Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Horsens - OB 28/04/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Jeg mener bare at han ikke spillede og som du nævner var det jo grundet omstændighederne. Efter han så er kommet til rådighed er han jo kommet ind i stedet for nogen og en af dem som er blevet ofret er så Franco.
    Det skal ikke forståes som om Minteh har været sat af. Der var kun den fcm-kamp Elvic nævner, hvor Breum på mystisk vis lige pludselig skulle begynde efter i den grad at have været ude i kulden.
    Så er vi enige :)

    Tror bare Breum har haft en svær periode, men det virker som om at han er ved at være i omdrejninger igen.
    Jeg syntes i hvert fald at han har haft nogle flotte indhop og lød også til at han var godt i Future Cup kampen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Sådanne rygter bliver så nemt til halve sandheder. Det ved vi jo slet ikke noget om. Måske vurderes andre bare bedre?
      Det kan bestemt ikke udelukkes, men det er da et underligt forløb fra at spille fast i mange kampe, til praktisk talt et af de yderste mandater i truppen som det antydes i SFÅ.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

        Så er vi enige :)

        Tror bare Breum har haft en svær periode, men det virker som om at han er ved at være i omdrejninger igen.
        Jeg syntes i hvert fald at han har haft nogle flotte indhop og lød også til at han var godt i Future Cup kampen.
        Ja, hvis han skal kunne bruges mere fast, skal hans bundniveau løftes.

        Comment

        Working...
        X