Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Ob-Silkeborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    En fin kamp - fed indstilling at smide Frø ned på 6eren for at køre videre med boldbesiddelse.

    Vi sad godt på dem særligt i starten. En ordentlig bane og så ser det ok med både det opbyggende og det hurtige spil.

    Minteh er min MOM for at være så kampafgørende.

    KZ er godt nok tung. Det skulle undre mig meget, hvis han fortsætter i OB.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Syntes faktisk ikke at stemningen var så god idag på stadion. Kunne godt mærke at Chris capo ikke var der, selvom dem der havde taget over gjorde sit bedste
      Vi snakkede også om den lidt tamme stemning på vej hjem, jeg tænkte det kunne være det faktum at taberslutspillet ikke er helt så ophidseende.
      Kampen var såmænd udemærket, og der var nogle stykker som bød sig til med gode præstationer.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        En fin kamp - fed indstilling at smide Frø ned på 6eren for at køre videre med boldbesiddelse.

        Vi sad godt på dem særligt i starten. En ordentlig bane og så ser det ok med både det opbyggende og det hurtige spil.

        Minteh er min MOM for at være så kampafgørende.

        KZ er godt nok tung. Det skulle undre mig meget, hvis han fortsætter i OB.
        Enig i det hele
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #34
          OBs kommunikation omkring kampen i dag er besynderlig.

          De må gå ud fra, at folk ikke har øjne i hovedet. Læs lige det her fra gårsdagen artikel:

          "Søndag kl. 14.00 tager vi imod Silkeborg IF, og her danner Nature Energy Park rammen for en sand fynsk folkefest, hvor vi hylder vores Øens Hold-samarbejde og det fynske frivillige foreningsliv. Og der er lagt op til en stor hyldest, da begge endetribuner nu er helt udsolgt!"

          Det er jo helt åbenlyst, at Richard Møller Nielsen Tribunen ikke var fyldt op, ligesom familietribunen kun så halvfuld ud.

          Hvem er det, at de prøver at narre? Der var 9.023 på stadion. Når de skal tale om det, taler de altid om, at de næsten er 10.000. Gad vide, hvorfor?

          Mit gæt er, at sponsorer og andre har købt ind strategien om, at der skal være en sæson med mindst 10.000 tilskuere i gennemsnit. Og hvis virkeligheden ikke passer til det, så må man da forsøge at tale om det, som om, at det rent faktisk er en folkefest og der rent faktisk er udsolgt.

          Og hvis tribunen er udsolgt, betyder det så, at folk køber billet og bliver væk? Næppe. Jeg tror, at OB pisser gratisbilletter ud. Man kan da godt føle sig til grin, hvis man rent faktisk betaler for at komme på stadion.

          Comment


            #35
            Gratis billetter kan jo også være sponsorere der har 5-10 billetter, der ikke kommer. Er det så reelt gratis billetter? Jeg syntes det er flot at samle så mange til en “ligegyldig” kamp. Alle med sæsonkort osv. Behøves jo ikke dukke op. Havde det nu pisset ned, havde der måske kun været 6000, hvilket vel også ville være ok, til de her kampe. Fedt at OB gør meget for at få folk på stadion, og jeg er imponeret over vores snit, til trods for spillet til tider. Syntes du ikke det er folkefest, og værd at tale op, med et snit på næsten 10.000, ud fra de resultater vi er budt?

            Comment


              #36
              Lidt fra BW om tidligere udtalelser, truppen skal være mere på plads ved opstart og bedre træningsbaner imellem linjerne

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...laar-silkeborg
              Last edited by fmprOB; 16-04-2023, 22:05.

              Comment


                #37
                Det var fint i dag.
                Og skal virkelig rose Alm denne gang. Holdet var perfekt indstillet. Silkeborg kom aldrig til at spille deres flotte boldomgang fordi det tillod vi bare ikke med et hurtigt fælles press. Lige det de trænede lørdag. Så der blev kun kontraspil til Silkeborg som ellers vil gerne styre kampen med boldbesiddelse. Det var igså en rigtig god beslutning at trække Frø tilbage efter Mannehs skade. Og kan rigtig god lide at vores kanter skifter siderne. En simpel men god mulighed at stresse modstanders forsvar.
                Minteh er bare klasse. Den manglende skoling er ja næsten "sexy", der kommer aktioner som overrasker modstanderen fuldstændigt. Og kæft, han arbejder med defensivt! De der high-speed-tilbageløb er ja vanvittigt!!!
                I øvrigt glæder nig meget om Breums indhop. Selvom det var kun 10 minutter plus det løse så var det stærkt. Han var med i kampen med det samme og kom med rigtig gode aktioner. Men Zohore skuffer mig. Han virker ikke kun tung, det er også den attitude han viser: gestikulerer hele tiden hvor han vil have bolden og slår ud med armene i næste øjeblik på en bebrejdende måde hvis holdkammerater opfylder ikke hans forventninger. Han virker desværre som et fremmedlegeme i holdet.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Lidt fra BW om tidligere udtalelser, truppen skal være mere på plads ved opstart og bedre træningsbaner imellem linjerne

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...laar-silkeborg
                  Jaa så må vi se om den der handler på vinduets sidste dag har forberedt sig godt nok.

