiller vi har haft i mange år. Minteh er vigtig, fordi hans salgspris skal generere økonomi til sommerens transfervindue, som er afgørende for de næste sæsoner. Hvis Minteh’s sæsonafslutning bliver slatten og umotiveret, og OB på vanlig vis ikke evner at få en ordenlig pris for sine stjerner, så kan det frygtes at indtætten giver lige så lidt udvikling som salget af Olli gjorde.
God kamp herfra, vi ses på stadion.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægOm et par timer drager jeg mod Silkeborg, med en lidt fesen fornemmelse i kroppen. Det er en kamp som vi burde vinde, hvis vi kigger på Silkeborgs form, og tager i betragtning at de spillede i midtugen.
Men hvad kan vi regne med fra OB’s side, hvor motiverede er de i det her jammerligt forrykt kedelige taberslutspil, hvor en stor del af truppen er igang med at pakke kufferten?
Jeg tror vi får en kamp at se som har lidt “sommerkamp” over sig, tænker der kommer 3-4 mål. Men kampen er ikke helt blottet for spænding, personligt håber jeg Minteh er motiveret og brænder banen af, han er den vigtigste spiller vi har haft i mange år. Minteh er vigtig, fordi hans salgspris skal generere økonomi til sommerens transfervindue, som er afgørende for de næste sæsoner. Hvis Minteh’s sæsonafslutning bliver slatten og umotiveret, og OB på vanlig vis ikke evner at få en ordenlig pris for sine stjerner, så kan det frygtes at indtætten giver lige så lidt udvikling som salget af Olli gjorde.
God kamp herfra, vi ses på stadion.
Comment
-
Så blev det som Fyens gættede:
MH
NM TS BP JS
Alen JT
YM Frø ES
BK"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægSå blev det som Fyens gættede:
MH
NM TS BP JS
Alen JT
YM Frø ES
BK
Omvendt så kan han/de vel kun overraske mig, os. Lave forventninger kommer med taberslutspillets krængende åg.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Tror vi sætter sæsonrekord i dag med antallet af tilskuere, i negativ forstand. Her er gabende tomt.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 1
Comment
Comment