                  Jeg håber man meget snart får en afklaring med Tver, eller man i det mindste arbejder fuldt ud på at finde afløseren.

                  Det er ligeledes mit håb at man selv er klar til at smide i kassen for at optimere træningsbanerne, vi har før set kommunen forhale tingene, lige som OB selv iøvrigt.


                  Spændende bliver det at følge.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Jaa så må vi se om den der handler på vinduets sidste dag har forberedt sig godt nok.

                    Jeg håber man meget snart får en afklaring med Tver, eller man i det mindste arbejder fuldt ud på at finde afløseren.

                    Det er ligeledes mit håb at man selv er klar til at smide i kassen for at optimere træningsbanerne, vi har før set kommunen forhale tingene, lige som OB selv iøvrigt.


                    Spændende bliver det at følge.
                    Jeg kan se vi sidste år offentliggjorde at vi ikke forlængede med JJT mf. D. 22 april. Det kan derfor være vi nærmer os en afklaring, selvom casen er lidt her, fordi vi sandsynligvis nok gerne vil forlænge, men alt afhænger af hvad Tverskov vil.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Lidt fra BW om tidligere udtalelser, truppen skal være mere på plads ved opstart og bedre træningsbaner imellem linjerne

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...laar-silkeborg
                      Han siger de skal have spillertruppen klar tidligere. Blandt andet. Det har OB aldrig klaret, fordi spillerne er dyrere i begyndelsen og hvem bliver solgt. Men Bjørn har dog været bedre til det end de tidligere.
                      Det er vigtigt at spille godt nu og at få baneforhold, der passer til fodbold i Superligaen 2023. Når det er på plads kan vi sikkert tiltrække bedre spillere lidt billigere.

                      Er det kun mig der synes at Bjørn ser lidt træt og pusket ud.Var han ikke syg på et tidspunkt? Eller er det arbejdet. Der er et kæmpearbejde foran ham frem til næste sæson.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                        Han siger de skal have spillertruppen klar tidligere. Blandt andet. Det har OB aldrig klaret, fordi spillerne er dyrere i begyndelsen og hvem bliver solgt. Men Bjørn har dog været bedre til det end de tidligere.
                        Det er vigtigt at spille godt nu og at få baneforhold, der passer til fodbold i Superligaen 2023. Når det er på plads kan vi sikkert tiltrække bedre spillere lidt billigere.

                        Er det kun mig der synes at Bjørn ser lidt træt og pusket ud.Var han ikke syg på et tidspunkt? Eller er det arbejdet. Der er et kæmpearbejde foran ham frem til næste sæson.
                        Jeg er ikke et sekund i tvivl om at det er et kæmpe arbejde BW har foran sig, måske endda et større arbejde end han selv havde troet (eller var blevet sat i vente).
                        Men lige på den video synes jeg han ser helt fin og veloplagt ud - han lød langt mere opgivende i SFÅ, men det kan måske skyldes at han var syg (jf. samtalen i SFÅ).

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                          Han siger de skal have spillertruppen klar tidligere. Blandt andet. Det har OB aldrig klaret, fordi spillerne er dyrere i begyndelsen og hvem bliver solgt. Men Bjørn har dog været bedre til det end de tidligere.
                          Det er vigtigt at spille godt nu og at få baneforhold, der passer til fodbold i Superligaen 2023. Når det er på plads kan vi sikkert tiltrække bedre spillere lidt billigere.

                          Er det kun mig der synes at Bjørn ser lidt træt og pusket ud.Var han ikke syg på et tidspunkt? Eller er det arbejdet. Der er et kæmpearbejde foran ham frem til næste sæson.
                          Jeg fik samme tanke. Da jeg så ham forleden i Ådalen lignede han også en der havde tabt sig en del. Vi må håbe at alt er godt

                          Comment


                            #43
                            Synes Alm skal have stor ros for et meget åbenhjertigt og flot interview med Discovery i den lange nedtakt. Måden han talte om Minteh på især

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af O den se Se indlæg
                              Synes Alm skal have stor ros for et meget åbenhjertigt og flot interview med Discovery i den lange nedtakt. Måden han talte om Minteh på især
                              Er der et link til interviewet?

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af O den se Se indlæg
                                Synes Alm skal have stor ros for et meget åbenhjertigt og flot interview med Discovery i den lange nedtakt. Måden han talte om Minteh på især
                                Ja så det lige på D+. Et super godt interview med en glad Alm

                                Han lagde heller ikke skjul på at OB går efter et rekordsalg af Minteh eller måske Slotsager for at kunne udvikle sig som klub

                                Comment

                                Working...
                                X